Ärsyttää ihmiset, jotka ensitreffien lopulla kysyy, haluanko nähdä uudestaan
Se kuuluu kysyä viestillä myöhemmin. Vaikka halusinkin nähdä uudestaan, en osaa vastata kysymykseen ennen kun olen saanut kelailla treffejä pääni sisällä yksin rauhassa.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaisit niin osaisit vastata. Jos et suostu vastaamaan se kertoo siittä että tapailet useita saman aikaisesti etkä ole käynyt vielä kaikkia vaihtoehtoja läpi että osaisit vastata ketä pääset käyttämään eniten hyväksesi että tietäisit kene kanssa jatkat tapailua. Kumpa naisetk7n tapailisi vain yhtä miestä kerralla kun naisrt kuitenkin sitä samaa mieheltä vaatii
On sitten joku nykytapa. En minä ainakaan halua tapailla monia samaan aikaan, HYI!! Ei voi yleistää, että "kaikki" naiset tai miehet tekevät noin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä miettimistä siinä on kun siihen on vain kaksi vaihtoehtoa jotka on kyllä tai ei?
Jos siinä hetkessä tuntuu että joo voisi tavata, mutta kotona asiaa tarkemmin mietittyä vastaus onkin ei, niin toinen pettyy kun on eka luvannut, että tavataan.
Jos ekojen treffien jälkeen ei ole mielenkiintoa niin se siitä. Saa vastata että ei kiinnosta. Jos kolmansienkaan jälkeen ei seksiä, sama juttu. Ei vaikeaa. Eteenpäin. Sama koskee molempia.
Vierailija kirjoitti:
Jos ekojen treffien jälkeen ei ole mielenkiintoa niin se siitä. Saa vastata että ei kiinnosta. Jos kolmansienkaan jälkeen ei seksiä, sama juttu. Ei vaikeaa. Eteenpäin. Sama koskee molempia.
Kuka luuska panee jo kolmansilla treffeillä?
Vierailija kirjoitti:
Hel*** tätä nykyajan "deittailua". Mitään ei kyetä tekemään normaalisti puhumalla, aina tarvitaan puhelinta tms.
1990-luvulla ap olisi tarvinnut tiedustelukirjeen jälkikäteen. Ei olisi tuntunut niin vaivalloiselta kuin puhuminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä miettimistä siinä on kun siihen on vain kaksi vaihtoehtoa jotka on kyllä tai ei?
Jos siinä hetkessä tuntuu että joo voisi tavata, mutta kotona asiaa tarkemmin mietittyä vastaus onkin ei, niin toinen pettyy kun on eka luvannut, että tavataan.
No ei se varmaan niin hirveä pettymys ole kunhan et viime tipassa peru.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmekkään kun naiset loukkaantuvat kun teille sanoo että älä ylianalysoi asioita kun se on täysin turhaa ja lopulta todella haitallista kaikille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle jäi hieman epäselväksi. Kuuluuko tuota kysyä panemisen jälkeen vai ei? Kyllähän siinä kumppani pystyy orgasmin jälkeisessä tilassa miettimään.
No en pane treffeillä, niin en tiedä.
-ap
Pitäisikö panna niin tämäkin ongelma voisi ratketa?
? Surullista jos treffit tarkoittaa sinulle panemista. Minulle ne tarkoittaa toiseen tutumista luonteen, arvojen ym. puolesta.
Ap vaikuttaa hieman neuroottiselta ja ehkä ahdistuneelta, mutta tässä olen tismalleen samaa mieltä. Ekoilla treffeillä en pane.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaisit niin osaisit vastata. Jos et suostu vastaamaan se kertoo siittä että tapailet useita saman aikaisesti etkä ole käynyt vielä kaikkia vaihtoehtoja läpi että osaisit vastata ketä pääset käyttämään eniten hyväksesi että tietäisit kene kanssa jatkat tapailua. Kumpa naisetk7n tapailisi vain yhtä miestä kerralla kun naisrt kuitenkin sitä samaa mieheltä vaatii
On sitten joku nykytapa. En minä ainakaan halua tapailla monia samaan aikaan, HYI!! Ei voi yleistää, että "kaikki" naiset tai miehet tekevät noin.
Niin kauan kun naiset yleistää yhden miehen teot koskemaan kaikkia miehiä on miehillä ihan sama oikeus yleistää yhden naisen teot koskemaan kaikkia naisia
Onko yleistäminen tai typerä ajattelu joku oikeus? Jos toinen toimii huonosti, niin ikävää, ohi vain. Kannattaa itse toimia paremmin, aina, riippumatta muista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ainakin tällä palstalla olen lukenut joistain miehistä, jotka eiväyt ole olleet kiinnostuneita seksiin etenemisestä vielä kolmansien treffein jälkeen, niin vaikka voi olla, että tällainen monesta itsestään selvyyden kertominen ärsyttää. Mutta selväksi on kuitenkin tullut, että ihan liian mon i haluaa yllläpitää mielikuvaa, jossa miehen arvostus ja haluttavuus kumppanina on parempi, jos otaksutaan hänellä olleen useita seksikumppaneita kun taas naisten kohdalla tilanne menee täysin päinvastoin. - Pahimpia asioita joita mini mies pelkää on, että joku luulisi hänen elävän vastentahoisesti ilman seksiä (kumppanin kanssa); tutummin, että mies olisi incel...
Naiset ovat usein sellaisia. Ärsyttää, harmittaa, ahdistaa, inhottaa tai raivostuttaa milloin mikäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ainakin tällä palstalla olen lukenut joistain miehistä, jotka eiväyt ole olleet kiinnostuneita seksiin etenemisestä vielä kolmansien treffein jälkeen, niin vaikka voi olla, että tällainen monesta itsestään selvyyden kertominen ärsyttää. Mutta selväksi on kuitenkin tullut, että ihan liian mon i haluaa yllläpitää mielikuvaa, jossa miehen arvostus ja haluttavuus kumppanina on parempi, jos otaksutaan hänellä olleen useita seksikumppaneita kun taas naisten kohdalla tilanne menee täysin päinvastoin. - Pahimpia asioita joita mini mies pelkää on, että joku luulisi hänen elävän vastentahoisesti ilman seksiä (kumppanin kanssa); tutummin, että mies olisi incel...
Hankalaa monilla. Meillä uskovaisilla tuo on helpompaa sikäli, että oletus on, että sekä mies että nainen on kokemattomia.
Meillä oli miehen kanssa ehkä 300 treffit ennen seksiä, tuossa kohtaa oltiin viikkoja vaille naimisissa :)
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat usein sellaisia. Ärsyttää, harmittaa, ahdistaa, inhottaa tai raivostuttaa milloin mikäkin.
Hyvä se on asioita tiedostaa, tuokin. Hormonit ym.
Onneksi miehissäkin on omat vikansa, ettei vallan tule fiilis että vain naiset ollaan epätäydellisiä :)
Parisuhde ja avioliitto on kummankin vajavaisuuden sietämistä, armollisuutta. Onneksi niitä positiivisia asioita on enemmän, tai niin sen kuuluisi olla.
Miksi asioista suoraan puhuminen tuntuu sinusta vaikealta?
Jos pitää miettiä, haluaako nähdä uudestaan, se kertoo jo aivan riittävästi suhteen mahdollisuuksista. Itse en ainakaan viitsisi jäädä odottelemaan, mitä toinen mahdollisesti riittävän kauan pähkittyään suvaitsee ilmoittaa. Kyllä sen tietää heti, jos eväitä enempään on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä se on asioita tiedostaa, tuokin. Hormonit ym.
Onneksi miehissäkin on omat vikansa, ettei vallan tule fiilis että vain naiset ollaan epätäydellisiä :)
Parisuhde ja avioliitto on kummankin vajavaisuuden sietämistä, armollisuutta. Onneksi niitä positiivisia asioita on enemmän, tai niin sen kuuluisi olla.
Niin. Voi olla ottamatta liikaa itseensä kaikkia kiukutteluja, kun ymmärtää, että tuo on taas tuota lajityypillistä käyttäytymistä.
Onko nykyisin edes mitään ns. treffejä.
Eiks ne oo neuvotteluita siitä
milloin aletaan panemaan. Näin minulle naisena kävi.
Lopetin deittipalstat tästä syystä.
Vierailija kirjoitti:
Jos pitää miettiä, haluaako nähdä uudestaan, se kertoo jo aivan riittävästi suhteen mahdollisuuksista. Itse en ainakaan viitsisi jäädä odottelemaan, mitä toinen mahdollisesti riittävän kauan pähkittyään suvaitsee ilmoittaa. Kyllä sen tietää heti, jos eväitä enempään on.
If it’s not a HELL YES, it’s a no.
Eihän sitävoi heti suraan sanoa kun pitäähän naisen pitää vaihtoehtoja auki. Sinulla taitaa olla aika paljon miehiä siellä friend zonella hyväksikäytettävänä joita roikotat löyhässä hirressä kun et suostu jatkaan etkä suostu jättämään