Joko olette alkaneet miettiä joululahjoja
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö jaksaa vielä jouluunkin keskittyä kun sairastuminen on vienyt voimavarat ja viimeisetkin säästöt?
Saisikohan ruoka-avusta piparipötköjä joita jaella ympäriinsä?
Miksi et säästä ja kerrytä kotivaraa? Ei ne suuret tulot jne...
kyllä. yleensä lokakuu on se hankintakuukausi ja vain kahdelle ostettavaa. pakettitarpeet marraskuussa.
Vierailija kirjoitti:
En ole ostanut lahjoja enää 10 vuoteen. Kuka ostaa aikuisille lahjoja? Lapsia ei ole yhtään lähipiirissä ja oma tytär on jo 30 vuotias.
Minä ostan. Ja perheenjäseneni ja ystäväni ostavat. Jotenkin epäilen myös, ettemme ole ainoat maailmassa.
Lahjakortit olis varmaan toivotuimmat. Tai ihan käteinen. Sitten paketteihin jotain syötävää, juotavaa tai poltettavaa. Eli suklaata, viiniä ja kynttilöitä.
Oon jo tilannutkin vaikka mitä ihania lahjoja. Kaikki itselleni.
Postimerkit on ihan sairaan kalliita, mutta muutama kortti pitää silti lähettää plus toivoa että menee perille.
Vierailija kirjoitti:
Oon jo tilannutkin vaikka mitä ihania lahjoja. Kaikki itselleni.
Itselle kun ostaa niin saa mieleisiä!
Ystävälle voisi ostaa lakana paketin.
Olen ostanut jo valmiiksi lahjaksi uudenveroisia kirjoja lapsille ja teinille Torista.
En vietä joulua ollenkaan, olen silloin töissä.
Molemmille lapsille ostettu yhdet lahjat, villasukkien neulominen aloitettu. Lähipiirissä on noin 10 henkilöä, jotka aina pyytävät sukkia ja itsellenikin pitäisi taas tehdä pari paria, vanhat ovat sen verran kulahtaneita ja koiranpennun rei'ittämiä.
Me tykätään lahjoista, ostan lahjat myls veljelleni ja äidilleni. Lapsetkin ovat jo aikuisen ikäisiä, mutta silti lahjon pienillä paketeilla ja rahalla. Itsellenikin olen miettinyt pari hyödyllistä asiaa, jotka aion pyytää joululahjaksi. Niitä kun kuitenkin hankitaan on parempi pyytää jotain sellaista, jolle on oikeasti käyttöä.