Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko salaa tyytyväinen jos kaverisi on isompi kuin sinä?

Vierailija
22.08.2026 |

Joskus näin täällä tuollaisen lausahduksen ja siinä oli vaikka kuinka paljon tykkäyksiä.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kaverini on lähes kaksimetrinen eikä mikään kukkakeppi. Kerran hän pelasti minut baaritappelusta vetämällä tyypin pois, kun olin yksin useampaa vastaan alakynnessä. Olin tyytyväinen.

Vierailija
22/25 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. Harmittaa älyttömästi, kun ystäväni on pitkä ja ylipainoinen. Ei hänelle löydy vaatetta. Kulkee miesten collegehousuissa ja t paidoissa. Takitkin on miesten osastolta. Sitten ns suomi - tunikat ym tanttatyyliin tehdyt ei häntä miellytä. 

Miksi se ei sitte laihduta?

Vai eikä ole vielä tuota itse tajunnut?

Ei vain saa laihdutettua, vaikka yrittää. Välillä on 10 kg lähtenyt ja lihoo takaisin. Syö paljon herkkuja eikä halua lahdutuslääkettä.

Lepposa kaveri, ei tuijota omaa napaansa.

...kun ei sitä näe.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään

Pekka

Vierailija
24/25 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Paras kaverini on puolisoni.

Huolestunut olen ollut, kun kummatkin ollaan paisuttu kuin pullataikina.

Tehtiin pieniä elämäntapamuutoksia alkukesästä ja nyt kummatkin ollaan laihduttu miehissä päälle kymmenen kiloa kumpikin. Vielä on matkaa tavoitteisiin, mutta polku on selvä ja näkyvissä.

Vierailija
25/25 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kavereiden osalta. Mutta aina kun menen johonkin lasten juttuun, missä on saman ikäisten lasten muita vanhempia, olen salaa tyytyväinen, että olen pystynyt pitämään itseni samoissa mitoissa ruuhkavuosista riippumatta, mikä ei selvästikään ole itsestäänselvyys. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä