Onko värejä, joita et kertakaikkiaan suostu ottamaan kotisi sisustukseen tai vaatteisiisi?
Me saatiin lahjaksi harmaita pyyhkeitä, laadukkaita kyllä mutta harmaita. Laitoin ne heti koirien pyyhkeiksi, eivät ole siis näkyvillä.
Ja aikanaan saatiin häälahjaksi sinistä astiastoa, ja sininen on väri jota en voi sietää. Annoin ne äidille.
Kommentit (68)
Vaikea kuvitella mustaa kodin sisustuksessa, joillakin on jo sellainen trendikeittiö 😂. Flyygeliäkään en näin pieneen asuntoon ottaisi.
Inhoan vitivalkoisia keittiön kaappeja ja jääkaappia joita joudun avok:ssä katselemaan mutta minkäs teet kun on vuokra-asunto
Monen haluama vanha mäntypuinen lautalattia on käytännössä keltainen, enkä ole ikinä tykännyt sellaisesta.
Vierailija kirjoitti:
Monen haluama vanha mäntypuinen lautalattia on käytännössä keltainen, enkä ole ikinä tykännyt sellaisesta.
*kuusipuinen
Inhoan räikeitä värejä niin vaatteissa kuin sisustuksessa. Neonvärit on kauhistus!
Punaisen sävyt ei oikein ole päässyt mun sisustukseen. Joskus olen yrittänyt, mutta ei ole mun juttu. Vaatteissa on kyllä jonkun verran, tykkään ja mulle sopii. Ruskea ei kans ole päässyt enää, ei edes vaatteisiin. Pastellisävyt ei sovi mulle päälle, tykkäisin niistä kyllä.
Voin käyttää kaikkia värejä, mutta niiden täytyy olla sävyltään tietynlaisia. Mustaa en juurikaan käytä sisustuksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Violetti
Ihan psykologisten tutkimusten mukaan rauhoittavin väri. Mutta milloinkas te akat olisitte rauhoittuneita?
Enemmän sitä kuitenkin naisilla kuin miehillä näkee.
Liila, ei vaatteisiin eikä sisustukseen kiitos! Ei tummana eikä vaaleana. Eikä viininpunaistakaan.
Ei oikeastaan mikään. Ehkä joku pinkki tai vaaleanpunainen ja oranssi.
Musta ja valkoinen.
Poikkeuksena juhlavaatteet.
Pukeutumisväreissä poissuljettuja ovat hempeät neutraalit ja pastellit, kuten beige, vanha roosa ja ns. vauvansininen. En viihdy niissä eivätkä ne pue minua. Sisustamisen suhteen olen sallivampi, vaikka täytyy myöntää, että trendikäs kokovalkoinen alkaisi ennen pitkää aiheuttaa ahdistusta ja tyhjyyden tunteita.
Vierailija kirjoitti:
Eikö se ole vihreä, joka rauhoittaa?
Kyllä on.
Punainen on mun inhokki, siis sellainen peruspunainen. En osta mitään punaista tavaraa tai vaatetta koskaan. Tummanpunainen ja viininpunainen saattaa joissain harvoissa jutuissa tulla kysymykseen.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju todistaa että te muijat olette neuroottisia ja pakko-oireisia.
Perustele käpp..änä.
On. Paljonkin. Tai no, lähes kaikki värit.
Ruskea ja vaaleanpunainen. Myös beige. Se on epäväri.
Kirkkaat turkoosi, oranssi ja tumma pinkki magenta, ei ikinä sisustukseen!