Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä mä saan mun tyttärelle päähän,että isot ja näkyvät tatskat pilaa sen tulevaisuuden?! On 19 eli en mä voi määrätä

Vierailija
22.08.2026 |

Mutta pahalta tuntuu. Toinen reisi,molemmat polvet, kaula ja selkä jo ihan täynnä mustetta, Ei ole nätti näky,vaikka niin luulee.

Kommentit (127)

Vierailija
41/127 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään on jo asiakaspalveluammateissakin tatuoituja ja lävistettyjä ihmisiä "shokkivärisine" hiuksineen, ne alkaa olla ihan normaalia.

En usko, että sellaisten takia työura enää menee pilalle.

Ja hän ei varmaan ajattele että pakko olla "nätti" muiden mielestä, varmaan katsoo että itse tykkää.

Miten hänen elämä on pilalla sun mielestä?

näin normaalisoidaan eri asioita. Milloin normaalisoidaan parisuhde 16 vuotiaan naisen ja vanhemman miehen kanssa? Ainiin se ei riko feministien kuviteltuja lasikattoja.

Moraalin rajahan siirtyy koko ajan. Kohta varmaan kannibalismi hyväksytään.

Vierailija
42/127 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vois nuoret naiset ottaa mallia Alisa Vainosta. Siinä kaunis tatuoimaton naapurintyttönainen. 

30 vuotias täti joka käyttänyt parhaat vuotensa juoksemalla pitkin kyliä. kirjaimellisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/127 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tatuoidut aina leimataan että käyttäisi huumeita? En ole itse koskaan käyttänyt huumeita, enkä käytä vaikka onkin pari tatuointia.

Piripeukuilla aina tatuointeja.

Vierailija
44/127 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia on kahdenlaisia, itse kuulut varmaan hillityn ja luonnollisen tyylin ystäviin ja ymmärrän järkytyksen kun tytär haluaa olla näyttävästi tatuoitu. Järkyttyisin itsekin. Mutta ei sille silti mitään voi, jos aikuinen ihminen haluaa tatuoida itsensä. 

Vierailija
45/127 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma nahka, sotkekoon kuten haluaa. Itse en sellaisiin naisiin koske.

Uros

Ja naiset ovat vain ja ainoastaan tyytyväisiä siihen että sinä tai muut rähmäsormet eivät heihin koske. 😂

Vierailija
46/127 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät estä nykyään töiden saamista. 

Vierailija
47/127 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään on jo asiakaspalveluammateissakin tatuoituja ja lävistettyjä ihmisiä "shokkivärisine" hiuksineen, ne alkaa olla ihan normaalia.

Ja hän ei varmaan ajattele että pakko olla "nätti" muiden mielestä, varmaan katsoo että itse tykkää.

Ei nyt ehkä pilalle mene, mutta asettaa se kyllä rajoitteita. Riippuu nimittäin aivan paikan statuksesta, onko tatuoinnit hyväksyttyjä asiakaspalveluammatissa. Käypä esimerkiksi Helsingin keskustassa, niin keskustan Aleksanterinkadun- Pohjois-Esplanadin liikkeissä tai kahviloissa et varmasti näe tatuoituja, lävistettyjä asiakaspalvelijoita shokkivärisine hiuksineen. Mutta itähelsinkiläisessä lähiöbaarissa se olisi varmaan ihan ookoo.

Vierailija
48/127 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja ei mahda tilanteelle yhtään mitään. Jos yrittää sanoa, uhma on entistä suurempi. Tämän olen kokenut itse lähipiirissä. Jos kuvat olisivat edes jotain siedettäviä, mutta kun pääkalloja yms. Ja mitään et mahda. Joku ihmeellinen alemmuuden tunne tai näkymättömyysongelma, auktoriteettiongelma tms. tämän takana täytyy olla, vaikka omaa tulevaisuuttaan siinä suttaa, kun ottaa näitä kuvia ihoon. Pahinta on niihin tuleva riippuvuus, omalla lähimmäisellä ikää jo yli 30 vuotta, mutta meininki jatkuu. Ainoa hyvä tapa suhtautua on jättää tatuoinnit huomiotta ja rakastaa ihmistä. Nuorta naista voi ohjata ammattiin, jossa tatuoinnit eivät haittaa työllistymistä (esim. Suojavaatetus, tekninen "miesmäinen" ala tms.). Voimia ja halaus ap:lle.

Vierailija
49/127 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tatuoidut aina leimataan että käyttäisi huumeita? En ole itse koskaan käyttänyt huumeita, enkä käytä vaikka onkin pari tatuointia.

Tai ihmiset jotka kävelee hälyvaatteissa ja turvakengissä rakennusmiehiksi?

Ulkonäkö aiheuttaa erilaisia mielikuvia ihmisissä.

Vierailija
50/127 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meikillä ja vaatteilla ne saa piilloon, esim työtä varten. En kyllä keksi tilanteita, jossa tatuoinneista olisi muuta haittaa kuin toisten mielipaha, millä ei käytännössä ole mitään merkitystä eikä kenenkään mielipaha ole toisen vastuulla.

minä ainakin puhun aina työnhakijoille tuttavallisesti siitä että harkitsen tatuointia. Sitten he kertoo onko heillä vai ei. Oikeasti testaan sitä onko heillä mitkä arvot. Jos on tatuointi niin turha kuvitella että saa meiltä töitä.

No sehän on hyvä. Ei työntekijän ainakaan tarvitse kärsiä teidän työpaikassa. 

Niin meillä vaan maksetaa eniten kuin missään muualla vastaavalla kilpailijalla....

Terveys on arvokkaapaa kuin raha. Ei kannata kärsiä huonossa työyhteisössä ja terveyttään ei kannata uhrata rahan takia.

Vierailija
51/127 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miniälläni on enemmän tatuointeja kuin minulla. Hänen äitinsä ei hyväksy niitä, mutta mitä enemmän äiti raivoaa tatuoinneista ja lävistyksistä, sitä enemmän tytär niitä ottaa.

Vierailija
52/127 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tytär haluaa  olla malli, näyttelijä tai lentoemäntä niin silloin ei kannata tatuointeja ottaa, koska ilman niitä työllistyy paremmin. 

Vierailija
53/127 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahkut DI:n vaimoksi: ZERO! = ruined future

vähän huumorintajua, alapeukuttajat!

Vierailija
54/127 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meikillä ja vaatteilla ne saa piilloon, esim työtä varten. En kyllä keksi tilanteita, jossa tatuoinneista olisi muuta haittaa kuin toisten mielipaha, millä ei käytännössä ole mitään merkitystä eikä kenenkään mielipaha ole toisen vastuulla.

minä ainakin puhun aina työnhakijoille tuttavallisesti siitä että harkitsen tatuointia. Sitten he kertoo onko heillä vai ei. Oikeasti testaan sitä onko heillä mitkä arvot. Jos on tatuointi niin turha kuvitella että saa meiltä töitä.

No sehän on hyvä. Ei työntekijän ainakaan tarvitse kärsiä teidän työpaikassa. 

Niin meillä vaan maksetaa eniten kuin missään muualla vastaavalla kilpailijalla....

Ei makseta. Sinun mielikuvitustyöpaikalla maksetaan mielikuvituspalkkaa ja sillä ei aikuiset ihmiset pärjää. Hjkikj

Vierailija
55/127 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät estä nykyään töiden saamista. 

Ei se kokonaan estä, mutta rajoittaa. Ylemmän luokan pariin ei ole tatuoiduilla kyllä helppo päästä. En sano, että se ihan mahdotonta olisi, mutta kyllä se aikamoinen normista poikkeama silti on. Tatuoinnit koetaan vieraina ja vähän pelottavinakin. Moni yrittäjä ei ote sellaista riskiä, että palkkaisi tatuoidun, joka voisi asiakaskunnassa herättää hämmennystä, eikä ehkä sopisi työkulttuurin arvoihinkaan. 

Vierailija
56/127 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on myöhäistä vaikuttaa häneen, kun ne on jo tehty.

Vierailija
57/127 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt ehkä pilalle mene, mutta asettaa se kyllä rajoitteita. Riippuu nimittäin aivan paikan statuksesta, onko tatuoinnit hyväksyttyjä asiakaspalveluammatissa. Käypä esimerkiksi Helsingin keskustassa, niin keskustan Aleksanterinkadun- Pohjois-Esplanadin liikkeissä tai kahviloissa et varmasti näe tatuoituja, lävistettyjä asiakaspalvelijoita shokkivärisine hiuksineen. Mutta itähelsinkiläisessä lähiöbaarissa se olisi varmaan ihan ookoo.

Minä otin tatuointeja jo 90-luvulla. Olin silloin ja olen edelleen kirjantekijän ammatissa, eivätkä tatuoinnit ole pilanneet työnsaantimahdollisuuksiani tai uskottavuuttani taiteilijana.

Vierailija
58/127 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma nahka, sotkekoon kuten haluaa. Itse en sellaisiin naisiin koske.

Uros

Ja naiset ovat vain ja ainoastaan tyytyväisiä siihen että sinä tai muut rähmäsormet eivät heihin koske. 😂

Nyt oli niiiiin onneton yritys olla valkoritari. Joudut etsimään tosi tyhmän naisen että tuo menisi läpi.

Vierailija
59/127 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei millään jaksaisi käydä tätä keskustelua enää vuonna 2026.

Vierailija
60/127 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala kehumaan niitä ja ota itsekin? 🤔

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi