IS: Äiti imetti nälkäistä vauvaa Prismassa
Myyjä ripitti imettävää äitiä.
Tapahtui Kempeleen Prismassa.
-Kyseinen Prisman elämästä vieraantunut besserwisser myyjä oli sitten semmoinen oman elämänsä Teri Niitti*. Eivätkö ihmiset ikinä opi?
Vieläkö jossain on joku, joka ei muka tiedä, että se rintamaito on vauvan ruokaa ja vauvakin on ihminen; ts. vauva saa syödä toisten nähden, kuten muutkin ihmiset.
*
RIP
Kommentit (174)
Mikä naisille on niin vaikeaa ymmärtää siinä että ne saatanan tissit pysyy piilossa julkisella paikalla? KUKAAN EI HALUA NÄHDÄ SAATANAN LÄSKI!
Vierailija kirjoitti:
mikä siinä imettämisessä on niin paha asia?
siis onko se miehille liian erottiista vai ällöttävää?
minulle ihan normaalia täti imetti sohvalla kaikkien nähden, siis toki paitaa edessä tai harsoa.
jos ei tissit näy, niin ei siinä mitään pahaa ole.
pitäis myydä sellaisia imetys markiiseja voisi äidit rauhassa imettää lapsiaan.
yleensähän tuosta häiriintyy miehet eikä naiset, vaikka miehet kaipaisi varmaan tissiä vieläkin ehkä se on sitten tissi kateus mikä iskee ja siksi pitää kieltää
Mikä siinä on vaikeaa ymmärtää että mene v-ttuun imettämään sitä äpärääsi?
Vierailija kirjoitti:
Mulla ainakin lähipiirissä naisia, jotka imettää "tis.sit paljaana" ihan vaan siitä ilosta että voi. Kerran satuin paikalle kun yksi sanoi "ei ne teini-ikäiset [tuijottajat] mitään tajua". Juu ei varmaan. Että monelle se on perfoematiivista.
Ei kyllä liity esiintymiseen mitenkään. Minua ei vain kiinnosta miettiä muiden mielipiteitä, jos vauva pitää ruokkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Prismat ja muut on sen verran isoja kauppoja että voi olla pitkä matka lähteä itkevän vauvan kanssa johonkin lastenhoitotilaan ja vaikea siirtyä jos mukana on enemmän lapsia. En pahastu jos näen äidin imettämässä tai voihan se olla isäkin näin nykyaikana...
Ja se tulee äidille tietysti aivan puskista, että vauvalla on kohta nälkä?!
olet joko mies tai sinulla ei ole lapsia.
ei vauvalla ole mitään kelloa mistä se katsoo, että jaa ruoka aika.
vauvat syö usein ja koko ajan ja nälkä voi yllättää ja joskus naisilla saattaa tulla kipua, jos eivät imetä ajoissa ja maidot sitten myös saattaa tulla paidalle ja valua hukkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ainakin lähipiirissä naisia, jotka imettää "tis.sit paljaana" ihan vaan siitä ilosta että voi. Kerran satuin paikalle kun yksi sanoi "ei ne teini-ikäiset [tuijottajat] mitään tajua". Juu ei varmaan. Että monelle se on perfoematiivista.
Ei kyllä liity esiintymiseen mitenkään. Minua ei vain kiinnosta miettiä muiden mielipiteitä, jos vauva pitää ruokkia.
No pidä sitten turpasi kiinni lehmä kun muut asiasra huomauttavat saatanan läski.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo uutisen nainen olisi tenhyt oikein ja säästänyt ihmisten korvia ja henkilökunnan hermoja, jos olisi jättänyt sen lapsen kokonaan kotiin tai jäänyt sinne itsekkin ja antanut miehen tehdä ostokset.
Ehkä mies oli töissä. Vauvaa ei jätetä yksin kotiin, kai sinäkin idiootti sen verran tajuat.
Tottakai mies on aina töissä. REISSUTÖISSÄ varsinkin. Ei koti-ja lastenhoitomurheet paljoa hetkauta.
Vierailija kirjoitti:
Käytävillä vois olla penkkejä, vanhukset myös tykkäisi päästä välillä istumaan ja vauvan ruokinta ois myös helppoa voisi istua ja imettää.
Kun kaupat eivät ole mitään olohuoneita. Siellä käydään kuluttamassa rahaa ja tekemässä myyntiä yritykselle eikä istuta piereskelemässä ja taivastelemassa tuntikaupalla ihmisvilinää. Marketin kassojen luona kun on tuoleja, niin näkee minkälaista sakkia sielläkin istuksii päivittäin: valtakunnan joutilaita, joilla ei äly riitä työntekoon. Nämähän ne istuisivat muillakin kaupan penkeillä haisemassa. Ei kiitos. Ei näitä halua kauppiaat eivätkä kanssa-asiakkaat. Ja ne toukat voi myös syöttää ja paskattaa kotona.
Aika monessa Euroopan maassa on tullut liikuttua enkä missään ole nähnyt äitejä imettämässä julkisesti. Onko tää joku ihan suomalainen juttu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisi kuvitella että äidille itselleenkin tulisi mieleen mennä pukukoppiin imettämään, siellä yleensä on penkki ja vauvakin saa paremman syömisrauhan kun laittaa verhon kiinni, mutta kai se vaan pitää päästä loukkaantumaan niin tilanteet kyllä järjestetään.
Ja mietin että miten nämä vauvan nälät tulee yllätyksenä? Kai sitä jotenkin voi ennakoida?
Kuukauden ikäisellä vauvalla ei ole vielä minkäänlaista vuorokausi- eikä ruokailurytmiä, ja niin pienen lapsen mahalaukku vetää vain muutaman tipan maitoa kerrallaan. Sitä ei voi ennakoida. Kysy saatana vaikka äidiltäsi. Kai sinäkin olet joskus lapsi ollut.
Tämä kommentti onkin oikein hyvä esimerkki siitä, että synnyttäneet ja raskaana olevat ovat karmeita hormonihirviöitä ja niin täynnä omaa raskaus-äitiyskuplaansa, että kuvittelevat maailman pyörivän heidän ehdoillaan ja ympärillään. Yritä sitten selittää, että oikeasti 99,9% ihmisistä EI kiinnosta nähdä mitään suonitissejä, vaikka niistä kuinka valtakunnan ihmelasta ruokittaisiin.
Rintaa ei kuulu esille nostaa, vaikka siinä ois sinappikone kiinni!
Ei vehjettäkään esille saa laittaa kusemisen ajaksi! Vaikka kuseminen on LUONNOLLISTA MYÖS.
Vierailija kirjoitti:
Mikä naisille on niin vaikeaa ymmärtää siinä että ne saatanan tissit pysyy piilossa julkisella paikalla? KUKAAN EI HALUA NÄHDÄ SAATANAN LÄSKI!
Samoin voisi miesten vastaavat osat pitää piilossa julkisilla paikoilla. Joko kaikki peittävät ne tai sitten kenenkään ei tarvitse, ei tällaista kaksinaismoraalia.
Minäkin näin tänään Prismassa äidin joka imetti. Mutta mitä sitten? Jatkoin matkaa. Siinä vauva sai ruokaa ja enpä usko että äiti siinä itseään esitteli.
Olen itsekin joutunut paikkoihin joissa on vain pakko ollut imettää, ei se aina helppoa ole kun vauva itkee ja itse olet väsynyt, ihmiset tuijottaa vihaisena. Jotain inhimillisyyttä nyt peliin ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Kempele on tunnettu noista imettäviä äitejä kyttäävistä perversseistä. Siksi käyn nykyään muualla ostoksilla.
Ihan oikein. Toivottavasti saadaan näitä kyttääjiä muuallekin!
Mun Prismassa on pukukoppeja vain 2 kpl. Valitusta siitäkin tulisi jos joku menisi sinne imettämään ja varaamaan sen toiminnalle mihin se ei ole edes tarkoitettu.
Vierailija kirjoitti:
Aika monessa Euroopan maassa on tullut liikuttua enkä missään ole nähnyt äitejä imettämässä julkisesti. Onko tää joku ihan suomalainen juttu?
Vaikuttaa olevan uusia juttuja kun en ole koskaan nähnyt kenenkään imettävän tavatatalon käytävillä aiempina vuosikymmeninä.
Nykyajan vimma päästä imettämään keskelle ruokakauppaa. On se vaan niin modernia ja hianoo.
mikä siinä imettämisessä on niin paha asia?
siis onko se miehille liian erottiista vai ällöttävää?
minulle ihan normaalia täti imetti sohvalla kaikkien nähden, siis toki paitaa edessä tai harsoa.
jos ei tissit näy, niin ei siinä mitään pahaa ole.
pitäis myydä sellaisia imetys markiiseja voisi äidit rauhassa imettää lapsiaan.
yleensähän tuosta häiriintyy miehet eikä naiset, vaikka miehet kaipaisi varmaan tissiä vieläkin ehkä se on sitten tissi kateus mikä iskee ja siksi pitää kieltää