Kertokaa jokin epäsuosittu mielipide, joka todennäköisesti saa ihmiset raivon valtaan
Aloitan:
Esteettisessä mielessä Suomen luonto ei ole kovin kummoinen: täällä on lähinnä mäntymetsiä, pusikkoa, soita ja hyttysiä. Keski-Euroopassa on paljon hienompia ja kauniimpia paikkoja.
Kommentit (935)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työttömyys johtuu sosiaaliturvasta. Kaikissa maissa, joissa ei ole sosiaaliturvaa, on työttömyys nolla.
ai miten ne tilastoi sitte työttömät.
Ei sitä tarvitse tilastoida, sen tietää muutenkin.
Kukaan ei anna omia rahojaan kuukaudesta ja vuodesta toiseen jollekin toiselle jotta tämä voi jatkaa elämistä tekemättä mitään.
Tuolla tavalla muodostuu mm Kokoomuksen ja Perussuomalaisten vaalirahoitus. Ja toimeentulo.
Ei niitä rahoja anneta puolueille, puolueet ottaa nuo itse eduskunnan säätämän valtion budjetin kautta veronmaksajilta. Ja kun kaikki puolueet saa rahaa, kukaan ei vastusta systeemiä. Eli kyllä sitä rahaa vasemmistollekin kaadetaan. Mutta pääsitpä taas toteuttamaan omaa turhaa työtäsi eli länkyttämään maksusta kokoomuksesta ja persuista, ja bonukset on taas ansaittu tältäkin päivältä.
Vierailija kirjoitti:
Sussexin herttuatar Meghan on kaunis ja lämminhenkinen ihminen.
Kaunis on, mutta luonteessa on paljon toivomisen varaa. Pelkään, että kiduttaa myös puolisoaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskimääräinen ihminen on aivoton lammas, jonka ei todellakaan pitäisi saada äänestää tai päättää yhtään mistään.
Minä olen tämän palstan älykkäin!
Ja minulla on Uppsalan mittavin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskonnot pitäisi kieltää lailla. Ilman uskontoja ei olisi sotia ja naisten ja lasten alistamista.
Eikä suomenkieltä eikä lakeja.
*suomen kieltä
Vierailija kirjoitti:
Reppureissaajan lento Thaimaaseen aiheuttaa enemmän hiilidioksidipäästöjä kuin kuukauden huviajelu Lincoln Continentalilla 7.6L V8 vuodelta 1976.
Thaimaseen...
Vierailija kirjoitti:
öö tyyliin kaikki mitä edustan ja minun mielipiteeni tällä palstalla. olen kai liian puna vihreä. tosin vegaaneja en siedä
Ihmiset, jotka aloittavat tekstinsä: "öööö" eivät ole kovin älykkäitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työttömyys johtuu sosiaaliturvasta. Kaikissa maissa, joissa ei ole sosiaaliturvaa, on työttömyys nolla.
ai miten ne tilastoi sitte työttömät.
Ei sitä tarvitse tilastoida, sen tietää muutenkin.
Kukaan ei anna omia rahojaan kuukaudesta ja vuodesta toiseen jollekin toiselle jotta tämä voi jatkaa elämistä tekemättä mitään.
Tuolla tavalla muodostuu mm Kokoomuksen ja Perussuomalaisten vaalirahoitus. Ja toimeentulo.
Ei niitä rahoja anneta puolueille, puolueet ottaa nuo itse eduskunnan säätämän valtion budjetin kautta veronmaksajilta. Ja kun kaikki puolueet saa rahaa, kukaan ei vastusta systeemiä. Eli kyllä sitä rahaa vasemmistollekin kaadetaan. Mutta pääsitpä taas toteuttamaan omaa turhaa työtäsi eli länkyttämään maksusta kokoomuksesta ja persuista, ja bonukset on taas ansaittu tältäkin päivältä.
Peukutapa omaa kommenttiasi vielä pari kertaa...
Vierailija kirjoitti:
Ruotsalainen kahvi on parempaa kuin suomalainen.
"HILJAA SENKIN HURRIHOMO JUHULAM MOKKAA SEM OLLA PITTÄÄ JÄMPTI,,,,"
T: Turaanilampaat
Kyllä tekevälle aina töitä löytyy!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tekevälle aina töitä löytyy!
Tuohan on ihan totta, mutta palkkatyön löymisen kanssa on niin ja näin. Nyt joka jätkä joystickki pois perseestä ja soittoa telinefirmaan!
Vierailija kirjoitti:
Keskiverto parisuhde on laadultaan huonompi kuin keskiverto ystävyyssuhde. Ylipäätään parisuhteet ovat säälittäville läheisriippuvaisille eikä luonnollinen tapa elää.
Itse kyllä uskon, että tosirakkautta on olemassa ja että jokaiselle on se oma sielunkumppani, mutta ongelma suomalaisissa parisuhteissa on se, että niin moni vaan tyytyy siihen omaan kumppaniin eikä etsi itselleen parempaa mistä lie laiskuudestaan ja saamattomuudestaan johtuen. Suomalaiset ovat vähän sellaista tyytyjäkansaa monessakin asiassa.
Varmaan se että laihtuu, pakko myydä talo ja ei tarvitse maksaa kaikkia laskuja.
Tykkään kesäaikaan siirtymisestä.
Rasvattomasta maidosta ei ole poistettu muita ravintoaineita kuin rasvaa.
Suurin osa suomalaisista on liian tyhmiä ymmärtämään, että heitä on aivopesty ihan samalla tavalla kuin vaikka itänaapurin asukkaita.
Suomi tarvitsee tunnin junan aivan ehdottomasti
Vierailija kirjoitti:
Naisia ei pitäisi päästää duunarihommiin.
Huutista homolle. Mun mielestä naiset osaa ihan yhtä hyvin tehdä duunarihommia.
Kukaan sivistynyt ihminen ei tosissaan käytä sanoja "rummo" tai "normo".
Mielen kuormitus ja metatyöt ovat täysin tyhjästä temmattuja sanoja joita käytetään vain manipuloinnin ja uhriutumisen välineinä.