Käännyin muslimiksi
Käännyin muslimiksi. Lahjoitan nykyään Kelan tuet suoraan moskeijan tukemiseen.
Kommentit (17)
Ei muslimiksi käännytä, muslimiksi palataan
Hienoa, nyt voit hankki 9 vuotiaan vaimon.
Suomalaisten rahoilla kelpaa. Eräänlaista rakkaushuijausta tuokin, vaikka nyt ap on provo.
Vierailija kirjoitti:
Et oo todellinen
Allah antaa minulle armahduksen, työpaikan ja 9 vaimoa. Olet vain kateellinen valinnastani. Minut löytää jatkossa Itäkeskuksen moskeijasta joka aamu klo.5.00.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisten rahoilla kelpaa. Eräänlaista rakkaushuijausta tuokin, vaikka nyt ap on provo.
Yhden moskeijan ylläpito on varmasti tuhansia tai kymmeniä tuhansia vuodessa. Valtio tukee
Kouvolan moskeijasta sut löytää,a🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et oo todellinen
Allah antaa minulle armahduksen, työpaikan ja 9 vaimoa. Olet vain kateellinen valinnastani. Minut löytää jatkossa Itäkeskuksen moskeijasta joka aamu klo.5.00.
Nauti pyllistelystäsi
Vierailija kirjoitti:
Mistä? Allah keksittiin tai oikeastaan nostettiin siitä aavikon pikkujumaluudesta keskushahmoksi koska sellaista tarvittiin pikku profeetan omalle liikkeelle. Hönöt uskoo 🤣🤣🤣🤣
Että sellainen kypsän aikuisen tekemä aloitus tällä kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et oo todellinen
Nauti pyllistelystäsi
Saattaa olla muitakin jotka nauttii hänen pyllistelystään. Moskeijat on salaperäisiä paikkoja.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin palasin. En tosin aktiivisesti harjoita islaminuskoa, mutta halusin tehdä pesäeroa feminismiin ja tunnustaa Jumalan (jota ei kuvata ihmisenä).
Vierailija kirjoitti:
Että sellainen kypsän aikuisen tekemä aloitus tällä kertaa.
Feministiä pelottaa vahvat miehet.
Minäkin käännyin vihvassun lemmikiksi.
Odotan nyt kalifaattia ja näen jo silmissäni vihvassun roikkuvan nosturin nokassa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et oo todellinen
Olin jo kerran siellä tutustumiskäynnillä. Soittivat poliisille, että "mitä v ittua teet täällä?"
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/bd8a1f4d-6839-458e-b2e2-b4b37f9a1635
Ok persu