Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämä yli viisikymppisenä naisena elämä on kyllä surkeaa

Vierailija
20.08.2026 |

Ei siitä mihinkään pääse 

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai?

Mä olen 59-vuotias, ja nyt innostunut tuosta sähköpyöräilystä.

Ei se tylsyys iästä kiinni ole. Joka iässä on mahdollisuus tylsyyteen. 🤷‍

Vierailija
22/46 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin surkeaa? Lapset aikuisia ja maailmalla, ukko heivattu pihalle, on opiskeltu ja ollaan työelämässä eikä vanhuuskremppoja vielä ole. Menopaussivaivoihin saa lääkityksen. Voit tulla, olla ja mennä vapaasti. Ulkonäköpaineitakaan ei ole ollut lähimpään 10 vuoteen enää.

Nauttikaa elämästänne, naiset!

Sama homma, tai nuorin lapsi on vielä kotona, ukko heivattu, opiskelu menossa ja työelämässä visusti. Kremppoja on mutta on ollut jo vuosia. Miehet ei päin katso enkä minä ole heistä kiinnostunut. Saa olla ja mennä, ystäviä riittää! Mitä vikaa?

Juuri tuo, ettei miehet katso eikä saa seksiä.

No höpö höpö. Miehet pörrää ympärillä ja nainen tuntee itsensä. Resepti hyvään seksiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otsikko on niin huonoa suomen kieltä, että asialla täytyy olla joku aknenaamainen incel.

😂

Vierailija
24/46 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mikä nyt? Minusta on kivaa olla 50+.

Vastaus viestissä nro 19.

Vierailija
25/46 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin AP? Mulla on ollut tosi kivaa kaiken aikaa ja nyt olen jo 65 v. Edelleen on mukava elämä. Mutta olenkin varmasti poikkeus palstalla, koska elämäni ei perustu pelkkään seksiin.

Vierailija
26/46 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

50+ ikäisissä on kiimaisia puumia ja kyllä heillä näyttää olevan ihan kivaa, ainakin heillä, joille olen paksua antanut.

Ei, vaan hyväksikäyttäjä  pervoja nuo on .

Vierailija
27/46 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Sohvalla menee illat ja oottaa et kello olisi 9 että viittis mennä nukkumaan ja lomilla käyt yksin jossain naapurikaupungissa hetken ihmettelemässä.

Vierailija
28/46 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae apua itsellesi, ei ole kiva tajuta 70-vuotiaana että olisi pitänyt elää kun oli viisikymppinen. Tossa on vaarana katkeroitua. N30+

Vierailija
29/46 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin surkeaa? Lapset aikuisia ja maailmalla, ukko heivattu pihalle, on opiskeltu ja ollaan työelämässä eikä vanhuuskremppoja vielä ole. Menopaussivaivoihin saa lääkityksen. Voit tulla, olla ja mennä vapaasti. Ulkonäköpaineitakaan ei ole ollut lähimpään 10 vuoteen enää.

Sama homma, tai nuorin lapsi on vielä kotona, ukko heivattu, opiskelu menossa ja työelämässä visusti. Kremppoja on mutta on ollut jo vuosia. Miehet ei päin katso enkä minä ole heistä kiinnostunut. Saa olla ja mennä, ystäviä riittää! Mitä vikaa?

Juuri tuo, ettei miehet katso eikä saa seksiä.

No ihan takuulla saa, kyllä varmasti joku mies katsoo. Jos heidän huomio on tärkeää niin sitten näin. Onneksi itsellä muut intressit kuin miehet saati seksi. Nähty ja koettu. N50

Vierailija
30/46 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan mies halua seksiä, kun on näin vanha.

Kyllä haluaa! 

Vierailija
31/46 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole yhtään surkeaa, urheilen, opiskelen ja lähden Norjaan töihin. Elämä on ihanaa. 

Vierailija
32/46 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin AP? Mulla on ollut tosi kivaa kaiken aikaa ja nyt olen jo 65 v. Edelleen on mukava elämä. Mutta olenkin varmasti poikkeus palstalla, koska elämäni ei perustu pelkkään seksiin.

Oletko sinkku vai suhteessa

Vierailija
33/46 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sinä olet sen surkeaksi ajanut, ei ikää auta syyttää.

Vierailija
34/46 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan mies halua seksiä, kun on näin vanha.

Miten ihmeen pahasti olet päästänyt itsesi rupsahtamaan?! Aloita kuntosaliharrastus!

Vierailija
35/46 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minulla ainakaan ole noin hohdokasta. Pientä vaivaa on koko ajan, hormonihoitoa en voi käyttää, lapsia on ikävä ja ulkonäkö edelleen tärkeä ja käytän siihen aika paljon aikaa ja vaivaa 

Vierailija
36/46 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolensa ja puolensa on, sanoo täällä mies 50+. Lasten kasvettua vapaus, sekä taloudellinen huolettomuus ovat kivoja asioita toki. Kyllä se miinusten lista vaan taitaa pitempi olla. Ei näy naisten vaivihkaisia ihailevia tai vihjailevia vilkaisuja enää. Kroppa kertoo varpaista korvannipukoihin, että parasta ennen meni jo. Peiliin ei huvittaisi oikein enää katsoa, kun mieli ei ole vielä päivittynyt vastaamaan nykyulkonäköä.

Vierailija
37/46 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestän ihan paras ikä oli 50-58v. 

Vierailija
38/46 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla myös olen 66v mutta ei mun seksuaalisuuteni ole mihinkään kadonnut eikä estä muuta elämää. Tärkeä osa kokonaisuutta yhä rakkaan kanssa

Vierailija
39/46 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestän ihan paras ikä oli 50-58v. 

Miksi just noin spesifi ikä? 😃 Sulle varmaan tapahtui erityisen kivoja juttuja sillloin? 

Vierailija
40/46 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuon ikänen mies on nuori Pattayalla.

Ei ole, vaan hyväksikäytettävä vanha pervo.

On myös nuori vanhainkodissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi