Mitä ruokaa teette huomenna?
Niin kertokaa mulla ei ole mitään ideoita mitä tekis. Älä kerro että et tee
Kommentit (47)
Aamu- ja iltaruoaksi kuivamuonaa, päivälliseksi märkäruokaa.
Huomiselle vielä annos spagettia ja jauhelihakastiketta. Sunnuntaina teen kanakeittoa.
Vierailija kirjoitti:
Uunibataatteja, tulista mustapapupataa, cashewpohjainen vegaaninen pesto, tomaatti-korianterisalaatti
Millainen resepti tuliseen mustapapupataan?
Vierailija kirjoitti:
Nakkikastiketta johon suolakurkkua ja ketsuppia, taidetaan sanoa nakkistroganoffiksi ja keitettyjä perunoita
Kiitti vinkistä, olin unohtanut tuon herkkuruuan. -eri-
Itse tehdyt kananugetit uunissa. Eli Leikkaa broilerinfilee paloiksi, pyöritä ne kananmunassa ja murskatuissa maissihiutaleissa. Paista 225–250-asteisessa uunissa noin 15–20 minuuttia, kunnes pinta on rapea ja liha kypsää.
Fetasalaatti
1 punasipuli
1 vihreä paprika
1 kurkku
3 tomaattia
2 dl oliiveja
200 g fetajuustoa
tl oreganoa
Netti on täynnä ohjeita ja vinkkejä.
Vierailija kirjoitti:
Aamu- ja iltaruoaksi kuivamuonaa, päivälliseksi märkäruokaa.
Niin kissalle tai koiralle nuo, mutta mitä itse syötte?
Billys Super Size Pepperoni tai Billys Super Size Vesuvio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teini on yksin kotona huomenna ja kuulemma haluaa tehdä nistipataa.
Saisinko reseptin? Jotenkin vaikuttaa helppotekoiselta.
kvg
Teen Bolognesea pakastimeen ja lohikeittoa jääkaappiin lounasta varten, kun lapsenlapset tulevat. Illalla syödään paellaa.
Snellman Kuoretonta Grillimakkaraa uunissa paistettuna ja pieniksi paloiteltuna. Lisukkeina kuoritut perunat ja vauvaporkkanat, jotka keitetään kevyesti maustettuina.
Vierailija kirjoitti:
Netti on täynnä ohjeita ja vinkkejä.
Tämän tarkoitus olla keskustelupalsta.
Vierailija kirjoitti:
Huomiselle vielä annos spagettia ja jauhelihakastiketta. Sunnuntaina teen kanakeittoa.
Tein keskiviikkona 3 päivän annoksen lihamakaronilaatikkoa kunnon aineksista.
Löysin herkkutatteja pari päivää sitten eli paistan ne huolella voissa ja teen hyvän kermakastikkeen kuohukermasta. Puoliso tuumasi myös pitää huomenna nuotiota eli grillataan jotain alepossua pakastimesta mureaksi. Sitten marinoitu tomaatti-sipulisalaati fetalla ja ehkä perunoita nostan omasta maasta muutaman kylkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teini on yksin kotona huomenna ja kuulemma haluaa tehdä nistipataa.
Saisinko reseptin? Jotenkin vaikuttaa helppotekoiselta.
Keitä halavinta (sarvi)makaroonia, paista halavinta jauhelihaa(sika-nauta), parasta on jos saat -60%. Sekoita keitetyt makaroonit ja paistettu jauheliha. Mausteet on pröystäilyä. Ökyilyksi menee jos paistat jauhelihan sekaan sipulia,ja valakosipulia. Ketsuppi/sinappi ei tähän ruokaan kuulu!
Nakkikastiketta johon suolakurkkua ja ketsuppia, taidetaan sanoa nakkistroganoffiksi ja keitettyjä perunoita