Istuuko Pyhimys nyt kotona verhot kiinni, vetää keppanaa ja miettii "Voi viddu, siinä meni koko ura pöntöstä alas!"
Kommentit (54)
Herra ei tienny et omassa laukussa on päälle 5g Kokaiinia. Harmi et hyville tyypeille käy aina tää sama juttu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti kaula jo narun ympärillä maalittamisen vuoksi.
Maalittamisen?
Onko lapsen kanssa viestittely normaalia teidän ympyröissänne?
Onko sinun ympyränäsi sitten artistin elämä jolla kiehnää kaikenmaailman kontakteja ympärillä mitä erilaisimmilla motiiveilla? Täytyy tunnustaa että minun ei ole.
Muuten kyllä lastenkin kanssa voi puhua/viestiä tässä normimaailmassa. Menee aika erikoiseksi jos aikuinen ei voi enää kommunikoida lapsen kanssa.
Kyse on viestittelyn ja kommukoinnin aiheista. Onko niitä esitelty niin kuin mm. Roope Salmisen tapauksessa ?
Vierailija kirjoitti:
Mulla käy kyllä sääliksi, hän ei tehnyt mitään laitonta sen alaikäisen tytön kanssa. Molemmat henkilöt mieleltään hieman sairaita, ja kun kaksi sellaista kohtaa, ei siitä voi seurata muuta kuin katastrofi.
Eli sinun mielestä ei ole mitään väärää mitä tuossa tapahtui....
Anna mä arvaan sä olet mies ja setämies... eli kyllä tyttöjen groomasminem ja myöhemmin paneminen on ihan sallittua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla käy kyllä sääliksi, hän ei tehnyt mitään laitonta sen alaikäisen tytön kanssa. Molemmat henkilöt mieleltään hieman sairaita, ja kun kaksi sellaista kohtaa, ei siitä voi seurata muuta kuin katastrofi.
Eli sinun mielestä ei ole mitään väärää mitä tuossa tapahtui....
Anna mä arvaan sä olet mies ja setämies... eli kyllä tyttöjen groomasminem ja myöhemmin paneminen on ihan sallittua.
joidenkin mielestä sammuneen sormettaminen on sallittua ja alaikäinen kuvaamassa miesten välistä aktia myös. pari vain mainitakseni.
Miten Salminen on luovinut itsensä uhriksi? Sitä ihmettelen.
Vierailija kirjoitti:
Kattelee tiliään ja sijoituksiaan, miettien ettei sitä nyt edes huvita tehdä enempää.
Kuten Sannuli sanoi, JAUHOJENGIIII! Ja rahaa on!
Eikös se ole veloissa?
Mitä se siten on tehnyt. Mulla jäänyt jotenkin tuo väliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vassupaska saa anteeksi
Vähän kuin Rydman? Vai oliko eri asia
On eri asia!!!! Wille on meidän miehiä!!! Miksi häntä ja Sheikin poikaa ajojahdataaan???
Sillähän on se nuori tyttöystävä. Isänsä oli vastannut Seiskan haastattelussa, että tyttärensä on vaan julkisuudenkipeä. :D Mutta varmaan nuoren tytsynsä kanssa jauhoa ja odottelevat, että pöly laskeutuu. Sitten tehdään Jari Sillanpäät.
Ei. Hän opiskelee etänä uutta ammattia ja nauttii edelleen biisien tekijänoikeusrahoista.
Vierailija kirjoitti:
Miten Salminen on luovinut itsensä uhriksi? Sitä ihmettelen.
Taitoa ja suhteita. Ei kuitenkaan teatterikorkeakouluun asti 🤭
Ei taida olla suhteita.