Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehenä sekin kannattaa kysyy itseltään ennen kuin alkaa valittamaan siitä että naiset eivät katso tai kiinnitä huomiota

Vierailija
20.08.2026 |

Mitä sä itse ajattelet kun sä näet löysässä kondiksessa olevan miehen kuka ei panosta ollenkaa ulkosee olemukseensa? Et varmaa mitää, koska ei siinä ole mitää ajateltavaa muuta ku että se on taas yksi tälläne samanlainen hiihtäjä muiden samanlaisten joukossa. 

Mitä te kuvittelette että naiset näkee kun ne katsoo samaa asiaa?

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset katsovat naamaa ja pituutta. 

Ja miehet tissejä ja persettä. Tasoissa siis ollaan.

Tosin naamalle ja pituudelle ei oikein voi mitään, tiosin kun tisseille ja perseelle.

Häh? Miten niin et voi naamalle mitään?

Yhtälailla voit muokata sitä kauneusleikkauksin, kuin naiset tissejä ja peppua.

PS. Normaali nainen ei voi tisseilleen ja pepulleen mitään, koska normaali nainen ei lähde ottamaan silikoneja ja peppuimplantteja. Ei ole yleistä, ei ole tavallista, ei halpaa, eikä todellakaan riskitöntä. Ja joo; peppua voi treenata, mutta vain johonkin pisteeseen asti. 

Tällaisia naisia kutsutaan hyviksi kavereiksi.

Vierailija
62/69 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika helposti saa huomiota naisilta kun pistää kroppansa kondikseen. Siis vaikkei panosta kledjuihin ja hiuksissakin on harmaata. 

Ei vaatteiden alta oikein näe sitä kropan kuntoa mitenkään. Ensimmäinen asia mihin ihmiset molemmissa sukupuolissa kiinnittävät huomiota niin deittiäpeissä kuin oikeassakin elämässä on ihmisen kasvot koska ne kertovat valtavasti sanotonta viestintää ihmisen terveydentilasta, geenien terveydestä ja elintavoista.

Näkeepäs. Ainakin kesällä. Ihan hyvin erottuu onko joku mallia tankki vai normaali, vaikkei mitään vartalonmyötäisiä vaatteita pitäisikään. Ja mahakumpu erottuu aina. Miehistä nyt puhun. 

Yksityiskohtia, kuten lihaksia ei tietenkään niin erota, mutta kyllä se kropan yleismuoto on näkyvissä ja vaikuttaa siihen, että kokeeko toisen puoleensavetävänä vai ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kunnolla ole mitään merkitystä jos naama ja pituus ei viehätä sitä naista. Olen itse treenannut sustalla ja testolla 2000-luvun loppupuolelta ja ainoat naiset ketä kiinnostaa on +50v salimimmit. On vaikka mitä miesmalleja ym. joilla ihan peruskroppa jonka saa jollain jalkapallon potkimisella eivätkä ole salilla käyneet eläessään. Ja naisia tulee liukuhihnalta.

Joillain on se harha että kaikkea elämässä voi kontrolloida omalla ahkeruudella tai työnteolla. Ei voi. Minä tosin treenaan siksi etten halua näyttää mikkihiireltä. Teen sen tasan itseäni varten ja siksi että voin katsoa peiliin ilman että minua vituttaa.

Testopumpatut miehet ei ole yleensä naisten mieleen, eiköhän se ole ihan yleisesti tiedetty asia.

Vierailija
64/69 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kunnolla ole mitään merkitystä jos naama ja pituus ei viehätä sitä naista. Olen itse treenannut sustalla ja testolla 2000-luvun loppupuolelta ja ainoat naiset ketä kiinnostaa on +50v salimimmit. On vaikka mitä miesmalleja ym. joilla ihan peruskroppa jonka saa jollain jalkapallon potkimisella eivätkä ole salilla käyneet eläessään. Ja naisia tulee liukuhihnalta.

Joillain on se harha että kaikkea elämässä voi kontrolloida omalla ahkeruudella tai työnteolla. Ei voi. Minä tosin treenaan siksi etten halua näyttää mikkihiireltä. Teen sen tasan itseäni varten ja siksi että voin katsoa peiliin ilman että minua vituttaa.

Mistä tuo pituusjauhaminen johtuu? Olen nainen enkä halua miestä, jonka kasvoja ei yllä katsomaan tai suukottamaan.

Ihmettelen täysin samaa. Olen nyt ollut tinderissä jonkun aikaa ja tavannut naisia paljon. Tällä hetkellä on 65 mätsiä ja yli sata tykkäystä. Olen vain 167cm mies. Pituus ei nouse juuri koskaan mitenkään esille. Mutta olen tänäänkin saanut tykkäyksen naiselta joka on yli 300km päässä, tuli mätsi johon nainen vastasi että olet tosi kaukana, mutta oli pakko tykätä koska tekstisi oli niin kiva ja erilainen kuin miehillä yleensä. Näistä avautuu aina se hyvä keskustelu ja nopeasti niitä naisia nimenomaan niitä jotka ovat kiinnostuneita itsestäni ja ovat laadukkaita kertyy jono. 

Olet selvästi laatumies <3

Vierailija
65/69 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tuo pituusjauhaminen johtuu? Olen nainen enkä halua miestä, jonka kasvoja ei yllä katsomaan tai suukottamaan.

Se on hieno, että sinua se ei kiinnosta. Sinä vain satut olemaan se tilastopoikkeama ja monille naisille se miehen pituus on todella tärkeä asia ja joillekin jopa se kaikista tärkein asia.

Itse tiedän, että se on juttu lähinnä pitkille naisille, jotka eivät halua tuntea itseään liian isoksi miehensä rinnalla. Pitkät naiset haluaa pitkän miehen. Harvalle lyhyelle naiselle sillä on mitään väliä. Tosin miehen pitää olla pidempi kuin nainen, mutta moni mieskin toivoo asetelman olevan niin päin. Ihan yhtälailla lyhyet miehet laittaa hylkyyn pitkiä naisia, tai jos eivät kysy pituutta etukäteen, viimeistään treffeillä eivät ole kiinnostuneita. 

Minä taas en tiedä pitkiä naisia, joille se olisi juttu.

Aina jos on kuullut joltain tuollaista preferenssiä, se on ollut keskimittainen ja/tai pullea nainen, jolle tulee sen pulleutensa vuoksi ilmeisesti herkästi se "iso olo"?

Ei siis voi yleistää, että miehen pituus olisi pitkille naisille joku juttu, saati että pitkät naiset "tuntisivat itsensä liian isoksi miehen rinnalla"! Ei tuo ole mikään yleinen kokemus, maailma on täynnä pitkiä ja hoikkia naisia jonkun saman pituisen tai lyhyemmän miehen kanssa. Toki myös pidempien miesten kanssa.

Vierailija
66/69 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosin naamalle ja pituudelle ei oikein voi mitään, tiosin kun tisseille ja perseelle.

PS. Normaali nainen ei voi tisseilleen ja pepulleen mitään, koska normaali nainen ei lähde ottamaan silikoneja ja peppuimplantteja. Ei ole yleistä, ei ole tavallista, ei halpaa, eikä todellakaan riskitöntä. Ja joo; peppua voi treenata, mutta vain johonkin pisteeseen asti. 

Tällaisia naisia kutsutaan hyviksi kavereiksi.

Siis millaisia? 

Ei tulisi mieleenkään lähteä muokkaamaan tissejä johonkin, enkä peppuakaan erikseen treenaa tai ole koskaan treenannut. Aina miehet juosseet perässä, miespuolisia kavereita ei ole.

Miten sun naismarkkinat?

Vierailija
67/69 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näköjään vatupassi alapeukutti totuutta.

Mikset mene kauneusleikkaukseen? Yhtälailla saat naamasi muokattua. Ja hiussiirteitä on olemassa, jos kaljuus vaivaa. 

Salille ja kauneusleikkauksiin mars!

Vierailija
68/69 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta eihän naisia kuulemma kiinnosta ulkonäkö, kun eivät ole pinnallisia, jos siis tätä palstaa on uskominen. Deittisovelluksissakaan ei katsota kuvia, vaan ainoa millä on merkitystä on profiiliteksti ja mitä kirjoittaa. 

Kukaan ei ole näin sanonut paitsi katkerat incelit. Kumpaakin sukupuolta kiinnostaa miten pantavalta se toinen osapuoli näyttää jotta edes viitsii laittaa tykkäystä, saatika viestiä jos tykkäykset ovat molemminpuolisia.

Mitä ihmettä. Ollaanko täällä vihdoinkin myöntämässä, että ihmiset eivät lue mitään profiilitekstejä deittisovelluksissa vaikka niihin juuri aina sanotaan, että miehen kannattaa panostaa? :D

Tämä palsta on kyllä outo paikka, kun tuostakin asiasta jaksetaan naisten puolesta vängätä 200 sivua ja tullaan womansplainaamaan miehille, jotka kertovat, että vain niillä kuvilla (ulkonäöllä) on niissä sovelluksissa väliä. Sillä profiilitekstillä voi sitten erottua positiivisesti tai negatiivisesti, jos sen ensimmäisen kiinnostuksen muurin yli on päästy.

Hyvä teksti kruunaa profiilin, jos kuvissa on hyvännäköinen JA kiinnostavalta vaikuttava ihminen.

Jos on joku sieluttoman robotin oloinen tylsimys, niin ei hyvännäköiset raamit tee vaikutusta. 

Vierailija
69/69 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on valitettava totuus.

Nuo jotka tässäkin ketjussa puhuu kropan treenaamisesta niin se on yhtä tyhjän kanssa.

Jos olet ylipainoinen niin toki kannattaa laihduttaa mutta normaalipainoisena tai edes treenattuna et tule saamaan edelleenkään niitä hoikkia ja nättejä naisia.

Geenit on ihan kaikki kaikessa.

Rumana et saa kauniita naisia, mikä vääryys! Sitten vaan rahantekoon, tarpeeksi kun panostaa siihen niin johan alkaa kauniiden naisten haarat aueta 😌

Riittävän paksu lompakko, niin ne haarat aukeaa vaikka olisi naamataulu millainen Mordorin asukkaan jätös.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi