4v lapsi puhkoi upouuteen sohvaan äidin sukkapuikolla reikiä, ärgh!!
Kommentit (35)
piirsi kuulakärkikynällä viivoja selkänojaan (noin 10kpl ennen kuin äiti huomasi..) ja sohva oli juuri tuotu samana päivänä..
otti päähän!!
montako reikää tuli? Pystytkö peittämään peitoilla tai tyynyillä??
Mieli on tehnyt uusia jo pitkään, mutta odotamme vielä pari vuotta lasten viisastumista ;)
Olin puhelimessa ja noin 10 reikää useammalla istuintyynyllä, kiva kun on
lapsiystävällinen puhdistettava kangas sellainen pinkeä punainen, ei onnistu mitenkään peittely. No meillä on sitten liimattava varmaan tarroja tyynyihin....auto
poika itse kantoi minulle ärgh
vain sohvaan tuli reikiä, kun kerran lapsi sai tuollaisen teräaseen käsiinsä. Yhtä hyvin olisi voinut puhkoa silmänsä, mikä olisi varmaan ollut kurjempi tilanne.
Sinänsä huolestuttavaa, jos tuon ikäinen vielä tekee tuollaista. 4-vuotias ei ole enää 1-2-vuotias, ja hänellä pitäisi jotain tajua olla. Toki terve 4-vuotias on raikuli ja rasavilli, muttei yleensä kai tahallaan riko perheen tavaroita.
Korvaakohan muuten kotivakuutus moisia?
Uusiin tapetteihin piirsi samalla viikolla ja uuden nukkensa sotki seuraavana päivänä.
Juu ja tiedetään äidin vika,ei tarvitse vaivautua.
Näin ainakin meillä!! Omavastuu on 70 euroa..
Ja todella, ihan normaali nelivuotias teillä varmasti!
kummipoika kun astui vahingossa miehen kitaran päälle niin kotivakuutus korvasi
Tiedän ettei näin saisi tehdä, mutta ehkäpä tekisin kuitenkin..
tehdä kaikkia tyhmyyksiä, esim. piirteli ruokapöydän täyteen prinsessoja (onneksi poislähtevillä kynillä), työnsi helmen syvälle sieraimeen jne....
Muistan niin selkeästi miten se vain "lupsahti".. se tuntui niin kivalta.. :) aluksi.
Tässä iässä ilmeisesti oikeasti testataan omia rajoja. Aiemmin oli enemmän sellaista tietämättömyyttä ja vahingot pienempiä, harmittomampia.
Itsekin pilasin aikanaan samassa iässä juuri laitetut uudet tapetit. Muistan vieläkin kuinka tylsiltä ne mielestäni näyttivät ja piirsin ne salaa värikkäitä kuvia täyteen...
kaksi nyt eli ei ihan ajankohtaista mutta en halua että sohva tuhotaan! Tai ruokapöytä! Tai tai tai mikään!
ja sillä ettei työntänyt niitä sukkapuikkoja pistorasiaan.
sukkapuikot tuon ikäisen saataville...
sitä ennen eikä sen jälkeen ole mitään ihmeellisiä pahoja tehnyt. Tuolloinkin oli mitä luultavimmin vain ihastunut siihen että älysi värittää itsensä (ei siis tehnyt sitä mielestäni ollakseen tuhma).
ja sitten kaatamalla vettä tankin täyteen. Ei mennyt se huolto takuuseen. Eikä poika edes tunnustanut tehneensä mitään ennen kuin huollosta ilmoitettiin, että vettä oli tankissa.
Mulla ottais tiukoille. Onneksi ei ole sukkapuikkoja kotona. Kiroa nyt oikein kovasti täällä, jos yhtään helpottaa.