Mitä mieltä 45-v. naisesta, joka asuu vuokralla kaksiossa, ja omaisuutta on vain irtaimistostonsa ja 20 000 velkaa
Kommentit (93)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ihan ok omaisuus eli todennäköisesti käy töissä tms.Ehkä hoitoalalla yms vähän huonommin palkatulla,eli ei ollekaan red flag....
Pelkkää velkaa on ok omaisuus?
Monella omakotitaloasujalla velkaa on parisataatuhattta. Sekö on sitten muka "parempaa" velkaa?
no niillä on myös sitä OMAISUUTTA, eikä tuulen huuhtoma perse.
Vittuako sä sillä omaisuudella teet kun makaat kuitenkin lopulta paskat housussa? Ellei käy mäihä ja saat äkkilähdön.
Vierailija kirjoitti:
Kenestä naisesta puhut ?? jostain täysin tuntemattomasta, niinkö. Mitä mieltä olen ???
En ymmärrä kysymystä
Miten olet päässyt koulusta läpi ja oppinut kirjoittamaan?
Ap, mikä koulutus sulla on? Oletko hakenut työtä ihan koko Suomen alueelta?
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti tyhmä joka ei osaa ajatella pitkäjänteisesti vaan on haaskannut rahansa lyhytaikaista mielihyvää tuottaviin kledjuihin ja lomamatkoihin.
Kylläpä sinulla on kapea-alainen kuva tyhmyydestä. Et taida olla mikään laaja-alainen ajattelija itsekään.
Tilanne on huono, jos velkaa noin paljon eikä ole työpaikkaa. Mistä velka on tullut? Millä ihmeellä hän maksaa velkaa? Lyhennyksenkin pitää tuollaiseen olla melkoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ihan ok omaisuus eli todennäköisesti käy töissä tms.Ehkä hoitoalalla yms vähän huonommin palkatulla,eli ei ollekaan red flag....
Monella omakotitaloasujalla velkaa on parisataatuhattta. Sekö on sitten muka "parempaa" velkaa?
kuka mistäkin tykkää.
itse kyllä arvostan enemmän 200000e velkaa, joka on otettu asuntoon kuin 20000e velkaa, joka on otettu tatuointeihin ja siideriin.
Mutta tuohan on varsin normaali tilanne esim vaikka eron jälkeen. Itse olen 41v tehnyt aina töitä, uusi koti vaimon kanssa, lainaa vielä 20 000€. Jos vaikka ero niin eihän siinä jää enempää kuin vuokra asunto, hyvä jos saa kalusteet ostettua. Saattaisi kodista jäädä hyvin se 20 000€ velkaakin vielä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenestä naisesta puhut ?? jostain täysin tuntemattomasta, niinkö. Mitä mieltä olen ???
En ymmärrä kysymystä
Miten olet päässyt koulusta läpi ja oppinut kirjoittamaan?
pisa tulokisstakin näkee, että suomen koulutus on surkeaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
no niillä on myös sitä OMAISUUTTA, eikä tuulen huuhtoma perse.
Mitä sillä omaisuudella tekee kun me kuollaan kumminkin :D toki eri asia, jos on perijöitä eli lapsia.
mitä ne lapset sillä omaisuudella tekee, kun ne kuolee kuitenkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kuka mistäkin tykkää.
itse kyllä arvostan enemmän 200000e velkaa, joka on otettu asuntoon kuin 20000e velkaa, joka on otettu tatuointeihin ja siideriin.
Ottaako joku velkaa tatskoihin? Karmeaa....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama, me kuollaan kaikki. Reikä se on rumalla ja köyhälläkin.
Miksi ajattelit, että olen ruma?
Ap
Kukaan ei ole kaunis kaikkien mielestä. Kauneus on katsojan silmässä.
Miehille tärkeintä on vaaleat hiukset ja tissit. Naamalla eikä muulla ole väliä.
Tai itseasiassa kunhan vain hiukset ovat tummat. M41
Onnellinen nainen!
Olisin huomattavasti tyytyväisempi, jos en omistaisi tätä alati hintansa menettävät kerrostaloaäkaksiota. Harmittaa, kun tuli ostettetua.
Tavaroitakaan ei loppujen lopuksi tarvitse paljoa.
"Saan minuutissa maailman joka ikisen miehen halutessani kivikovaksi" sanoi eräs yksi vanha työkaverini...ja sillä on pärjännyt...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama, me kuollaan kaikki. Reikä se on rumalla ja köyhälläkin.
Miksi ajattelit, että olen ruma?
Ap
Kukaan ei ole kaunis kaikkien mielestä. Kauneus on katsojan silmässä.
Miehille tärkeintä on vaaleat hiukset ja tissit. Naamalla eikä muulla ole väliä.
Tai itseasiassa kunhan vain hiukset ovat tummat. M41
Höpöhöpö! Vaaleita te miehet haluatte. Todistettu on monella työpaikalla, jossa blondit saavat aina ne lukuisat treffipyynnöt. Tummat eivät koskaan, olivat miten hyvännäköisiä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
"Saan minuutissa maailman joka ikisen miehen halutessani kivikovaksi" sanoi eräs yksi vanha työkaverini...ja sillä on pärjännyt...
Ohhoh! Oliko tytteli pohjanmaalta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti tyhmä joka ei osaa ajatella pitkäjänteisesti vaan on haaskannut rahansa lyhytaikaista mielihyvää tuottaviin kledjuihin ja lomamatkoihin.
Tuo on elämää. Ainakin on saanut nauttia matkoista.
Taas tätä palstalaisen binääriajattelua. Ei se, ettei heti törsää kaikkea rahaa tarkoita, etteikö sitä koskaan käyttäisikään mihinkään. Sama tulee vastaan painonhallintaan liittyvissä keskusteluissa. Jos liikut ja vähän seuraat mitä syöt, et palstalaisen mielestä koskaan NAUTI elämästä!!
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaa tietää: mikä koulutus, onko ollut jonkun kanssa yhteistalous, onko lapsia, minkä verran vuosissa työhistoriaa, missä päin Suomea asut?
Amk, 15 vuotta asunut "yksin", kolme lasta, työhistoriaa jotain 10 vuotta, Pirkanmaa.
Ap
En mitään mieltä. Tärkeämpää mulle on sun luonne kuin joku velka. Vuokralla asuminen on mielestäni aika hyväkin juttu. Omistusasujilla täytyy olla monta tonnia remontteihin eikä taloyhtiössä aina ole edes pesutupaa. Sitten kuivattelevat pyykkejänsä telineissä kotona. Ihmettelen edelleen miten sukulaiseni omistusasujien talossa on niin kauhea meteli ja ainaiset remontit. Aina on jotakin korjattavaa. Loputkin rahat menetetään remppoihin ja sitten otetaan sitä lainaa kun on rahat loppu.
Vierailija kirjoitti:
Ap, mikä koulutus sulla on? Oletko hakenut työtä ihan koko Suomen alueelta?
Olen hakenut töitä Etelä-Suomen alueelta. En voi juuri nyt muuttaa mihinkään.
Ap