Prinssi Harry ja Meghan muuttavat takaisin Britanniian- pohdiskellaanpa tätä!
Mitä tapahtuu kun Prinssi Harry ja Meghan muuttavat takaisin Britanniaan - Ilta-Sanomat https://share.google/UN3C6Iy3yIfd5oKxj
Kommentit (7147)
Jos Skotlanti, Pohjois-Irlanti ja Wales erkaantuvat Englannista niin ei kai Englannista hovi mihinkään katoa. Ei kuninkaallisista mitään taviksia tule.
Vierailija kirjoitti:
Jos Skotlanti, Pohjois-Irlanti ja Wales erkaantuvat Englannista niin ei kai Englannista hovi mihinkään katoa. Ei kuninkaallisista mitään taviksia tule.
Mullistuksia tapahtuu, hovissa alkaa säästökuuri, mutta silti se säilyy suht ennallaan.
Ei sitä vielä tiedä irtaantuvatko nuo kolme ja jos irtaantuvatkin niin ei sekään ole varmaa että Englannista tulisi tasavalta. Muutoksia monarkiaan tulisi paljonkin muttei välttämättä ihan noin radikaaleja kuin tuo yksi iloitsee.
Mikäli monarkia lakkautettaisiin vallan kuinka kauan Meghan vielä olisi Harryn, totaalisen taviksen, vaimo?
Vierailija kirjoitti:
"Ihan hellettä" - riippuu ihan siitä mihin on tottunut. Meillä on tänään 70F/21C. Minulla ja miehelläni on villatakit päällä ja siltikin nenäni on kylmä. Niillä tienoilla UK:ta missä Sussexit ovat on vielä kylmempää.
Lapsilla kuitenkin kesävaatteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ihan hellettä" - riippuu ihan siitä mihin on tottunut. Meillä on tänään 70F/21C. Minulla ja miehelläni on villatakit päällä ja siltikin nenäni on kylmä. Niillä tienoilla UK:ta missä Sussexit ovat on vielä kylmempää.
Lapsilla kuitenkin kesävaatteet.
Ajatella että kaupasta saa ostettua talvivaatteita ,,älä paskaa ällistele kun muuta et keksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
OI MIKÄ ILO UUTINEN. ON OSAPUOLET ALLEKIRJOITTANEET ETTÄ BRITANNIA HAJOAA . 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🍿🍿🍿🍿🍿🍿🍿
😝
En ole oikein Trumpin päätöksiä ollut samaa mieltä mutta nyt olen kun hän kannusti ja antoi siunuksensa Bitannian hajoamiselle, Hänen sanomisella on tässä painava merkitys.
Onko jossain uutisoitu että Brittimonarkia lakkautetaan?