Sinä nainen joka täällä valitat sinkkuuttasi, ja ettei miestä muka löydy; Tässä sinulle neuvo jolla takuuvarmasti löydäy miehen HETI
Lopeta vain vähintään kolme pykälää itseäsi korkeampien miehien tavoittelu.
Hyväksy mies omalta tasoltasi, niin parisuhde löytyy heti.
Suomessa on ihan valtava miesten ylijäämä 20-50-vuotiaissa. Puhutaan jostain 50 000 - 70 000 määrästä.
Eli varmasti löytyy mies jos vain hyväksyt oman tasosi.
Kommentit (67)
Minä olen joskus miettinyt sitä, että suurin ongelma on se, ettei mies oikeasti halua naista. Siis elämänkumppanina. Hän haluaa kotitalouskoneen ja elämänsä vaivalloisten asioiden hoitajan, mutta ei kumppania. Bonuksena toki seksi, mutta ei sekään ole monesti se pääasia. Enempi sellainen sihteeri ja palvelija. Kaverit on erikseen. Nainen hakee enempi parasta kaveria ja kumppania. Siten se asia mitä ihmissuhteesta hakee, on liian erilainen. Kohtaamisvaikeus siis.
voi olla liian syvällistä vauva-palstalle, mutta monen kohdalla auttaisi hetken pohdinta siitä, miksi sitä parisuhdetta tosiasiassa edes haluaa. Ehkä sitten pääsisi sille oikealle kaistalle sellaisen ihmisen kanssa, joka haluaa samoja asioita. Tuskin kukaan haluaa olla vain joku, kun ei muuta saa tai viitsi etsiä. Ja hei - yksin on ihan kiva olla. Se on vallan mainio vaihtoehto monelle.
Nainen haluaa LAATUA.
Jos ei löydä, viihtyy ilmankin.
Sensijaan sinä, ap, vingut toivoen, että joku, ihan kuka tahansa, huolisi sinut.
EI HUOLI. Sinä olet tarpeeton. Hyödytön. Tylsä ja tympeä pystyynkuollut älykää pi ö.
Ei kiinnosta ryhtyä vätystä paapomaan.
Ei ole hirveästi maisterikoulutettuja, oman talon omistavia, vakitöissä käyviä, liikuntaa harrastavia, lapsettomia, naimattomia kolmekymppisiä sinkkumiehiä. Kaikki meni naimisiin niiden opiskeluaikojen tyttöystävien kanssa ja perustavat nyt perheitä.
Tosi hyvät neuvot siis ap:lla.
Miesten matala äly, käytöshäiriöt, laiskuus ja asenneongelmat ovat heidät syrjäyttäneet.
Kehity tai kuole, mies.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen joskus miettinyt sitä, että suurin ongelma on se, ettei mies oikeasti halua naista. Siis elämänkumppanina. Hän haluaa kotitalouskoneen ja elämänsä vaivalloisten asioiden hoitajan, mutta ei kumppania. Bonuksena toki seksi, mutta ei sekään ole monesti se pääasia. Enempi sellainen sihteeri ja palvelija. Kaverit on erikseen. Nainen hakee enempi parasta kaveria ja kumppania. Siten se asia mitä ihmissuhteesta hakee, on liian erilainen. Kohtaamisvaikeus siis.
voi olla liian syvällistä vauva-palstalle, mutta monen kohdalla auttaisi hetken pohdinta siitä, miksi sitä parisuhdetta tosiasiassa edes haluaa. Ehkä sitten pääsisi sille oikealle kaistalle sellaisen ihmisen kanssa, joka haluaa samoja asioita. Tuskin kukaan haluaa olla vain joku, kun ei muuta saa tai viitsi etsiä. Ja hei - yksin on ihan kiva olla. Se on vallan mainio vaihtoehto monelle.
Olet oikeilla jäljillä. Hyvin moni mies ei itse asiassa pidä naisista muuten kuin hyötymistarkoituksessa. He eivät halua kuunnella naisia, eivät ole kiinnostuneita heidän ajatuksistaan tai mietteistään. He haluavat HYÖTYÄ. Seksi on se, mikä saa monen miehen etsimään naisseuraa. Pelkkä seksi. Surullista, mutta totta. Toki on intellektuelleja miehiäkin, joille pelkkä seksi ei riitä, mutta harvemmassa.
No en tod. Jos en parasta saa niin pitäkää mulkkunne, olen mieluummin ilman haha!
Ap! Sulla on hätä. Paniikki. Naisilla ei ole.
N
Oletkohan Ap ymmärtänyt asian, joko tietosiesti tai tiedostamattasi väärin. -Okei olen heteromiehenä tietysti jäävi vastaamaan mutta en malta todeta, ettäuskon, että miehen löytäminen ei ole monestikaan se suurin ongelma, vaan se, että mistä löytää ja kohdata se riittävän hyvä ja itseä miellyttävä mies.
Edelleen jatkan miehenä, että oman kokemukseni mukaan sinkkuna eläminenkään ei ole ollenkaan huonompi vaihtoehto, jollei sopivaa ja miellyttävää osu kohdalle.
Iksinkku mies 40+
Vierailija kirjoitti:
Oletkohan Ap ymmärtänyt asian, joko tietosiesti tai tiedostamattasi väärin. -Okei olen heteromiehenä tietysti jäävi vastaamaan mutta en malta todeta, ettäuskon, että miehen löytäminen ei ole monestikaan se suurin ongelma, vaan se, että mistä löytää ja kohdata se riittävän hyvä ja itseä miellyttävä mies.
Edelleen jatkan miehenä, että oman kokemukseni mukaan sinkkuna eläminenkään ei ole ollenkaan huonompi vaihtoehto, jollei sopivaa ja miellyttävää osu kohdalle.
Iksinkku mies 40+
Samaa mieltä, naimisissa oleva ukko mies. Hyvää kannattaa odottaa, sen kun olisin tajunnut nuorena. Onneksi löysin oikean vanhoina päivinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
voi olla liian syvällistä vauva-palstalle, mutta monen kohdalla auttaisi hetken pohdinta siitä, miksi sitä parisuhdetta tosiasiassa edes haluaa. Ehkä sitten pääsisi sille oikealle kaistalle sellaisen ihmisen kanssa, joka haluaa samoja asioita. Tuskin kukaan haluaa olla vain joku, kun ei muuta saa tai viitsi etsiä. Ja hei - yksin on ihan kiva olla. Se on vallan mainio vaihtoehto monelle.Olet oikeilla jäljillä. Hyvin moni mies ei itse asiassa pidä naisista muuten kuin hyötymistarkoituksessa. He eivät halua kuunnella naisia, eivät ole kiinnostuneita heidän ajatuksistaan tai mietteistään. He haluavat HYÖTYÄ. Seksi on se, mikä saa monen miehen etsimään naisseuraa. Pelkkä seksi. Surullista, mutta totta. Toki on intellektuelleja miehiäkin, joille pelkkä seksi ei riitä, mutta harvemmassa.
Harmi meile naisille, sillä me kiihotumme älystä.
Emme halua tyhmiä miehiä. Siksi nuo tasohöpinät naurattavat: niitä jauhavat umpitollot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan haluaisi jonkun miehen elämäänsä vain siksi, että olisi mies? Kyllä sen pitää tuoda jotain onnea ja auvoakin. Mulkku ei ole syy luopua omasta rauhasta.
Naisen oma taso = mulkku mies?
Kertooko se sitten jotain naisesta? :D
Miksi puhut itsesi noin pahasti pussiin?Puhuin mulkusta. Munasta. Kullista. Peniksestä. Pitääkö kaivaa tarkempi latinalainen määritelmäkin?
Puhekielessä sana mulkku on alatyylinen haukkumasana, joka tarkoittaa ilkeää, itsekästä tai muuten vastenmielistä ihmistä. Alun perin sana tarkoittaa miehen sukupuolielintä. [1, 2, 3]
Kodinhoitajan/sairaanhoitajan saa rahalla työsuhteeseen.
Ap:n kantsii siis laittaa pinkka kuntoon. Kumppaniin ja lapsiin sulla ei ole mitään mahkuja noilla älynlahjoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan haluaisi jonkun miehen elämäänsä vain siksi, että olisi mies? Kyllä sen pitää tuoda jotain onnea ja auvoakin. Mulkku ei ole syy luopua omasta rauhasta.
Onnea siis naisen näkökulmasta katsottuna tuo vain mies joka on vähintään 3 pykälää korkeammalla tasolla? Mielenkiintoista
Meillä naisilla on paljon yksinkertaisempi tasojärjestelmä: 2 tasoa eli kiinnostava ja epäkiinnostava. Mitään pykäliä ei ole, vain nolla ja ykkönen.
Totuus: Ei ole.
Tasot eivät lakkaa olemasta, vaikka sinä et niitä haluaisi ajatella.
Ihan samalla tavalla kuin yleinen suhteellisuusteoria pätee, vaikka sinä et sitä ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen oma taso = mulkku mies?
Kertooko se sitten jotain naisesta? :D
Miksi puhut itsesi noin pahasti pussiin?Puhuin mulkusta. Munasta. Kullista. Peniksestä. Pitääkö kaivaa tarkempi latinalainen määritelmäkin?
Puhekielessä sana mulkku on alatyylinen haukkumasana, joka tarkoittaa ilkeää, itsekästä tai muuten vastenmielistä ihmistä. Alun perin sana tarkoittaa miehen sukupuolielintä. [1, 2, 3]
Nykyään laajentunut tyhmän ja kusipäisen miehen määritelmäksi
Vierailija kirjoitti:
Iksinkku mies 40+
Niin, oman tasoisen miehen löytäminen ei ole ongelma naisille.
Ongelma on se että miten sitoutetaan se kolme pykälää korkeammalla tasolla oleva jännämies-jörnijä, ettei se lähtisi heti parin panon jälkeen uutta pillua metsästämään.
Vierailija kirjoitti:
Koominen pikku vätys.
ad hominem.
Viimeisin mies, jonka kanssa juttelin netissä olisi halunnut sotkea minut ulosteeseeni ja sitten olisimme yhdessä haistelleet sitä. Ei tavattu ja poistuin samalla deittiäpistä.
Minun tasoni?
Ap puhuu kyllä miesten tasosta!
Samalla selostaen olevansa helvetin paljon naisia alempi olento 😂