Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Etätyön edut: vaatteisiin ei mene enää rahaa juuri ollenkaan

Vierailija
21.08.2026 |

Mitä muita etuja etätöissä?

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella on kotona laadukkaammat työpöydät ja tuolit laitteineen ja oma työhuone. Työolot laskee avokonttorissa.

Vierailija
82/84 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etätyöt on pysäyttäneet kulutuksen. Ihmiset ei osta vaatteita, syö lounasta ravintoloissa, käy shoppailemassa ruokatunnilla. Keskustat ovat näivettyneet kokonaan. Työläiset haluavat olla kotona niin työttömille voitaisiin alkaa kustantaa ilmaiset bussiliput ja shoppailurahaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä mun etätyö poistaisi sen että en enää matkusta? Oikeastaan matkustan enemmän, kun en lomillani jaksa katsoa näitä samoja nurkkia mitä työpäivinä katselen ja etätöiden ansiosta minulla on säästynyt työmatkakuluja ja lounaskuluja. Heräteostoksetkin ovat jääneet, kun ei käy toimistolla ja ohimennen poikkea kauppoihin. Rahaa säästyy ihan huomaamatta ja säästöillä pääsee hyvin reissuun.

Luulisi ymmärtävän, että tässä varmasti matkustamisella tarkoitetaan päivittäisiä työmatkoja. Lomamatkat ovat tietenkin erikseen.

Vierailija
84/84 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vaikka piereskellä alasti samalla kun tekee töitä. Pitäisi itse hommata jokin etätyö. Sellainen sopisi minulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän