Lentokoneessa pitkällä matkalla imettäminen on ok mielestäni. Entä teistä?
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Kuka hullu ottaisi vauvan lentokoneeseen!
Milloin saadaan lapsivapaita lentoja?
Sillä lapsella on samat ihmisoikeudet kuin sinullakin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi vauvan kanssa pitää lähteä kaukomaille? En ole koskaan tätä ymmärtänyt.
Niin, mitähän kaikkia syitä ihmisellä voi olla... hmmmh.
Vierailija kirjoitti:
Onko ihan pakko matkailla vauvan kanssa? Edes vauvavuoden voisi rauhoittaa.
Eihän se tietenkään pakko ole, mutta jos reissuun lähtee, niin käytännössä on pakko ottaa vauva mukaan.
Miksi se on juuri alle 12kk kun sinun mielestäsi ei saisi lentää? Ja miten se ylipäätään liittyy kysymykseen kun vauva voi olla rintaa vailla vanhempana tai lopettaa sen nuorempana. Vai haluatko ylipäätään keksiä omasta päästäsi rajoituksia muille ja kertoa niitä vaikka kukaan ei niistä kysynyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
korvikkeet on keksitty. uskomatonta porukkaan kun ei tiede kelpaa. likasta nänniä vaan suuhun
En syötä korvikkeita kerran oma terveellisempi maito riittä. Tietenkin mukana on nännien pyrkimiseen aina siihen tarkoitetut kerta pyyhkeet. Tulko selväksi. 👹👹👹👹👹👹👹👹
Ainahan sitä maitoa voi lypsää hätävaraksi ja antaa pullosta. Ja seuraavaksi alkaa parku, ettei vauva osaa juoda pullosta….
Mä en ainakaan istu lypsämässä johonkin pulloon vain sen takia, että joitakin ahdistaa vauvan syömiset. Pulloruokintaa käytän niissä tapauksissa, kun olen vauvan luota poissa.
Mielestäni on ok. En kyllä itse matkailisi vauvan kanssa.
Näin se taitaa olla. Paljastaminen on voimaannuttavaa, mutta sitten imettäminen koetaan paheksuttavaksi.