G: Kumpi pitää enemmän yhteyttä äitiinne sinä (nainen), vai veljesi?
Kun täällä on yleinen uskomus, että pojat eivät pidä aikuisena yhteyttä äitiinsä, ovat etäisiä jne verrattuna tyttäriin. Onko näin? Eikö aikuinen mies voi olla läheinen äitinsä kanssa?
Kommentit (6)
Minäkään en pidä kovin usein yhteyttä veljeeni, enemmän hänen vaimoonsa.
sanoin miehelle että soittaisi äidilleen edes äitienpäivänä, lähdin sitten lapsen kanssa pihalle ja illalla kysyin että et varmaan soittanut, niin sanoi vaivautuneesti en mä sitten enää muistanut.
Hän pitää yhteyttä äitiinsä suunnilleen saman verran kuin minä äitiini. Mutta minä ja mieheni äiti olemme tosi paljon tekemisissä ja olemme läheisiä toisillemme.
jokainen tyttökin pitää äitiin yhteyttä lähes päivittäin, mutta pojalla se on tiiviimpää ja irl tapahtuvaa.
tosin oma miehenikin pitää hyvin paljon yhteyttä äitiinsä.
Niin se vaan näyttää usein menevän. Mies soittaa kun asiaa, vaikka se olisi kolmesti vuodessa. Nainen soittaa aina kun haluaa jutella, kysyä kuulumisia tms.
Uskon veljeni pitäneen äitiimme enemmin yhteyttä. Nyt tilanne on toinen, lapsijuttuja tulee helpommin soiteltua äidille ja äitiä tulee pyydettyä apuun lastenhoitoon liittyvissä asioissa. En osaa vertailla tilannetta nyt. Veljeni vierailee ainakin lapsuudenkodissa paljon useammin kuin minä.