Miksi Kokoomuksen kannatuslukemat putoavat tasaisesti? Miksi puolue ei kiinnosta?
Kommentit (227)
Oli siellä johdossa kuka tahansa, kylmä totuus on että valtiota johdetaan periaatteella ei meillä ole mitään oikeita ratkaisuja, mutta yritetään nyt näön vuoksi edes jotain ja pyritään hyötymään siitä itse maksimaalisesti.
Petterin saavutukset - top 3. 1. 8 % kalja kauppoihin, 2. Alkot auki sunnuntaisin, 3. Wolt trokareille viinankuljetusoikeus. Aikaansaava mies.
Vierailija kirjoitti:
Petterin saavutukset - top 3. 1. 8 % kalja kauppoihin, 2. Alkot auki sunnuntaisin, 3. Wolt trokareille viinankuljetusoikeus. Aikaansaava mies.
Juu.
Kokoomus ei tarjoa mitään minulle.
T: palkkatyöläinen, 4500 euron kuukausipalkka
Ylimielisten itsestään liikaa kuvittelevien puolue.
Vierailija kirjoitti:
Olen asuntovelkainen palkansaaja. Orpon hallituksen takia joudun pelkäämään työttömyyttä. Heikensivät työttömyysturvaa, eikä omistusasunnon vastikkeeseen saa enää asumistukea. Työttömien määrä on samalla moninkertaistunut. Eli jos minulta menee työpaikka, olen isosti ongelmissa. Uutta työpaikkaa tuskin löytyy.,
Joko työministeri Marttinen (Kok.) on kommentoinut Pandan päätöstä siirtää suklaiden valmistus Viroon? Siinä nimittäin menee aika monta työpaikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Talousosaaminen paljastui vain puheiksi taas kerran ja kaveeraaminen varttinatsien kanssa.
Naulan kantaan. Liberaalisiipi eli naiset on kyllästyneet persujen kanssa veljeilyyn. Myös halleja rakentelevaan hyvä veli herrakerhoon.
Vierailija kirjoitti:
R o s k a p u o l u e. Piste.
White trash?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen asuntovelkainen palkansaaja. Orpon hallituksen takia joudun pelkäämään työttömyyttä. Heikensivät työttömyysturvaa, eikä omistusasunnon vastikkeeseen saa enää asumistukea. Työttömien määrä on samalla moninkertaistunut. Eli jos minulta menee työpaikka, olen isosti ongelmissa. Uutta työpaikkaa tuskin löytyy.,
Joko työministeri Marttinen (Kok.) on kommentoinut Pandan päätöstä siirtää suklaiden valmistus Viroon? Siinä nimittäin menee aika monta työpaikkaa.
Tuskinpa. No, Marttinen nyt muutenkin on sellainen, että jos jonnekin syntyy 10 uutta työpaikkaa, hän hehkuttaa vain niitä, vaikka samaan aikaan jossakin muualla heitettäisiin kilometritehtaalle 100 työntekijää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhteiskunnan ei kuulukaan maksaa sinulle omistusasuntoa (= omaisuutta).
Varsin erikoista, että kokkarit leikkas työttömyysturvaa ja,asumistuen juurikin omilta kannattajiltaan eli kaikilta, joilla on jotain omaisuutta ts. eivät ole oikeitettuja toimeentulotukeen.
Valtonen on ok mutta Stubb ja Orpo eivät anna hänelle tilaa.
Kyllä se hänestäkin jotain kertoo, että haluaa Kokkareissa olla mukana.
Koska puhuvat kansalaisista vähättelevään sävyyn, syyttäen kansalaisia huonoista poliittisista teoista. Olin jonkin aikaa työttömänä ja huomioin miten työttömistä puhuttiin. Kokoajan puhutaan miten "helppoa" on "heittäytyä" tuille ja jatkuvaa syyllistämistä. Itse onneksi pääsin töihin, mutta yhä tunnen surua, kun kuulen näitä avauksia. Mitään oikeaa huolta heillä ei ole kansalaisten pärjäämisestä, pelkkää ruoskimista ja syyllistämistä. Toivon paljon voimia kaikille, jotka joutuvat kamppailemaan toimeentulon kanssa.
Things are going to get petter? Siinä syy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhteiskunnan ei kuulukaan maksaa sinulle omistusasuntoa (= omaisuutta).
Paskalla ajoituksella osunut työttömyys asuntovelkaisella johtaa siihen ilman työttömyysturvaa, että nuorikaan henkilö ei ehkä ikinä saa rahallisesti nenää pinnan päälle.
Tilanne ei mahdollisesti ole kenenkään etu, koska henkilö saattaa luovuttaa "pitäkää tunkkinne" asenteella.
Tyyppi saattaa sitten olla tuilla loppuelämän, muuttaa pois maasta tai tekee lopullisen ratkaisun. Kukaan ei välttämättä tienaa tällä rahaa.
Elämä on. Yksilöiden nyt pitää kantaa vastuu omasta elämästään. Ei kannata venyttää lainoja tappiin.
Ok, seuraavan kerran kun tulee pankkikriisi, antaa mennä vaan. Veronmaksajien rahoilla ei pelasteta mitään. Elämä on.
Vierailija kirjoitti:
Things are going to get petter? Siinä syy.
Maailmankaikkeuden huonoin vaalislogan.
Vierailija kirjoitti:
Luulisi että Kokoomuksen äänestäjiä häiritsi myös se, ettei kukaan kokoomuksessa ole enää huolissaan ja puhu velasta mitään?
Eikä VM:n virkamiehet kauhistele holtitonta velanottoa.
Toisin oli ennen vaaleja, Sannan velasta jaksettiin jauhaa, vaikka velkaa otettiin vähemmän.
Rakennushankkeisiin tuntuu massia löytyvän rajattomasti. Terveydenhoidon ja kulttuurin tullessa puheeksi ollaan konkurssissa. Jännä velkakriisi.
Vierailija kirjoitti:
"Yhteiskunnan ei kuulukaan maksaa sinulle omistusasuntoa (= omaisuutta)."
Sinulle siis sen turvaaminen että asunto ei mene heti vasaran alle työttömyyden iskiessä on sama asia kuin että yhteiskunta maksaa ihmisille omistusasunnon?
Ei ihme että Kokoomusta pidetään ylimielisenä ja tavallisten ihmisten arjesta vieraantuneena.
Niin kuin sitä vitsaillaan, kokoomuslaiset ovat nähneet bussin korkeintaan kuvassa.
Helvetin hyvin lohkaistu. Kiitokset kommentistasi!