Alisa ja Janne
Joko täällä on keskusteltu aiheesta? Olisipa kyllä söpö pariskunta. Toivottavasti romanssi kukoistaa. Ja Janne: älä pyllyile, Suomen kanssa ei siitä tykkäisi!
Kommentit (198)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä uskon ja luotan et toi juttu menee hyvin, kävi miten kävi 💗 Molemmat fiksuja nuoria ja sen oloisia etteivät perseile.
Ei kai tuo Janne mikään nuori ole, eikö tuo ole yli 4kymppinen?
Jos on kyse siitä soutajasta niin varmasti lähempänä viittäkymppiä.
Eikö se soutaja ollut Aarnio, eikä Saarinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä uskon ja luotan et toi juttu menee hyvin, kävi miten kävi 💗 Molemmat fiksuja nuoria ja sen oloisia etteivät perseile.
Aarne Saarinen?
Vierailija kirjoitti:
Varmasti yksi julkisuudenkipeimmistä tyypeistä Suomessa.
Aloittanut jo 2012 tunkemalla Idolsiin ja tahti sen kuin kiihtyy
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Janne on nyt koko kansakunnan suurennuslasin alla.
Koko juttu on niin lähtötelineissä ettei oo reilua käyttää suurennuslaseja. Pitää antaa ihmisille tilaa olla ihmisiä kun on kyse herkistä asioista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aarne Saarinen?
Onko Alisakin kommunisti?🤔
Vierailija kirjoitti:
Siis kuka se tyyppi edes on? Sekö joka souti merellä?
Ei vaan se, joka päätti että kelkkailu on niin helppoa, että hän menee olympialaisiin kelkkailemaan,
Ei yhtään hyvät vibat tule tästä. Toivottavasti Alisalla on jalat maassa myös miesten suhteen. Keikareita tulee ja menee.
Vierailija kirjoitti:
Jannen eksä aiheuttaa kysymysmerkkejä Jannen ja Alisankin suhteen. Onko Jannella ns. puhtaat jauhot pussissa.
sillähän on kanssa uusi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti yksi julkisuudenkipeimmistä tyypeistä Suomessa.
Aloittanut jo 2012 tunkemalla Idolsiin ja tahti sen kuin kiihtyy
Ei muuten ollut järin hyvä laulaja. Kuuntelin/katsoin pätkät Idols-taipaleelta EM-kisojen alla.
En kestä toista kalakaveria niin kuin Katrihelenalla. Jos haluaa välttää turhaa julkisuutta, faktat pöytään ja kyllä Suomen kansa sataa olla rauhassa. Mutta ei tämmöstä "olen fanina täällä" hommaa! Herättää vain spekulaatioita ja huhuja!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö hän ole myös perheellinen? Outo juttu.
Toivon että Janne ei särje Alisan sydäntä. Ovat ihan eri levelillä.
Voihan se olla myös Alisa joka himmailee. Olen Alisan ikäluokkaa ja moni mies on yrittänyt edetä nopeasti suhteeseen kanssani, mutta koska en ole koskaan seurustellut tuntuu vaikealta seurustella jatkossakaan, koska pelkään vapauteni puolesta. Minulla on myös kiintymyssuhdeongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jannen eksä aiheuttaa kysymysmerkkejä Jannen ja Alisankin suhteen. Onko Jannella ns. puhtaat jauhot pussissa.
sillähän on kanssa uusi
Se eksä menee ns. bimbokategoriaan. Näyttää olevan kaunis influensseri. Miten tämä menee yksiin Alisan kanssa? Alisahan on Elovena-tyttö, mutta on julkisuudessa, koska on kansakunnan urheilijasuuruus. Yhteinen tekijä on julkisuus tai esillä oleminen.
Vierailija kirjoitti:
Mitä Mode duunaa.
Janne Aarnio se on,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö hän ole myös perheellinen? Outo juttu.
Kuka tähän nyt Jari Saarion sotki? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sillähän on kanssa uusi
Missä ihmeen vaiheessa ne on eronneet, kun ainakin sen soutuhässäkän aikaan vaimo ja lapset olivat mielessä?
Vierailija kirjoitti:
Toivon että Janne ei särje Alisan sydäntä. Ovat ihan eri levelillä.
Alisa on kuitenkin kova urheilijaluonne. Heivaa Jannen jos Janne käy taakaksi.
30