Miksi osa nuorista miehistä putoaa "kelkasta"?
No siksi, koska he eivät halua olla siinä "kelkassa". Kutsuisin sitä myös oravanpyöräksi. Toki on nuoria naisiakin, joita oravanpyörä ei kiinnosta, mutta vähemmän.
He haluavat olle oman elämänsä herroja. Mutta, jos orjaksi syntyy, siitä on vaikea nousta.
T. Nainen 55
Kommentit (23)
Kyllä. On myös terveysongelmia ym. mutta apua on vaikea saada. Tai todellista apua ei saa.
Istuvat nuoruutensa vankilassa raiskauksesta, joten siitä yhteiskuntakelpoiseksi pääseminen on hankalaa.
Vierailija kirjoitti:
Eivät osaa kieltä.
Nehän ne näkyy töissä olevan kun katukuvaa katselee. Osa ei tietenkään...
Näkisin, että tähän putoamiseen vaikuttaa mm. pidentyneet polut yhteiskuntaan kuulumiseksi.
Koulutus on pidempi, itseohjautuvampi ja samalla resurssit opetukseen on pienentyneet. Jos tarvitsee tukea opintoihin, sitä ei samalla tavalla saa. Lisäksi vaatimukset ovat muuttuneet, ennen kelpasi ylioppilaaksi kirjoittaminen, nykyään useimmissa paikoissa minimivaatimuksena on korkeakoulutus.
Tähän päälle individualismin korostaminen entisestään ja jatkuva yksilön vastuun painottaminen sellaisissa asioissa, jotka eivät ole yksilön vaan politiikassa ratkaistavia kysymyksiä. Sitten ihmetellään miten yksilöt turhautuvat, uupuvat ja kokevat epäonnistumista pyristelystä huolimatta. Julkisen terveydenhuollon ja muiden palveluiden sijasta on tarjolla self help -kirjallisuutta, että "voimaannu, uskomalla itseesi ja olemalla paras versio itsestäsi voit saavuttaa ihan mitä tahansa!".
Yhteiskunta on vaginallinen eikä huomioi miehiä ja heidän tarpeitaan.
Jep. Suurin osa syrjäytyneistä miehistä on sellaisia ihan omasta syystään. Ei jaksa tai huvita olla iso poika vaan jäädään kotiin pelaamaan videopelejä ja sitten yhteiskunta paapoo että voivoi näitä mussukoita.
Vierailija kirjoitti:
Istuvat nuoruutensa vankilassa raiskauksesta, joten siitä yhteiskuntakelpoiseksi pääseminen on hankalaa.
Niillä sentään on ollut hetki hauskaa. Itse olen koko nuoruuteni ollut naisetta, koska yritän olla kiltti ja kohtelias enkä siksi lähesty naisia.
Vierailija kirjoitti:
Jep. Suurin osa syrjäytyneistä miehistä on sellaisia ihan omasta syystään. Ei jaksa tai huvita olla iso poika vaan jäädään kotiin pelaamaan videopelejä ja sitten yhteiskunta paapoo että voivoi näitä mussukoita.
Yhteiskunta on naiskielteinen. Pojat on poikia loppuun asti ja se hyväksytään.
Laiskuutta, aina pitäisi jonkun muun olla näitä potkimassa liikkeelle ja vaatimassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leuattomuus
Ei kun siivettömyys 🤪
Tarkoitat kai siveettömyys? Käydään naisiin käsiksi ostareilla ja busseissa.
Olympialaisissa yhdysvaltain joukkueen mies tippui kelkasta. Oli huvittava näky
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niillä sentään on ollut hetki hauskaa. Itse olen koko nuoruuteni ollut naisetta, koska yritän olla kiltti ja kohtelias enkä siksi lähesty naisia.
Koet raiskaamisen "hauskaksi"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koet raiskaamisen "hauskaksi"?
Koen naiset hauskaksi. Valitettavasti en ole sellaista päässyt kokemaan, koska naisille kelpaa vain jännät miehet.
ei ne putoa, ei vaan ole monelle enää mitään syytä lähteä kelkkailemaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi nuorena miehenä haluaisin "osallistua" tälläiseen demarifemakkoiseen kommariutopiaan, jossa miehen rooliksi on varattu ainoastaan maksajan ja työhevosen rooli? Oikeudet 0, vastuut & velvoitteet 100. Ja naisilla just nurinpäin, oikeudet 100 ja vastuut sekä velvollisuudet 0. Näinkin paskaa diiliä tarjotaan = käytännössä hirttonarua kaulaan ja pitäisi itse vielä vapaaehtoisesti päänsä pujottaa siitä silmukasta :D Tulee väkisinkin vain mieleen, syystä että????!!!!!
Joo ei, voi "yhteiskunta" pidellä tunkkiaan ihan huoletta ja naiset "osallistua" sydämmensä kyllyydestä, ei tarvi pelätä että tultaisi nyysimään sitä :D
Miesten asevelvollisuus toki, mutta mitä muuta vaaditaan enemmän kuin naisilta. Naisiltako ei vaadita mitään? Todellakin vaaditaan.
Ennen kouluttautunut ja työssäkäyvä mies sai perheen, jos näin halusi. Nykypäivän Suomessa kouluttautunut mies nähdään tylsänä. Koulutus ei tarjoa mitään vastinetta ellei ole aidosti kiinnostunut aiheesta. Itsekin mietin, että mikä ihmeen järki tässä on tehdä töitä ja maksaa veroja, kun tien toisella puolella vuokratalossa sluibat saavat saman. Tai oikeastaan enemmän kun saavat naista.
Eivät osaa kieltä.