Mikä syksyssä on mukavaa?
Kesä kääntyy pian syksyyn. Kertokaa asioita jotka viehättävät syksyssä? Ehkä se puristäisi mieltä kun olen enemmän kesäihminen.
Kommentit (22)
On raikkaampi viileämpi ilma kuin kesällä. On pimeää ja nukkuu myös sen takia paremmin.
Jotenkin se, että ei tarvii olla niin aurinkoinen ja koko ajan menevä jos ei sitä ole. Tää on ollut raskas vuosi mulle, joten tuntuu hassusti turvalliselta se pimeys mikä tulee kun se ei oo niin ristiriidassa mun mielialan kanssa. En siis läheskään koko ajan synkistele mutta en oo tosiaankaan ollut parhaimmillani tänä vuonna :D Saa vaan olla ja röhnöttää kotona <3
Ötökät vähenee ellei lämpene. Paras maaseutuaika, kevään lisäksi. Tunnelmaa. Voi ulkoilla. Sisustus joillekin.
Televisio ohjelmat paranee syksyn tullen. Urheilu tosin vähenee jonkun aikaa ennen talviurheilulajeja.
Ehdottomasti ruska ja upeinta, jos aurinkoinen päivä!
Vauvapalsta rokkaa kelillä ku kelillä
Maajussille morsian. 😅 Ja olen ihan paljasjalkainen helsinkiläinen. Tuo on koukuttanut minut. Ensitreffit alttarilla -sarjaa katsonut myös, mutta sitä ei nyt tulekaan.
Se tietynlainen tunnelma ja tuoksu. Ulkona kävellessä sellainen hyvä mullantuoksu ja sitten putoilevat lehdet. Tuovat sellaista tietynlaista rauhoittavaa oloa.
Rusakot palasivat piiloista. Sininen järvi. Hyvät keskustelut ja pohdinnat videoilla.
Värikäs ruska. 🍁🍂 Tunnelmalliset illat.
Kehtaa taas käyttää uunia kun sisäilma ei pääse lämpenemään liikaa.
Se ettei tissien aluset ja haaroväli ole jatkuvasti haisevassa litisevässä hiessä.
Kiljuvat pennut pihoilla lopettaa sen kiljunnan kun illat pimenee ja viilenee.
Helpompi tehdä hämärä hommia.