Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen diagnosoitu psykopaatti ja halveksin ihmisiä, jotka satuttavat esim. lapsia tai eläimiä, kysyttävää?

Vierailija
21.08.2026 |

En ymmärrä miksi joku tekisi niin. Nyt varmaan mietitte miten psykopaatti voi ajatella näin? Vaikka en pysty kokemaan empatiaa samoin kuin ns. neurotyypilliset, niin mielestäni valmiiksi avuttoman kiusaamisessa ei ole mitään mieltä. Itse en ainakaan saisi siitä yhtään mitään irti. 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lukenut, mutta onko sinulla kysymyksiä minulle?

Vierailija
2/9 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et vissiin ole sitten sadistinen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro miten manipuloit ihmisiä.

Vierailija
4/9 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkohan ennemmin sosiopaatti kuin psykopaatti? Tuo ei käsittääkseni ole harvinaistakaan. Kaikki Sopranosin katsoneet ovat oppineet tämän.

Vierailija
5/9 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän psykopaatti diagnoosia ole Suomessa..? Vai Onko diagnoosina antisosiaalinen persoonallisuushäiriö?

Vierailija
6/9 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesitkö että psykopatia ei ole lääketieteellinen diagnoosi. Se on oikeuspsykiatrinen termi, jota käytetään mielentila tutkimuksessa.

Diagnostisesti psykopaatilla on narsistinen tai antisosiaalinen persoonallisuushäiriö.

Eli kenet tapoitkaan, että sinut todettiin mielentilassa psykopaatiksi?

Vierailija
7/9 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä näin, olen käsittänyt että moni psykopaatti nauttii eläinten kidutuksesta. Hienoa ettet sinä.

Vierailija
8/9 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä,a😀

Vierailija
9/9 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä näin, olen käsittänyt että moni psykopaatti nauttii eläinten kidutuksesta. Hienoa ettet sinä.

AP:lla ei ole diagnosoitu psykopatiaa. Sellaista diagnoosia ei ole olemassakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme