Pojallani seisokki yöllä
Olen yh-äiti 42. Asun 18 vuotiaan poikani kanssa..
On perjantai-ilta ja on myöhäisilta. Poikani meni nukkumaan aikaisin. Hänen tyttöystävänsä oli perheensä kanssa jossain kissanristiäisissä.
Minun teki mieli panoa
. Katsoin poikani huoneeseen hän nukkui kyljellään ja pikkukalsatit oli puoli reidellä alhaalla
Mitä mäinkään hänen peniksensö oli täydessä seisokissa. Katselin tovin ja menin alasti hänen biereensä.
Asetin liukkaan pimppini niin lähelle hänen kookasta penistään. Jospa se ylettyidi edes vähän pimppiini. Ylettyihän se ja ojennin pimppiani aina vain lähemmäs, oli jo vähän matkaa sisällä. Hän ikäänkuin työnsi penistään yhä enemmän . Katsoin kyllä hän nukkui.
Jonkin aikaa hän työnteli ja oli jo aivan pohjassa ja työntely jatkui aina vaan. Kunnes yhtääkkiä hän nytkähti lujaa ja päästi spermat pilluuni.
Tuntui kyllä kiihottavalta. Menin omaan sänkyyni ja kiihotin itselleni mahtavan orgasmin pojan sperman litkussa.
Aamulla kahvipöydässä kysyin pojaltani että onko hän kaivannut tyttöystäväänsä yöllä.
Oli suuri yllätys kun hän sanoi panneensa tyttöystäväänsä yöllä. Ja mällit oli lentäneet.
Mitähän tuohonkin sanoisi tuumin. Sanoin kuitenkin että sain minäkin yöllä spermaa. Mistä ihmeestä eihän täällä ole ketään ollut.
Ompahan vain ollut, kuka sitten..Me? ........
Ollaanko me pantu viime yönä. Kyllä olemme.. Olisit herättänyt. En malttanut kun nukuit niin hyvin.
Kun se nyt on tapahtunut niin illalla sitten jatketaan, hän sanoi..
Illalla ja yöllä jatkettiin moneen kertaan.
Paljaalla tietysti koska ehkäisy on minulla kunnossa..
Kerroin pojalleni etten voinut vastustaa halujani kun näin sinun komean peniksesi. Ja tiesin että nuorella miehellä seisoo kovaa.
Älä välitä se on meidän yhteinen salaisuus.
V-sana h-sana.