Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mökin pihaan tulee yllätysvieras. Miten toimit?

Vierailija
22.08.2026 |

A) Kutsutko riemumielin sisään ja alat tehdä heille ateriaa?

Vai

B) Menet auton luo ja juttelet siinä kunnes tajuavat lähteä pois?

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ne on tuttuja, niin keitän kahvit. Jos on tuntemattomia, niin juttelen niiden kanssa. 

Mitä pahaa siinä on, että mökillä käy vieraita? Samalla tavalla ne käyvät kotonakin.

No en minä tykkää kotonakaan siitä, että joku vaan kävelee paikalle. Meillä saunotaan mökillä paljon, jolloin ollaan alasti. En kaipaa siihen pelkoa, että joku appiukko vaan tallustaa paikalle. Uimme siis myös alasti. Ja mökillä rentoudutaan ja halutaan olla vapaasti. Kyllä ihmiset osaavat kutsua vieraita, kun sellaisia haluavat. 

Tämä on siis vihaa puolisosi vanhempia kohtaan? Kannattaisiko kasvaa aikuiseksi ja hyväksyä se, että puolisolla on vanhemmat. On jotenkin 50-luvun leffojen aiheita se, että anoppi ja appiukko ovat vihollisia. 

Minä olen ostanut mökin, jossa saa olla rauhassa ja uida alasti. Minulla on oikeus siihen, eikä puolisoni vanhemmilla ole mitään oikeutta viedä sitä minulta. Saisivat itse tulla pois sieltä 50-luvulta. Nykyään kylään mennään vain jos kutsutaan. 

Vierailija
42/42 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mökkiä. Ei ongelmaa.

No kuvittele tilanne.

Minä kuvittelisin niin etten ikinä kertoisi kenelläkään koko mökin olemassa olosta. Jos joku kaikkien kyylien äiti saisi sen tietoon ja osoitteen ja tulisi pihaan en tervehtisi ja olisi minulle täysin ilmaa, eiköhän tajuaisi lähteä 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi