Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämä yli viisikymppisenä naisena elämä on kyllä surkeaa

Vierailija
20.08.2026 |

Ei siitä mihinkään pääse 

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolensa ja puolensa on, sanoo täällä mies 50+. Lasten kasvettua vapaus, sekä taloudellinen huolettomuus ovat kivoja asioita toki. Kyllä se miinusten lista vaan taitaa pitempi olla. Ei näy naisten vaivihkaisia ihailevia tai vihjailevia vilkaisuja enää. Kroppa kertoo varpaista korvannipukoihin, että parasta ennen meni jo. Peiliin ei huvittaisi oikein enää katsoa, kun mieli ei ole vielä päivittynyt vastaamaan nykyulkonäköä.

Samat kelat täällä, 50+ naisena. Ei tämä ikä ehkä niin pahalta tuntuisi, jos ulkonäkö olisi säilynyt. Toisaalta tuntuu, että ikinä en ollutkaan sen näköinen kuin olisin halunnut ja nyt viimeistään siihen on enää mahdoton päästä. Olisinpa osannut nauttia silloin siitä ulkonäöstä. Toki surua tuo myös se tarpeettomuuden tunne, joka tulee, kun lapset ovat kasvaneet. Paras osa elämästä on auttamatta takana.

Vierailija
42/62 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämä on surkea jos siitä tekee sellaisen. Olis sitten minkä ikäinen tahansa.

Rahapula siitä tekee sellaisen, kun ei ole työtä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon ikänen mies on nuori Pattayalla.

Ja nainen yli ikäinen mummo

Vierailija
44/62 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole, vaan hyväksikäytettävä vanha pervo.

Ja vastaavasti nainen voimaantunut Gambiassa :D

Vierailija
45/62 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jaa, minusta tämä on oikein mukava elämänvaihe. Lapset ovat nuoria aikuisia omissa pesissään ja pärjänneet elämässä. Nähdään usein ja tehdään asioita yhdessä. Aikaa on omille jutuille, kavereille ja harrastuksille. Puolison kanssa on edullista reissata kaksin. Ei ole mitään jokapäiväistä ruokarumbaa pyöritettävänä. Opiskelin uuden tutkinnon ja pystyy panostamaan työelämään. 

Vierailija
46/62 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin AP? Mulla on ollut tosi kivaa kaiken aikaa ja nyt olen jo 65 v. Edelleen on mukava elämä. Mutta olenkin varmasti poikkeus palstalla, koska elämäni ei perustu pelkkään seksiin.

Minulla myös olen 66v mutta ei mun seksuaalisuuteni ole mihinkään kadonnut eikä estä muuta elämää. Tärkeä osa kokonaisuutta yhä rakkaan kanssa

Ei se minullakaan mihinkään ole kadonnut, sanoin vain, että elämäni ei perustu sille. Olen onnellisesti naimisissa.

Vierailija
47/62 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin AP? Mulla on ollut tosi kivaa kaiken aikaa ja nyt olen jo 65 v. Edelleen on mukava elämä. Mutta olenkin varmasti poikkeus palstalla, koska elämäni ei perustu pelkkään seksiin.

Minulla myös olen 66v mutta ei mun seksuaalisuuteni ole mihinkään kadonnut eikä estä muuta elämää. Tärkeä osa kokonaisuutta yhä rakkaan kanssa

Ei se minullakaan mihinkään ole kadonnut, sanoin vain, että elämäni ei perustu sille. Olen onnellisesti naimisissa.

Miten tuo tehdään? Siis onnellinen avioliitto? Minulla loppui seksi, kun mieheni ei enää halunnut yli viisikymppistä ikääntyvää naista.

Vierailija
48/62 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin surkeaa? Lapset aikuisia ja maailmalla, ukko heivattu pihalle, on opiskeltu ja ollaan työelämässä eikä vanhuuskremppoja vielä ole. Menopaussivaivoihin saa lääkityksen. Voit tulla, olla ja mennä vapaasti. Ulkonäköpaineitakaan ei ole ollut lähimpään 10 vuoteen enää.

Nauttikaa elämästänne, naiset!

Kaikilla ei ole TÖITÄ, mutta tietysti sinulla kermaperse on ja muutenkin mukavaa. 

Vierailija
49/62 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo tehdään? Siis onnellinen avioliitto? Minulla loppui seksi, kun mieheni ei enää halunnut yli viisikymppistä ikääntyvää naista.

Ulkonäköä saa rahalla, esimerkkinä Susanna Penttilä joka on yli 50.

Vierailija
50/62 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen näköjään väärässä ketjussa. Mulla ei ole ollut kivaa sitten vuoden 2020. Sitä ennen viisikymppisyys ei haitannut eikä elämäni ollut ikävää.

Vierailija
51/62 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole varaa hommata ulkonäköä rahalla.

Vierailija
52/62 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämä 50+ ikäisenä on elämäni parasta aikaa

Aika vi ttua on entinen elämäsi sitten ollut. 

Vierailija
53/62 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi vee mikä äijä XD ja tuollaista viitsit vielä katella? Sori, et tule saamaan onnellista suhdetta.

Vierailija
54/62 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullä perusteell avaa vähän tilannettasi? Aina voi pyytää apua. 

Vierailija
55/62 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhdy tuottamaan mature-erotiikkaa. Susanna Penttiläkin on 53.

Vierailija
56/62 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole varaa hommata ulkonäköä rahalla.

Jos avioliitto ja rakastaminen perustuu ulkonäköön, parasta, kun ei aloita suhdetta ollenkaan.

Meillä on ollut onni löytää toisemme jo nuorena. Olemme toistemme aviopuolisot, lastemme vanhempia, toistemme parhaita ystäviä ja yhdessä olemme vanhentuneet ja ulkonäkö muuttunut. Se, mikä ei ole muuttunut, on syvä rakkaus välillämme.

Vierailija
57/62 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin surkeaa? Lapset aikuisia ja maailmalla, ukko heivattu pihalle, on opiskeltu ja ollaan työelämässä eikä vanhuuskremppoja vielä ole. Menopaussivaivoihin saa lääkityksen. Voit tulla, olla ja mennä vapaasti. Ulkonäköpaineitakaan ei ole ollut lähimpään 10 vuoteen enää.

Sama homma, tai nuorin lapsi on vielä kotona, ukko heivattu, opiskelu menossa ja työelämässä visusti. Kremppoja on mutta on ollut jo vuosia. Miehet ei päin katso enkä minä ole heistä kiinnostunut. Saa olla ja mennä, ystäviä riittää! Mitä vikaa?

Juuri tuo, ettei miehet katso eikä saa seksiä.

Anna incelille.

Vierailija
58/62 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole, vaan hyväksikäytettävä vanha pervo.

Ja vastaavasti nainen voimaantunut Gambiassa :D

Tai sitten länsimaalaiset ei ikinä ollleet pari. Miehet hakee pientä ja nuorta ja naiset isoa ja vahvaa.

Vierailija
59/62 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä erosin kun en itse halunnut seksiä, eikä mies. Miehellä on uusi, itse en ole kiinnostunut seksistä enää, kuin ehkä aivan satunnaisesti niin en ala parisuhteeseen enää.

Vierailija
60/62 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla ei ole TÖITÄ, mutta tietysti sinulla kermaperse on ja muutenkin mukavaa. 

Suurimmalla osalla 50v naisista taitaa kumminkin olla töitä. Osalla ei ole esim. puolisoa joka jakaa kustannukset eikä kaikki siitäkään suhteellisia hauku.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän