Mitä haluaisit kommentoida tuttavasi somepäivityksiin, mutta et voi?
Kommentit (42)
Toivottavasti ruma miehesi pettää sinua ja menetät työpaikkasi.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. En seuraa mitään päivityksiä, en ole koskaan seurannut.
Lopeta tuo piiloleuhkiminen.
Vierailija kirjoitti:
Oon harkinnu laittavani päivityksesi pois näkyvistä
Minun versioni tästä olisi, että "olen jo laittanut päivityksesi pois näkyvistä etkä todellakaan ole ainoa".
Tuota ei tietenkään enää tarvitse sanoa, kun päivitykset eivät näy.
Tunnen myötähäpeää ja toivoisin, ettet aseta lapsiasi vaaraan, että joku kaveri kohta kuitenkin näkee päivityksesi ja lapset joutuvat kiusatuiksi.493
- Yhdelle sanoisin, että eikö sinulle ole mitään muuta sisältöä elämässäsi kuin lapset ja heidän koulumenestyksensä ja harrastuksensa ja syntymäpäiväjuhlansa? Kurjaa, kun aikuinen nainen tuntuu elävän tätä elämää täysin kouluikäisten lastensa kautta.
- Toiselle sanoisin, että älä jaksa aina valittaa turhanpäiväisistä asioista. Some-päivityksesi koostuvat hyvin usein siitä, että olet ollut jossakin keikalla / ravintolassa / uimarannalla / kahvilla / teatterissa... ja siellä sitten ei ole kanssaihmiset osanneetkaan käyttäytyä ja pukeutua ja elää niin kuin sinä olisit halunnut. Raskasta luettavaa joka viikko. Myöskään teennäisiä avautumisiasi maailman tilanteesta ja pahuudesta ei jaksa lukea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkä lue seiskaa ja katso salattuja elämiä.
Katsoin seiskasta naisten vartaloita nuorena ja salkkareita katsoin kerran kun asiakas kertoi näyttelevänsä siinä. Ihan hyvin osasi näytellä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopeta tuo piiloleuhkiminen.
Heps! Kiinni jäin!
Eikö mielessäsi pyöri mikään muu kuin rapakontakainen oranssi, vähän vaikuttaa että ei.
Tai hieman laaja-alaisemmille joka asian kauhistelijoille: Joojoo, sä tiedostat, tahdotko mitalin?
Yhdelle tuttavalle sanoisin että onko ihan välttämätöntä joka lomaviikon jälkeen luetella kaikki asiat mitä olet saanut tehtyä? Kaikki jo tietää että olet aikaansaava ihminen, voisitko tehdä vaikka ihan itsellesi paperille listan kun ei ketään muuta kiinnosta. Ja jos julkaiset selfieitä niin voisitko joskus laittaa sellaisen jossa näytät ihan itseltäsi? Ymmärrän että nyt nelikymppisenä ahdistaa kun ei ole enää niin hoikka ja nätti kuin 20 vuotta sitten, mutta kun me kaikki kuitenkin tiedetään totuus. Ja ihan nätti olet edelleen. Ai niin se vielä, että elät monessakin mielessä aika etuoikeutettua elämää, niin voitko lopettaa valittamisen ihan mitättömistä asioista? Kiitos.
Voi luoja, kasva jo aikuiseksi ja lopeta tuo itsesi ja naamasi ja vartalosi jatkuva someen kuvaaminen ja oman erinomaisuutesi kehuminen ja matkoillasi ja merkkituotteillasi vouhottaminen. Kaikki pitävät sinua omahyväisenä, pinnallisena ja itsekeskeisenä ihmisenä , jolle tärkeintä on raha ja oma ulkonäkö. Ja ozempicilla laihtuu kyllä, sitä et muista päivityksissäsi mainita
Mua ei kiinnosta hevonvittuakaan mitkään sun päivityksesi tai asiasi tai mielipiteesi. Siksipä lopetinkin seuraamisen.
Näytät livenä ilman noita filttereitä noin 20 vuotta vanhemmalta
Miksi olet pilannut kasvosi botoxilla. Ei kasvoissasi ole koskaan ollut mitään vikaa.
On väärin että tienaat somen avulla siksi että olet kaupallistanut perhe-elämänne
. missä omatuntosi?
En seuraile tuttavien somepäivityksiä, joten eipä tule myöskään kommentoitua.
Minua ei kiinnosta sinun lapsesi räkätaudit, allergiat, nepsyongelmat jne. Kyllä, sinulla on varmasti rankkaa, mutta ei minulla riitä sympatiat lapsesi ainaiseen sairastamiseen.
Älkää julkaisko alaikäisten kuvia, koskaan.
Kysyisin vanhalta nuoruuden ystävältä, että onko sulla kaikki ihan hyvin? Miten mielenterveytesi tilanne? Tiedäthän, että voit hakea apua. Somesi täyttyy joka päivä erilaisista todella oudoista salaliittoteorioista, Maga-ihannoinnista, ruoka-aineita ja rokotuksia koskevasta huuhaasta ja feikkiuutisista... Meinasin pudota tuolilta, kun ensimmäisen kerran pitkään aikaan menin sivullesi katsomaan, mitä sulle nykyään kuuluu. Ei ilmeisesti kovin hyvää.
Etkä lue seiskaa ja katso salattuja elämiä.