Mistä te ostatte kivoja ja laadukkaita vaatteita nykyään?
Kommentit (46)
Thaimaasta, käyn siellä 2 kertaa vuodessa, lähes kaikki vaatteeni on sieltä ostettuja.
Ostan kaikki tuotteeni eri verkkokaupoista, kivijalkamyymälän ovea en ole avannut vuosikausiin. En tykkää myyjistä niissä.
Sellpystä. Ei saa hiostaa ja pitää olla väriä, yksityiskohtia ja kuvioita, edullisesti.
Tallinnasta. Sieltä löytyy nättejä paitoja ja takkeja. Ja ihania käsilaukkuja.
Vierailija kirjoitti:
Ompelen itse.
Ai, tää olis ihanaa. Osata tehdä itse omat vaatteensa.
Vierailija kirjoitti:
Nansolta enimmäkseen
Mäkin ostaisin jos ne ei lykkäis elastaania lähes joka vaatteeseen. Inhoan sitä kun vaate venyy ja paukkuu ja menee huonoksi tosi nopeasti.
Emmystä ja kivijalkakirppareilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nansolta enimmäkseen
Mäkin ostaisin jos ne ei lykkäis elastaania lähes joka vaatteeseen. Inhoan sitä kun vaate venyy ja paukkuu ja menee huonoksi tosi nopeasti.
Oi oi, minun elastaanipaidat ovat pysyneet tosi hyvinä, ei vaatetta aina kannata heittää koneeseen, jolloin elastaani löystyy, vaatetta voi myös tuuletta, ellei siinä nyt satu olemaan koko viikon ruokalistaa rinnuksilla.
Laadukkaita ei oikein rahallakaan saa enää mistään. Ostan vain mieluisia ja sieltä mistä löytyy. Tämän on helpointa. Kaikki merkkilaukutkin ovat menneet pilalle.
Vierailija kirjoitti:
Ostan kaikki tuotteeni eri verkkokaupoista, kivijalkamyymälän ovea en ole avannut vuosikausiin. En tykkää myyjistä niissä.
Huonot myyjät kyllä vievät asiakkaita. Ottakaa onkeenne tämäkin tieto.
Kuukletan yleensä tietyt kriteerit ja alan etsiä sitä kautta. Esim. pellavahousut kotimainen ja sitten tulee tyrkylle jotain. Jos on joku henkkamaukan aletarve, niin haen vaikka puuvillalla aletuotteet ja polyesteriroska jää pois. Kivijalan aleen osuin sattumalta ja tyhjensin sen 100 pros. pellavasta. Riittääpi vähäksi aikaa :D Ostan vain tarpeeseen, en selaile ostohimoissa huvikseen.
Vierailija kirjoitti:
Stadiumista ostan arkivaatteita. Ne toimii arjessa.
Kyllä, Stadium on kyllä minullakin valikoimassa. Nyt oli tullut Socilta naisille kivoja vaatteita, osa jopa mielestäni hyvinkin kohtuulliseen hintaan.
Zara, H&M ja itse asiassa New Yorker ovat myös hyviä paikkoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huonot myyjät kyllä vievät asiakkaita. Ottakaa onkeenne tämäkin tieto.
Todella! Ennen niin täynnä oleva eräs kauppa oli täysin tyhjä ja ihmettelin miksi. Asia selvisi, kun vittuileva myyjä aloitti höpinänsä. Harmi, ettei ollut mahdollisuutta mennä naapurikauppaan hoitamaan asiaani. Jos kaupassasi on tyhjää, niin olet paska!
Yleensä käyn viikonloppureissulla Pariisissa tai Lontoossa kun on tarvetta vaateostoksille.
Kirpputoreilta ja second hand -liikkeistä ostan noin kymmenen vuotta vanhoja merkkivaatteita.
Stadiumista ostan arkivaatteita. Ne toimii arjessa.