Jos Suomi joutuisi nyt sotaan, niin ketkä lähetettäisiin rintamalle?
Tai missä järjestyksessä mentäisiin? Ilmeisesti aloitettaisiin 2020-luvulla armeijan käyneistä, mutta miten pitkälle siitä jatkettaisiin? Joutuisivatko yli nelikymppiset missään vaiheessa sotatoimiin? Entä ylipainoiset?
Kommentit (172)
Vierailija kirjoitti:
Entä jos ei huvita? Onko pakko mennä?
Kyllä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivarit eturiviin 😆
Se on armeijan käyneiden tehtävä.
T: sivari
Kuuluisia viimeisiä sanoja....
15000 kuuluu ns. ryhmään yksi, hyökkäävät, puolustavat, koulutettuja, hyvin varustettuja reserviläistä, osa kantahelilökuntaa. Muu reservi 280 000 tukee. Www.omaintti.fi kertoo oman sijoituksen, näin se menee. T, reservin upseeri
Ei ole mitään väärää varastaa takaisin minkä ovat varastaneet jo muilta .
Vierailija kirjoitti:
Armeija ei tee mitään sellaisilla kaljamahaisilla miehillä, joten heidät vapautettaisiin palveluksesta.
Totaali itkee .
Entiset kansanedustajat keulille.
Olpo ja Pulla riittää. Tylmäävät kaikki.
Mooses laki varastettu on varkaille TUHOONVIHITTYÄ ! Jahve suuttuu .
Isänmaalliset persut etulinjaan??? Keitä he ovat?
Jumalauta kun venäläinen varasteli kenkiä eikö häneltä muka saisi varastaa kenkiä !
En ole menossa armeijaan. Olen 51 v reservin kersantti. En menisi sotaan vaan lähdettäisiin perheeni kanssa Johonkin Norjaan vaikka.
Ihan turhaa höpinää. Natomaahan ei kukaan uskalla hyökätä.
Silmät silmistä kassit kasseista laukut laukuista Mooses laki .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä 65.v en enää joutuisi vaikka kyllä minä muutaman mulkku ruskin haluaisin listiä.
Niitä viime sodan jälkeen piilotettuja,aseita taitaa olla vieläkin aika paljon ympäriinsä. Meidän vintillä on ainakin yksi.
Nettivinkattu
Vierailija kirjoitti:
En ole menossa armeijaan. Olen 51 v reservin kersantti. En menisi sotaan vaan lähdettäisiin perheeni kanssa Johonkin Norjaan vaikka.
Norjassa venäläiset on varkaissa ollut varastaa kalat vesistä . Ja myy ne .
Kun VARASTAT jonkun veneen älä itke kun Jahve upottaa sen. Se oli varastettuja TUHOONVIHITTYÄ.
En oikein tiedä, että voisinko lähteä sotimaan, jos sota syttyisi. En oikein haluaisi ampua vihollisia kuoliaaksi, koska vihollisetkin ovat, yllättävää kyllä, ihmisiä, eikä välttämättä haluaisi tappaa ihmisiä muutoin kuin ravinnoksi. Ihmisen aivot ovat erinomainen B12-vitamiinin lähde, ja ihmisen liha maistuu sianlihalta, mikä ei ole yllätys sinänsä, koska ihmisellä on 98% sian geenit. Kyllähän ravinnoksi saa tappaa mitä vain, mutta ei sitä huvin vuoksi noin vain vihollisia voi kuoliaaksi ampua, vaikka kuin vihollisia ovatkin.
Armeija ei tee mitään sellaisilla kaljamahaisilla miehillä, joten heidät vapautettaisiin palveluksesta.