Luultavasti tämä poistetaan..
Olen pitkän suhteen jälkeen treffipalstoilla. Nainen etsii naista, jos sillä nyt väliä. Mitä ihmettä ihmiset oikein syövät? Melkein jokainen on lihava. Olenko jumittunut 80- luvun puolen välin nostalgiaan, jolloin tytöt olivat hoikkia tai normaalipainoisia ja pojat jänteviä jässiköitä. [Näin olin myös vuosikymmenet kumppanini kanssa.] Kaikki söivät sumeilematta ja hyvällä halulla kouluruokaa ja vähemmän muuta!
Kommentit (23)
0/5
Samaa pakkomielteistä jankutusta uudessa kääreessä.
Suurin osa deittipalstoilla on juuri siellä koska se on niille viimeinen oljenkorsi löytää parisuhde. Jos tykkään hoikista naisista ap niin sun pitää mennä johonkin lesbomestaan, niin näät livenä millainen kroppa on. Sittenhän se on vain kemiasta kiinni.
Ihmiset on lihavia koska ruoan hankinta on nykyään liian helppoa ja syödään vääriä ruoka-aineita. Liikaa hiilareita ja sokeria.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa deittipalstoilla on juuri siellä koska se on niille viimeinen oljenkorsi löytää parisuhde. Jos tykkään hoikista naisista ap niin sun pitää mennä johonkin lesbomestaan, niin näät livenä millainen kroppa on. Sittenhän se on vain kemiasta kiinni.
Näinhän se on! Asun tällä hetkellä melko periferiassa töiden vuoksi, joten lesbobileet ovat valitettavasti kaukana.
Vierailija kirjoitti:
Pää kiinni
Älä skitsoo maatuska. Saat rauhassa olla ylilihava.
Vierailija kirjoitti:
Munaa sinä tarvitset.
Olen niin ruma läski että ei kukaan anna mulkkua. Yyyyy
Ap tässä. Ja haluaisin olla niin suvereeni ja humaani, ettei painolla olisi merkitystä, mutten valitettavasti ole..
70-luvun estetiikka hoikkine malleineen viehättää minua erityisesti.
Vierailija kirjoitti:
Munaa sinä tarvitset.
Niin ja sinä idiootti kullin, ei ole tyyppi oppinut eroa mikä on kulli , mikä on muna, hint.....
Vierailija kirjoitti:
Ap tässä. Ja haluaisin olla niin suvereeni ja humaani, ettei painolla olisi merkitystä, mutten valitettavasti ole..
Mites hoikka transtypy, vaikka sillä kalu olisikin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites hoikka transtypy, vaikka sillä kalu olisikin?
Ihan natural born naisia etsin! Onnea sinulle kumppani hakuun 💜
Hyi olkoon! Sekä lihavuus että lepsoilu.
Laita ilmoitus, kerro etsiväsi 70-lukuhoikkaa naista.
Sellaisiakin varmasti on.
Oon hoikka ja sinkku. Mutta kiinnostun vaan femme-tyyppisistä naisista. Ongelma sekin.
nainen
Toki olen ilmossani kertonut preferenssini. Harvakseltaan tulee vastauksia. Kun muuten selaan tarjontaa, ylipaino vyöryy silmille kuvallisissa profiileissa.
Vierailija kirjoitti:
Oon hoikka ja sinkku. Mutta kiinnostun vaan femme-tyyppisistä naisista. Ongelma sekin.
nainen
Une femme pour une femme! Ap.
Onpahan otsikko. Kaikkien uteliaisuuteen taipuvaisten oli tietty pakko klikata, kuten minunkin. 😅
Mua taas risoo että kun naisena olen etsinyt naista esim tinderissä niin suurin osa profliileista on jotain queer trans aktivisteja tai muunsukupuolisia ja odottavat että tuleva kumppani jakaa tämän saman woke maailmankatsomuksen. Tai sitten tosiaan jotain 200kilosia siilitukkasia ja täynnö tatskoja. Sexyä
Vierailija kirjoitti:
Mua taas risoo että kun naisena olen etsinyt naista esim tinderissä niin suurin osa profliileista on jotain queer trans aktivisteja tai muunsukupuolisia ja odottavat että tuleva kumppani jakaa tämän saman woke maailmankatsomuksen. Tai sitten tosiaan jotain 200kilosia siilitukkasia ja täynnö tatskoja. Sexyä
Transfoobikko
Pää kiinni