Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pojallani seisokki yöllä

Vierailija
22.08.2026 |

Olen yh-äiti 42. Asun  18 vuotiaan poikani kanssa..

On perjantai-ilta  ja on myöhäisilta. Poikani meni nukkumaan   aikaisin. Hänen tyttöystävänsä  oli perheensä kanssa jossain kissanristiäisissä.

Minun teki mieli panoa

. Katsoin poikani huoneeseen hän nukkui  kyljellään ja  pikkukalsatit oli puoli reidellä alhaalla

Mitä mäinkään hänen peniksensö oli täydessä seisokissa. Katselin tovin ja menin alasti  hänen biereensä.

Asetin  liukkaan pimppini niin lähelle hänen  kookasta penistään.  Jospa se ylettyidi edes vähän pimppiini. Ylettyihän se ja  ojennin  pimppiani aina vain lähemmäs, oli jo vähän matkaa sisällä. Hän  ikäänkuin työnsi penistään yhä enemmän .  Katsoin kyllä hän  nukkui.

Jonkin aikaa hän työnteli ja oli jo  aivan pohjassa ja työntely jatkui aina vaan. Kunnes yhtääkkiä hän nytkähti lujaa ja päästi spermat pilluuni.

Tuntui kyllä kiihottavalta.  Menin omaan sänkyyni ja kiihotin itselleni mahtavan  orgasmin  pojan sperman litkussa.

Aamulla kahvipöydässä  kysyin  pojaltani  että onko hän kaivannut tyttöystäväänsä  yöllä. 

Oli suuri yllätys kun hän  sanoi panneensa tyttöystäväänsä yöllä. Ja  mällit oli lentäneet.

Mitähän  tuohonkin sanoisi tuumin.  Sanoin kuitenkin että sain minäkin  yöllä spermaa.  Mistä ihmeestä eihän täällä ole ketään ollut. 

Ompahan vain ollut, kuka sitten..Me? ........

Ollaanko me pantu viime yönä. Kyllä  olemme.. Olisit herättänyt. En malttanut kun nukuit niin hyvin.

Kun se nyt on tapahtunut niin illalla sitten jatketaan, hän sanoi..

Illalla ja yöllä   jatkettiin moneen kertaan. 

Paljaalla tietysti koska ehkäisy on  minulla kunnossa..

Kerroin pojalleni etten voinut vastustaa halujani kun näin sinun komean peniksesi. Ja tiesin että nuorella miehellä seisoo kovaa.

Älä välitä  se on meidän yhteinen salaisuus.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

V-sana h-sana. 

Vierailija
2/2 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaista paskaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla