Joko olette alkaneet miettiä joululahjoja
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei kuukaudesta riippuen riitä rahat edes ruokaan niin mitään mahdollisuutta ostaa lahjoja ei ole.
Joulu menee taas puuroa sekä perunaa syöden.
Voi sua <3
20 vuoteen en ole lahjonut ketään ja eipä noita paljon ollutkaan, nyt vielä vähempi. Silloin kun vielä ostin lahjoja, ensimmäiset tuli ostettua jo heti välipäivien aleista, siis muutaman päivän päästä edellisen joulun mentyä. Ja siitä pitkin vuotta kun kohdalle osui jotain sopivaa. Ei tarvinnut jouluruuhkassa panikoida.
Onneks ei tarvitse tuotakaan miettiä. Korkeintaan itselleni saatan suoda jotain ekstraa, ja jos puoliso jotain keksii pyytää niin sellaista sitten.
Vierailija kirjoitti:
Itsellekin voi ostaa lahjan
Minä syön hyvin "lahjaksi itselleni". Mitään tavaraa en halua koska olen jo 8 kk myynyt kaikkea turhaa kodistani pois.
Pitäisikö jaksaa vielä jouluunkin keskittyä kun sairastuminen on vienyt voimavarat ja viimeisetkin säästöt?
Saisikohan ruoka-avusta piparipötköjä joita jaella ympäriinsä?
Vierailija kirjoitti:
En kerro mitä ostelen, koska sitten kaupan hyllyt huutaa ei oota, kun minä sinne menen.
Eihän mustikka paikkaakaan kerrota..
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö jaksaa vielä jouluunkin keskittyä kun sairastuminen on vienyt voimavarat ja viimeisetkin säästöt?
Saisikohan ruoka-avusta piparipötköjä joita jaella ympäriinsä?
Eiköhän kaikki ymmärrä sun tilanteen.
Iso mummolle suklaarasia. Eipä tuo dementialtaan ymmärrä keneltä se on, mutta jääpähän itselle hyvä mieli.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ketään kelle ostaisi.
Osta itsellesi lemmikki tai jos on jo, niin sille lahja.
En lahjo muita kuin miestäni ja häntäkin vain siksi, kun hankkii minulle aina lahjoja, vaikka en niitä kaipaisi. Tänä jouluna aion ostaa hänelle yhden tietyn kirjan.
Lopetin lahjojen miettimisen ja antamisen sekä saamisen jo 15v sitten.
En mietin , mitä ostaisin Miehelleni ensin 2- Vuotis Hääpäivä lahjaksi on ens kuussa, emme ole ovia paukuttaa Alle 40; n pari, vaan 50- 60 pari.
Joo ei vielä joululahjoja kun Hääpäivä ensin kun se on. Ens kuussa.
Olen huomannut, että jo joulukortti voi ilahduttaa monia.
Lahjat on jo vähän old fashion juttu, siltä ainakin on alkanut tuntua. Viedä lahjoja joillekin joiden kanssa ei sitten joulun ja joulun välissä paljoakaan tule oltua, mutta joku perkeleen pakkorako tuo on, lapset ymmärrän, ei heitä voi oikein ilman lahjoja antaa olla mutta aikuiset sitten, sukulaiset katsovat kieroon kun ei mitään tullut, joulukortit laitan kaikille.