Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä haluaisit kommentoida tuttavasi somepäivityksiin, mutta et voi?

Vierailija
20.08.2026 |

Nyt saa paljastaa

Kommentit (79)

Vierailija
61/79 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta mitä syöt

Vierailija
62/79 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kopioit minua. Eikö sinulla ole omaa identiteettiä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/79 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tuttavista kukaan ei postaile mitään. Jokaiselle tekisin mieli sanoa, että julkaise nyt sinäkin edes kerran kuukaudessa jotain, kun päivittäin täällä muita kyttäät. 

Vierailija
64/79 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kopioit minua. Eikö sinulla ole omaa identiteettiä. 

Kerrotko tarkemmin? Hiukset, vaatteet vai mikä? 

Vierailija
65/79 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kuvaat omaa pärstää lähes 50 v. nainen ja postaat joka päivä kuin joku teini?

Vierailija
66/79 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että laihdutettuasi 30 kg myös vanhenit 30 vuotta. Oikeasti en ollut tunnistaa sinua kun sain sinulta kaveripyynnön, ja olen nähnyt sinut tavallisena pullukkana 10 v sitten. Nykykuvissa kuihtunut 7-kymppinen, jolla hirveät meikit ja fiftarimekko. Sinulle sopi se omanvärinen tukka, meikittömyys ja liikakilotkin paremmin kuin tämä ketoilu.

Vierailija
67/79 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että hän on oikeasti täysi tohvelisankari eikä mikään macho, niin kuin somessa esittää.

Vierailija
68/79 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisi mieli sanoa että pilasitte vanhan hirsitalon remontilla. Nyt se on muovipussitalo :(

Vierailija
69/79 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi joskus vähän miettiä mitä juttuja laittaa firman julkiselle tilille. Osa kuuluisi ehkä sinne omalle yksityiselle tilille. Osaa ei ehkä kannattaisi julkaista yhtään missään.

Vierailija
70/79 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rakastat noin paljon omaa naamaasi, niin mikset hakeudu vaikka aikuismalliksi. Firmasikin meni konkurssiin, niin tarvitset varmaan lisätuloja. 

Vierailija
71/79 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulevaa somekieltoa voisi laajentaa osaan aikuisistakin.

Vierailija
72/79 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä tuttavien somepäivityksiä,kun en kuulu mihinkään missä niitä näkisin.

Sama täällä. Ei ole ikinä ollut, tuskin tulee jatkossakaan. 

Vierailija
73/79 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljastit tulevan lapsesi sukupuolen jo ultrakuvalla , mitä teet enää sukupuolenpaljastusjuhlilla??? :D

Vierailija
74/79 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kuinka uskottelet itsellesi, että olet onnellinen ja puolisosi on hyvä kumppani, niin ei hän ole. Näin sen kaukaa jo alusta alkaen. Tulet pettymään vielä karvaasti. Lepyttelyt materialla toimivat vielä jonkin aikaa. 

Vierailija
75/79 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. En seuraa mitään päivityksiä, en ole koskaan seurannut. 

Lopeta tuo piiloleuhkiminen.

Minullakaan ei ole, ei ole ollut, eikä tule. En lue Seiskaa en katso Salattuja elämiä jne. 

Ei se leuhkimista ole, ei vaan kiinnosta. 

Vierailija
76/79 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että hän on eläintenkeräilijä ja itse aiheuttanut useiden eläinten "traagiset" kuolemat, joita itkee vuosiakin. 

Olen itsekin eläinihminen ja sillä tavalla, ettei tavallisemmat ymmärrä. Mutta otetuista eläimistä pitää kyetä huolehtimaan ja tähän kuuluu turvallinen pitopaikka, riittävä ja sopiva ravinto, aika ja jaksaminen hoitoon... Ihmistäkin kaipaavien seuraeläinten kuten koirien kanssa myös lenkitys ja kontakti eläimeen, ei voi vain säilöä useita seurakoirarotuja ulkotarhassa. 

On käsittämätöntä että kerjätään koko ajan rahaa "eläinten auttamiseen". Kun tällaiselle auttajalle annetaan rahaa vaikka lampaiden tai koirien ruokiin niin mitä hän tekee; ostaa tietenkin lisää eläimiä, vaikkapa lintuja tai vuohia. Tai koiranpennun joka oli pakko saada jonkin "sieluyhteyden" takia. Sitten kaivataankin jo taas talkoolaisia ja ruokalahjoituksia tai avaudutaan mielenterveyden haasteista. Ehkä jatkuvasti lattialle vajoava itsetuhoinen ihminen ei tarvitse kolmeakymmentä eläintä.

Itselläni on kolme isoa koiraa maalla, jo seniori-ikäisiä. Pentu tulee jossain kohtaa kunhan sopiva löytyy. Ja kyllähän kanoja, kissoja, ankkoja, viiriäisiä, vuohia, frettejä yms olisi kiva olla lisäksi, mutta kun ei ole varaa ja aikaa niin ei ole. 

Ja kyllähän minulle välillä tarjotaan koiria sillä verukkeella että muuten se koira lopetetaan. Kaksi näistä omista onkin kodinvaihtajia. En kuitenkaan voi ottaa enempää sellaisiakaan tai menisi keräilyksi tai ei sopisi laumaan. 

Somessa näkee yllättävän paljon näitä hamstereita, jotka kokevat että heillä on erityinen eläinsuhde. Rääkkääjiä ovat. 

Vierailija
77/79 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä postaa kuvaa, jossa esiinnyt kuolleen eläimen kanssa. Älä vain tee sitä. 

Vierailija
78/79 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedetään, että olit kaunis vuonna -77, mutta nyt on vuosi 2026. Tarvitseeko someyleisösi nähdä se yksi ja sama kuva yhä uudelleen. 

Vierailija
79/79 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki seuraajasi kai jo tietävät, että työskentelet lentoemäntänä. On siis vähän outoa, kun postaat kuvia välillä bisnesluokasta ja siellä tarjotuista aterioista. Voit kai matkustaa siellä työn puolesta silloin, kun et ole itse tarjoilemassa niitä samoja aterioita. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme