Tämä yli viisikymppisenä naisena elämä on kyllä surkeaa
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin AP? Mulla on ollut tosi kivaa kaiken aikaa ja nyt olen jo 65 v. Edelleen on mukava elämä. Mutta olenkin varmasti poikkeus palstalla, koska elämäni ei perustu pelkkään seksiin.
Minulla myös olen 66v mutta ei mun seksuaalisuuteni ole mihinkään kadonnut eikä estä muuta elämää. Tärkeä osa kokonaisuutta yhä rakkaan kanssa
Ei se minullakaan mihinkään ole kadonnut, sanoin vain, että elämäni ei perustu sille. Olen onnellisesti naimisissa.
Miten tuo tehdään? Siis onnellinen avioliitto? Minulla loppui seksi, kun mieheni ei enää halunnut yli viisikymppistä ikääntyvää naista.
Ulkonäköä saa rahalla, esimerkkinä Susanna Penttilä joka on yli 50.
Minusta Penttilä ei ole hyvä esimerkki. Sen sijaan minusta kauniita yli 50 v naisia, jotka panostavat ulkonäköönsä, mutta maltillisemmin, ovat esim. Satu Silvo, Maija Lehmusvirta, Sumarin siskokset, Mette Mannonen. Heille yhteistä on normaalipaino, kohtuullinen meikki, hoidetut hiukset ja itsensä kantaminen arvokkaasti. eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuon ikänen mies on nuori Pattayalla.
Ja nainen yli ikäinen mummo
Kyllä miehet 50 ympärillä katsovat mieluummin nuoria tyttölapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin surkeaa? Lapset aikuisia ja maailmalla, ukko heivattu pihalle, on opiskeltu ja ollaan työelämässä eikä vanhuuskremppoja vielä ole. Menopaussivaivoihin saa lääkityksen. Voit tulla, olla ja mennä vapaasti. Ulkonäköpaineitakaan ei ole ollut lähimpään 10 vuoteen enää.
Nauttikaa elämästänne, naiset!
Ei kukaan mies halua seksiä, kun on näin vanha.
Moneltako olet kysynyt?
Minulla myös olen 66v mutta ei mun seksuaalisuuteni ole mihinkään kadonnut eikä estä muuta elämää. Tärkeä osa kokonaisuutta yhä rakkaan kanssa
Ei se minullakaan mihinkään ole kadonnut, sanoin vain, että elämäni ei perustu sille. Olen onnellisesti naimisissa.
Niin minäkin mutta varmaan ikäisillämme sinkuillakin voi vielä olla seksielämää ja ennenkaikkea läheisyyttä mikä on vielä tärkeämpää.
Aika harvan elämä kuitenkaan (missään elämänvaiheessa) on pelkkää naimista, kyllä elämässä on muutkin:) Pl joku Penttilä tms
Olen aloittajan kanssa samaa mieltä. Alkaa olla vaivoja vaikka liikkuisikin. Ikääntyminen on luonnollista, mutta eipä oma naama kyllä mieltä ylennä aamulla peilistä. Täytyy vaan hyväksyä elämän ehtoopuoli. Onhan täällä jo tullut elettyäkin ja koettuakin jo. Antaa nuoremmille tilaa kun ei enää lisääntymään pysty.
Mun mielestän ihan paras ikä oli 50-58v.
Miksi just noin spesifi ikä? 😃 Sulle varmaan tapahtui erityisen kivoja juttuja sillloin?
Kuopus aloittinkoulun kun olin 49v, elämä alkoi helpottamaan siltäkin osin. Unelmatyö, tulot ok, puolison kanssa hyvä olla, ystäviä ja omaakin aikaa jo. Paljon kivoja reissuja työn ja lomailun merkeissä. Koin myös olevani kauneimmillani ja naiseuteni huipulla.
58v:nä loukkaannuin pahasti mikä aiheutti krooniset kivut. Onneksi ne ovat nyt hallinnassa kun asun lämpimässä monta kuukautta vuodessa.
Oon 61, tänä vuonna jo toinen rakastaja ja panettaa ihan hitokseen vaan kun tämä nuori mies on töissä tänään neljään.
N
Ai, itsesääliorgiat menossa veeteillä 😂
Naisen elämä ALKAA 50-vuotiaana kun lapset muuttaa kotoa ja ukko lentää hankeen. Koittaa VAPAUS
Mua ärsyttää kun viisikymppiset yrittää olla liian nuorekkaita. Kun ei ne ole.
Ai. Olen 54, ollut 1,5 vuotta työttömänä ja onnellisempi kuin koskaan. Vihdoinkin aikaa keskittyä kivoihin juttuihin, kuten omaan puutarhaan, harrastuksiin, lapsiin, ystäviin ja mikä parasta, matkusteluun. En ole suunnitellut palaavani töihin enää koskaan, kolme loppuun palamista vakuutti, ettei ole mun hommaa.
Vierailija kirjoitti:
50+ ikäisissä on kiimaisia puumia ja kyllä heillä näyttää olevan ihan kivaa, ainakin heillä, joille olen paksua antanut.
Minä ja mun muna, minä ja mun muna, minä ja mun muna, mun muna, mun muna, mun....
🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱
Toivottavasti ovat eronneet.