Kertokaa jokin epäsuosittu mielipide, joka todennäköisesti saa ihmiset raivon valtaan
Aloitan:
Esteettisessä mielessä Suomen luonto ei ole kovin kummoinen: täällä on lähinnä mäntymetsiä, pusikkoa, soita ja hyttysiä. Keski-Euroopassa on paljon hienompia ja kauniimpia paikkoja.
Kommentit (508)
Suomi ei kestäisi nykyaikaista sotaa ja katkeaisi hetkessä.
Eutanasia pitäisi sallia. Ja sitä voisi harkita myös niissä tapauksissa, joissa mielenterveysongelma aiheuttaa ihniselle kohtuutonta ja pysyvää kärsimystä.
Vierailija kirjoitti:
Itsellinen äitiys pitäisi kieltää.
Ehdottomasti. Itsekkyyden huipentuma. Minä, minä, minä. Lapsi ei tarvitse isää, kun sillä omavoimaantunut synnyttäjä. Sairasta.
Minulla on 4 lasta ja tiedän miten raskasta lasten kanssa voi olla. Silti olen salaa sitä mieltä että suurin osa uupumusta valittavista vanhemmista on heikkoja ja laiskoja. Tätä en kyllä ääneen sano.
Lemmikki ei ole perheessä samanarvoinen kuin lapsi.
T. Vela koirakasvattaja
Rodut ovat samanlaisia ja samanarvoisia.
Rumien ihmisten ei pitäisi lisääntyä. Kuten ei myöskään ihmisten, joilla on joku vakava perinnöllinen sairaus/vamma. On ihan helvetin itsekästä hankkia lapsia tänne kärsimään, jos antaa heille jo syntymässä paljon muita heikommat kortit. Ja puhun tässä kokemuksen rintaäänellä. Mieluummin olisin jättänyt kokonaan syntymättä kuin elänyt tän paskan elämän.
Silloin kun asuin kerrostalossa, annoin wolt kuskille ovikoodin että saan ruokalähetyksen suoraan kotiovelle.
Vierailija kirjoitti:
Ehkäisypillerit pitäisi kieltää.
siitä vaan, kierukka on keksitty ja huolettomampi kuin mikään pilleri
Koin jo korona-ajan alussa että överiksi menee. En hamstrannut kaupasta mitään vaan kävin entiseen tapaani kaupassa lähes joka päivä pienillä ostoksilla. Menin kauppaan myös "turhaan" ajan kuluksi esim. ostamaan suklaapatukan tai katselemaan isomman marketin tavaravalikoimaa. Harrastusporukan 5-7 henkilöä kanssa kokoonnuimme epävirallisesti, ulkoharrastus mutta turvavälejä ei pidetty.
Vierailija kirjoitti:
Nykybiologia ei edes tunne rotuja ihmisten välillä
Tiedän ja ymmärrän täysin lihantuotannon ongelmat, mutta en silti halua alkaa kasvissyöjäksi.
Se että Suomessa pitäisi lisätä huomattavasti karjatiloja (possu, nauta, lammas yms) ja alkaa syömään vain kotimaista lihaa.
Ja lisätä lihan syöntiä ylipäätään koska nykyihmiset saa aivan liian vähän proteiiniä mikä on myös yksi osatekijä lihavuuteen. Proteiini ja rasva on ne jotka pitää kylläisenä ja poistaa jatkuvaa naposteluntarvetta ja makeanhimoa. Kun porukat ei syö enää lihaa ja karsii liki kaiken eläinrasvan pois ruokavaliosta, seurauksena on liki pelkkä hiilaripitoinen ruokavalio joka ruokkii aivoissa sitä että kokoajan tarvitaan lisää koska verensokeri pysyy liian korkealla kokoajan.
Edelliseen viitaten tuntuu ettei missään voi enää sanoa että olen lisännyt lihan syöntiä varmaan 50% entisestä viim 2 v aikana. On päiviä jolloin syön 95 vain eläinkunnan tuotteita.
Vierailija kirjoitti:
Oikeastaan päinvastainen väite herättäisi varmaan suuremman raivon.
Vierailija kirjoitti:
Edelliseen viitaten tuntuu ettei missään voi enää sanoa että olen lisännyt lihan syöntiä varmaan 50% entisestä viim 2 v aikana. On päiviä jolloin syön 95 vain eläinkunnan tuotteita.
Se johtuu siitä että maapallo ei yksinkertaisesti kestä edes nykyistä lihantuotantoa. T. Itsekin lihaa syövä ja karjatilalta kotoisin.
Lapsiperheiden ei pitäisi asua kerrostalossa
No en tiedä raivonvallasta mutta en ehkä kehtaisi sanoa näin koulutettuna sivistyneenä ja hyvässä asemassa olevana yli viisikymppisenä naisena että olen äänestänyt perussuomalaisia jo liki 10 vuotta ja heidän ajatusmaailmansa on hyvinkin liki omaani. Muutamia poikkeuksia lukuunottamatta olen myös Kokoomuksen kannattaja, eli kapitalisti ja ajattelen juuri niin että raha pyörittää tätä maailmaa ja talous sekä talouskasvu, työpaikat ja vauraus on hyvinvoinnin tae joka asiassa.
Kuolemantuomiot ja eugeniikka tekisi yhteiskunnasta toimivamman.
Tiedän henkilökohtaisesti pari noin kuusikymppistä, perustervettä ihmistä, jotka siihen kuolivat keväällä ja alkukesästä -20. Foliopäiltä unohtuu kokonaan se, että se alkuperäinen virus oli vakavuudeltaan ihan toista luokkaa kuin nämä uudemmat, hallitseviksi tulleet variantit. Silloin oltiin tekemisissä ihan eri asian kanssa, eikä kukaan voinut tietää, miten tilanne ja viruskanta tulee kehittymään.