Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko salaa tyytyväinen jos kaverisi on isompi kuin sinä?

Vierailija
22.08.2026 |

Joskus näin täällä tuollaisen lausahduksen ja siinä oli vaikka kuinka paljon tykkäyksiä.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Harmittaa älyttömästi, kun ystäväni on pitkä ja ylipainoinen. Ei hänelle löydy vaatetta. Kulkee miesten collegehousuissa ja t paidoissa. Takitkin on miesten osastolta. Sitten ns suomi - tunikat ym tanttatyyliin tehdyt ei häntä miellytä. 

Vierailija
2/25 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lookisesti ajatellen kaverini on isompi kuin minä, onhan hän sentään mies. Kyllä " salaa" olen iloinen siitä, olisi kyllä hupaisa näky että hän olisi 170 cm pitkä ja minä 189 cm. Ja kyllä, seurustellaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/25 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
5/25 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Harmittaa älyttömästi, kun ystäväni on pitkä ja ylipainoinen. Ei hänelle löydy vaatetta. Kulkee miesten collegehousuissa ja t paidoissa. Takitkin on miesten osastolta. Sitten ns suomi - tunikat ym tanttatyyliin tehdyt ei häntä miellytä. 

Miksi se ei sitte laihduta?

Vai eikä ole vielä tuota itse tajunnut?

Vierailija
6/25 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, hävettää sen puolesta

Vierailija
7/25 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yksi reilusti ylipainoinen kaveri, joka säännöllisesti vuosittain aloittaa jonkun kuurin ja aina ne kosahtaa. Lähinnä surettaa kun hän itse kärsii painostaan ja ne yritykset varmasti turhauttaa. Soisin hänelle onnistumisen kokemuksia, itselle ihan sama minkä kokoinen on.

Pirun hyvä tyyppi.

Vierailija
8/25 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. t. bodari

Vierailija
9/25 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään. En ole pinnallinen paska. 

Vierailija
10/25 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen avoimesti tyytyväinen, kun olen onnistunut parantamaan omaa lihaskuntoani ja pudottamaan omaa painoani. Ei tulisi mieleen olla oikein mitään mieltä muiden painosta, elleivät itse halua asiasta jutella tai vaihtaa kokemuksia tai vinkkejä.

Vierailija
11/25 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisinaan joo, koska lyhyenä ja pienikokoisena elämisessä on asioita, joista luopuisin mielelläni. Sopivien vaatteiden ja kenkien löytäminen on hankalaa ja joutuu vähän väliä etsimään jakkaran tai pyytämään apua, kun ei yllä. Väkijoukoissa on myös ikävää, kun tahtoo jäädä jalkoihin. 

Vierailija
12/25 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tästä syystä minulla ei ole kavereita. En milloinkaan etsiydy lajitovereideni pariin, ellei tilanne ole aivan pakottava.

En halua olla olemassa vain siksi, että joku toinen voisi tuntea itsensä paremmaksi minun rinnallani. En ehdoin tahdoin asetu pilkan, ivan ja vertailun kohteeksi. Ihmissuhteet eivät yksinkertaisesti ole niin äärettömän häpeän arvoisia.

Vierailija
13/25 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vain saa laihdutettua, vaikka yrittää. Välillä on 10 kg lähtenyt ja lihoo takaisin. Syö paljon herkkuja eikä halua lahdutuslääkettä.

Vierailija
14/25 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vain saa laihdutettua, vaikka yrittää. Välillä on 10 kg lähtenyt ja lihoo takaisin. Syö paljon herkkuja eikä halua lahdutuslääkettä.

Lepposa kaveri, ei tuijota omaa napaansa.

Vierailija
15/25 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa, enpä ole tullut koskaan erityisemmin ajattelemaan kenenkään pituutta, se nyt on mikä on.

Vierailija
16/25 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä olisin? Lähinnä säälittävää ja surullista se olisi, kun minäkin olen aika iso.

Vierailija
17/25 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaverini on isompi kuin minä, niin minä en ole muuttunut mitenkään. Jos kaverini on pienempi kuin minä, minä en ole muuttunut mitenkään. Kaverin koko ei muuta mitään miksikään. 

Vierailija
18/25 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri tästä syystä minulla ei ole kavereita. En milloinkaan etsiydy lajitovereideni pariin, ellei tilanne ole aivan pakottava.

En halua olla olemassa vain siksi, että joku toinen voisi tuntea itsensä paremmaksi minun rinnallani. En ehdoin tahdoin asetu pilkan, ivan ja vertailun kohteeksi. Ihmissuhteet eivät yksinkertaisesti ole niin äärettömän häpeän arvoisia.

Kerrankin l...ski, joka ymmärtää hävetä!

Vierailija
19/25 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin tyytyväinen jos mulla olisi kaveri.

Vierailija
20/25 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Semmonen hilpeä ihmiskuva.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi