Puutteessa
Auttakaa, olen puutteessa , haluan laueta.
Puhukaa rumia.
Kommentit (30)
Tyydytätkö itseäsi oletko pillu paljaana ?
Vierailija kirjoitti:
Nainen
Voisin auttaa.Siisti mies.
Hei puutteellinen !
Nyt suihkuun käyt pesulla, suihkuta pillusi puhtaaksi ja puet ylläsi rintsikat ja sukat jotka puoleensääreen tai åolvipituiset jätät pikkarit pois ja valmistaudut sängylle menoon ottamalla lelut jos et omista niin kurkkuun tuntuu hyvältä kun alat hyväilemään pilluasi märäksi...
miesten ongelma.
naiset saavat seksiä niin paljon kuin haluavat, kunhan vaivautuvat pyytämään.
Kuvittele, että kaksi miestä saapuu luoksesi tekemään remonttia. Yhtäkkiä he puhuvat sinulle irstaita juttuja. Sitten he ottavat sinut rajusti vuorotellen keittiön pöytää vasten. Saat järisyttävää orkkuja. Miehet ovat niin irstaita, että ottavat vielä jääkaapistasi kesäkurpitsan ja tuottavat sillä sulle vielä orkun. He puhuvat koko ajan irstaita juttuja ja nauravat, kun olet niin kiimainen pikkulutka. Lopussa he vaativat sinulta vielä molemmat kunnon suohinotot.
Sama. Tekisi niin kovasti mieli mennä suihkun alle "nuoltavaksi".
Noin saan itsenäisesti aina parhaiten.
- Mina, <3.
Vierailija kirjoitti:
- Mina, <3.
Tykkäätkö jos liutan pakaraasi vasten
Suihkun alla
Käteni hyväilee vartaloasi
Vierailija kirjoitti:
- Mina, <3.
Tietenkin menet suihkuun ja sitten sängylle tyydyttämään...
Mun haaveeni muuten on, että suihkunpuhtaana tulisin sänkyyn tyydyttämään itseäni katseen alle.
Sitten katselijani saisi tyydyttää minua leluilla ja minä saada leikkiä hänellä hyvin.
Lopulta minut saisi sitoa kiinni ja ottaa kunnolla takaapäin. Haluaisin kuulla olevani kiimainen pikku hu.ra. =)
- Mina. <3
Olisi nautinto olla katsomassa...
Vierailija kirjoitti:
Mun haaveeni muuten on, että suihkunpuhtaana tulisin sänkyyn tyydyttämään itseäni katseen alle.
Sitten katselijani saisi tyydyttää minua leluilla ja minä saada leikkiä hänellä hyvin.
Lopulta minut saisi sitoa kiinni ja ottaa kunnolla takaapäin. Haluaisin kuulla olevani kiimainen pikku hu.ra. =)
- Mina. <3
Olet tosi halukas narttu laittaa kollin mouruamaan 🔥
Olin kerran puutteessa ja näin naapurin miehen terassilla. Menin iskumielessä juttelee ja loppuillasta pyysin sitä luokseni. Siitä alkoi vuoden kestävä seksisuhde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Mina. <3
Sitä juuri haluankin. =)
- Mina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Mina. <3
Sitä juuri haluankin. =)
- Mina.
Olet alasti sängyllä saan seurata miten nautit kehossasi ja hyväilee käsin rintojesi nännit kovana sormiesi välissä, avaan vyön ja vedän vetskarin alas housuista kun siirrät kättäsi vatsallesi ja avaat jalkoja niin että näen miten pillu erottuu märkänä kohti katsettani...
M
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Mina. <3
Sitä juuri haluankin. =)
- Mina.
Ja voi, kun voisinkin saada juuri nyt kunnolla..
Ihan jäätävän kova tarve. <3
- Mina. <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Mina. <3
Sitä juuri haluankin. =)
- Mina.
Olet alasti sängyllä saan seurata miten nautit kehossasi ja hyväilee käsin rintojesi nännit kovana sormiesi välissä, avaan vyön ja vedän vetskarin alas housuista kun siirrät kättäsi vatsallesi ja avaat jalkoja niin että näen miten pillu erottuu märkänä kohti katsettani...
M
Ja katseesi saa minut kuumaksi, kuumemmaksi, kuin miltä jo tuntuu.
Pakottava tunne omassa jalkovälissäni ottaa vallan enkä voi olla haaveilematta jo sinua sinne.
Haluaisin aina saada sinut ensin nopeasti sisääni, toinen tai kolmas erä voitaisiin ottaa juuri niin hidastellen/maistellen, kuin vaan haluaisimme. =)
Jaksaisin kyllä kanssasi vaikka koko yön.
Ja samalla, nämä ajatuksen mielessäni (koska ajattelen aina) kosketan itseäni edessäsi ja jokaisella kosketuksellani pillulleni nautin.
Nautin, koska pian se olet sinä, joka tulee koskettamaan minua.. <3
- Mina. =)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Mina. <3
Sitä juuri haluankin. =)
- Mina.
M
Ja katseesi saa minut kuumaksi, kuumemmaksi, kuin miltä jo tuntuu.
Pakottava tunne omassa jalkovälissäni ottaa vallan enkä voi olla haaveilematta jo sinua sinne.
Haluaisin aina saada sinut ensin nopeasti sisääni, toinen tai kolmas erä voitaisiin ottaa juuri niin hidastellen/maistellen, kuin vaan haluaisimme. =)
Jaksaisin kyllä kanssasi vaikka koko yön.
Ja samalla, nämä ajatuksen mielessäni (koska ajattelen aina) kosketan itseäni edessäsi ja jokaisella kosketuksellani pillulleni nautin.
Nautin, koska pian se olet sinä, joka tulee koskettamaan minua.. <3
- Mina. =)
Vedän kakun seisokissa housuoistani ja hyväillen sitä samalla kun otat dildon ja liukkaria levitettyäsi sen pinnalle työnnät sen häpysi huulille ja nauttien sisään...
M
Ootko m vai n?