Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehenä sekin kannattaa kysyy itseltään ennen kuin alkaa valittamaan siitä että naiset eivät katso tai kiinnitä huomiota

Vierailija
20.08.2026 |

Mitä sä itse ajattelet kun sä näet löysässä kondiksessa olevan miehen kuka ei panosta ollenkaa ulkosee olemukseensa? Et varmaa mitää, koska ei siinä ole mitää ajateltavaa muuta ku että se on taas yksi tälläne samanlainen hiihtäjä muiden samanlaisten joukossa. 

Mitä te kuvittelette että naiset näkee kun ne katsoo samaa asiaa?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset katsovat naamaa ja pituutta. 

Tämä on valitettava totuus.

Nuo jotka tässäkin ketjussa puhuu kropan treenaamisesta niin se on yhtä tyhjän kanssa.

Jos olet ylipainoinen niin toki kannattaa laihduttaa mutta normaalipainoisena tai edes treenattuna et tule saamaan edelleenkään niitä hoikkia ja nättejä naisia.

Geenit on ihan kaikki kaikessa.

Huolitko itsekään niitä ei niin hoikkia tai nättejä naisia? Jos et, miksi heidän pitäisi joustaa ja miesten ei? Jokaisella on ne omat kriteerit, eikä kenenkään tarvitse luopua omistaan yksipuolisesti. 

Vierailija
22/38 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, pitää olla komea ja n. 170 cm

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kuten naisen pitää olla kaunis ja alle 60 kg. 

Vierailija
24/38 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kroppaa ja pullotuksia katsovat jo nuoret tytöt.

Ei katso. Olet ällötys.

Vierailija
25/38 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kuten naisen pitää olla kaunis ja alle 60 kg. 

Sinun mielestä.

Vierailija
26/38 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja miehet tissejä ja persettä. Tasoissa siis ollaan.

Tosin naamalle ja pituudelle ei oikein voi mitään, tiosin kun tisseille ja perseelle.

Vierailija
27/38 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eihän naisia kuulemma kiinnosta ulkonäkö, kun eivät ole pinnallisia, jos siis tätä palstaa on uskominen. Deittisovelluksissakaan ei katsota kuvia, vaan ainoa millä on merkitystä on profiiliteksti ja mitä kirjoittaa. 

Vierailija
28/38 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

170 riitä mihinkään.

Vierailija
29/38 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kunnolla ole mitään merkitystä jos naama ja pituus ei viehätä sitä naista. Olen itse treenannut sustalla ja testolla 2000-luvun loppupuolelta ja ainoat naiset ketä kiinnostaa on +50v salimimmit. On vaikka mitä miesmalleja ym. joilla ihan peruskroppa jonka saa jollain jalkapallon potkimisella eivätkä ole salilla käyneet eläessään. Ja naisia tulee liukuhihnalta.

Joillain on se harha että kaikkea elämässä voi kontrolloida omalla ahkeruudella tai työnteolla. Ei voi. Minä tosin treenaan siksi etten halua näyttää mikkihiireltä. Teen sen tasan itseäni varten ja siksi että voin katsoa peiliin ilman että minua vituttaa.

Mistä tuo pituusjauhaminen johtuu? Olen nainen enkä halua miestä, jonka kasvoja ei yllä katsomaan tai suukottamaan.

En tiedä. Osa naisista on niin retardeja etteivät tapailisi tismalleen identtistä samaa kivaa miestä jos se onkin 165cm eikä vaikka 180cm.

Eli taantuvat eläimen tasolle kun heitä kiinnostaa miehessä fyysiset jutut.

Vierailija
30/38 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta eihän naisia kuulemma kiinnosta ulkonäkö, kun eivät ole pinnallisia, jos siis tätä palstaa on uskominen. Deittisovelluksissakaan ei katsota kuvia, vaan ainoa millä on merkitystä on profiiliteksti ja mitä kirjoittaa. 

Kukaan ei ole näin sanonut paitsi katkerat incelit. Kumpaakin sukupuolta kiinnostaa miten pantavalta se toinen osapuoli näyttää jotta edes viitsii laittaa tykkäystä, saatika viestiä jos tykkäykset ovat molemminpuolisia.

Vierailija
31/38 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kunnolla ole mitään merkitystä jos naama ja pituus ei viehätä sitä naista. Olen itse treenannut sustalla ja testolla 2000-luvun loppupuolelta ja ainoat naiset ketä kiinnostaa on +50v salimimmit. On vaikka mitä miesmalleja ym. joilla ihan peruskroppa jonka saa jollain jalkapallon potkimisella eivätkä ole salilla käyneet eläessään. Ja naisia tulee liukuhihnalta.

Joillain on se harha että kaikkea elämässä voi kontrolloida omalla ahkeruudella tai työnteolla. Ei voi. Minä tosin treenaan siksi etten halua näyttää mikkihiireltä. Teen sen tasan itseäni varten ja siksi että voin katsoa peiliin ilman että minua vituttaa.

Mistä tuo pituusjauhaminen johtuu? Olen nainen enkä halua miestä, jonka kasvoja ei yllä katsomaan tai suukottamaan.

En tiedä. Osa naisista on niin retardeja etteivät tapailisi tismalleen identtistä samaa kivaa miestä jos se onkin 165cm eikä vaikka 180cm.

Eli taantuvat eläimen tasolle kun heitä kiinnostaa miehessä fyysiset jutut.

Mutta sinulle varmaan on ihan sama oli sitten nainen 60kg tai 160kg. HAH

Vierailija
32/38 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Peruskroppa jonka saa jalkapallon potkimisella" eli ns. futarikroppa? Sehän on just hyvä, ei todellakaan nykymaailmassa peruskroppa edes nuorilla. 

Joskus tästä on naisten kanssa puhuttu, niin nimenomaan tuossa futarikropassa menee monilla raja, että ei sen enempää lihasta. Mutta futarikroppa on hyvä kroppa ehdottomasti, harvalla on niin hyvä.

Salitreenailu sustalla ja testolla taas on just sitä, mikä ei useimpia naisia viehätä. Bodatulla susta- ja testokropalla tekee vaikutusta varmaan just ehkä siellä salimaailmassa joihinkin.

Vierailija
33/38 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

170 riitä mihinkään.

Minulle on sopiva. Liian pitkät ei viehätä ja olis liian hankalaa.

Vierailija
34/38 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen täysin samaa. Olen nyt ollut tinderissä jonkun aikaa ja tavannut naisia paljon. Tällä hetkellä on 65 mätsiä ja yli sata tykkäystä. Olen vain 167cm mies. Pituus ei nouse juuri koskaan mitenkään esille. Mutta olen tänäänkin saanut tykkäyksen naiselta joka on yli 300km päässä, tuli mätsi johon nainen vastasi että olet tosi kaukana, mutta oli pakko tykätä koska tekstisi oli niin kiva ja erilainen kuin miehillä yleensä. Näistä avautuu aina se hyvä keskustelu ja nopeasti niitä naisia nimenomaan niitä jotka ovat kiinnostuneita itsestäni ja ovat laadukkaita kertyy jono. 

Vierailija
35/38 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin

Vierailija
36/38 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei ole näin sanonut paitsi katkerat incelit. Kumpaakin sukupuolta kiinnostaa miten pantavalta se toinen osapuoli näyttää jotta edes viitsii laittaa tykkäystä, saatika viestiä jos tykkäykset ovat molemminpuolisia.

Tämä. Tottakai! Mutta siihen ei näytä vaikuttavan ollenkaan miehen pituus. Siisti olemus, hyvät jutut sen sijaan vaikuttaa paljon. 

Vierailija
37/38 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Peruskroppa jonka saa jalkapallon potkimisella" eli ns. futarikroppa? Sehän on just hyvä, ei todellakaan nykymaailmassa peruskroppa edes nuorilla. 

Joskus tästä on naisten kanssa puhuttu, niin nimenomaan tuossa futarikropassa menee monilla raja, että ei sen enempää lihasta. Mutta futarikroppa on hyvä kroppa ehdottomasti, harvalla on niin hyvä.

Salitreenailu sustalla ja testolla taas on just sitä, mikä ei useimpia naisia viehätä. Bodatulla susta- ja testokropalla tekee vaikutusta varmaan just ehkä siellä salimaailmassa joihinkin.

Futarit ovat massa-ajattelijoita.

Kaksi ollut ja ei kyllä kiinnosta sängyssä katsoa niiden luihuja käsivarsia,kun niitä ei ole treenattu.

Vierailija
38/38 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Futarit ovat massa-ajattelijoita.

Kaksi ollut ja ei kyllä kiinnosta sängyssä katsoa niiden luihuja käsivarsia,kun niitä ei ole treenattu.

Kropasta oli nyt kyse, ei ajattelusta.

Mutta uskallan kuitenkin väittää, ettet kahden futarin perusteella voi sanoa heistä yleisesti yhtään mitään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi