IS: Äiti imetti nälkäistä vauvaa Prismassa
Myyjä ripitti imettävää äitiä.
Tapahtui Kempeleen Prismassa.
-Kyseinen Prisman elämästä vieraantunut besserwisser myyjä oli sitten semmoinen oman elämänsä Teri Niitti*. Eivätkö ihmiset ikinä opi?
Vieläkö jossain on joku, joka ei muka tiedä, että se rintamaito on vauvan ruokaa ja vauvakin on ihminen; ts. vauva saa syödä toisten nähden, kuten muutkin ihmiset.
*
RIP
Kommentit (174)
Olen useamman kerran kiusaantunut kun kaupassa tulee joku vàmmainen sössöttämään sylki pärskyen eikä osaa lopettaa ja mennä matkoihinsa.
Kiva imettää siellä varmaan asiakkaiden vaeltaessa ohi. Yks yskii yks tulee kyselemään joku jää toljottamaan.
Vierailija kirjoitti:
Käytävillä vois olla penkkejä, vanhukset myös tykkäisi päästä välillä istumaan ja vauvan ruokinta ois myös helppoa voisi istua ja imettää.
No ei todellakaan mitään imettämistä kaupan käytävällä.
Vierailija kirjoitti:
Hakeutuiko myyjä tarkoituksella lähelle imettävää äitiä tyydyttämään itseään ja tuijottamaan vauvan imevää suuta nännin ympärillä? Päästelikö myyjä vaimeita oh-oh-oh-ääniä ripittämisen aikana?
Ei ahdistelutilanteita saada luotua vahingossa. Kyllä se vaatii suunnittelua.
Vierailija kirjoitti:
Silloin ei voi valittaa jos joku kuvaa tilanteen.
Joissakin maissa alaikäisten kuvaaminen on laitonta, ja voisi olla sitä Suomessakin. En ainakaan itse haluaisi, että ketään vauvaa kuvataan ilman vanhempiensa lupaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo uutisen nainen olisi tenhyt oikein ja säästänyt ihmisten korvia ja henkilökunnan hermoja, jos olisi jättänyt sen lapsen kokonaan kotiin tai jäänyt sinne itsekkin ja antanut miehen tehdä ostokset.
Ehkä mies oli töissä. Vauvaa ei jätetä yksin kotiin, kai sinäkin idiootti sen verran tajuat.
Sitten sinne kotiin jää nainenkin. Siten toimitaan suuressa osassa maailmaa.
Haista ny paskaa moukka. Suuressa maailmassa käydään vauvojen kanssa kaupasa oli syy mikä hyvänsä ja lasta imetetään silloin kun se nälkä iskee. En todella mätöne vauva aikaa kotona . 😆😆😆😆😝😝😝
Sinä tässä moukka olet, suomalainen moukka joka istuu hikikopissakin alasti vieraiden ihmisten kanssa.
Olen asunut Euroopassa ja Floridassa enkä ole koskaan nähnyt kenenkään imettävän marketeisssa.
Missä "suuressa maailmassa" olet nähnyt kyseistä toimintaa?
Miksi valehtelet? Limainen pervo.
Koska kiihotun imettämisen katselemisesta ja tulee pakonomainen tarve sormettaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
muualla maailmassa en ole törmännyt niin aktiiviseen julki-imettämisen hurmioon kuin Suomessa..miksiköhän? toki muualla maailmassa on kauppakeskuksissa myös imetys/vaipanvaihtotiloja.
Taitaa ihan olla USA mistä tämäkin villitys on tänne tuotu...
Minusta lapsen ruokkiminen ei ole mikään villitys, vaan lajityypillistä toimintaa.
Minä en ainakaan pskanhajuisessa vessassa ole koskaan imettänyt. Vaan siinä missä sattunut olemaan. Normaali asia. Itseasiassa imetin kerran myös kirkossa. Oliko sekin väärin?
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt monia imettäviä äitejä vuosien aikana julkisilla paikoilla, mutta en yhden yhtä tissiä näkyvillä. Miksi asia häiritsee ihmisiä? Yleensä siihen laittaa harson peittämään. Koti on sitten asia erikseen.
Monet ei laita harsoa.Ei se tissi vaan se ähkivä ja lutkuttava vauva ällöttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisi kuvitella että äidille itselleenkin tulisi mieleen mennä pukukoppiin imettämään, siellä yleensä on penkki ja vauvakin saa paremman syömisrauhan kun laittaa verhon kiinni, mutta kai se vaan pitää päästä loukkaantumaan niin tilanteet kyllä järjestetään.
Ja mietin että miten nämä vauvan nälät tulee yllätyksenä? Kai sitä jotenkin voi ennakoida?
Ja usein nää on varattu joskus jopa joutuu jonottaa vuoroaan...
Sitten muut asiakkaat valittavat, kun vauva huutaa. Koskaan ei ole hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ainakaan pskanhajuisessa vessassa ole koskaan imettänyt. Vaan siinä missä sattunut olemaan. Normaali asia. Itseasiassa imetin kerran myös kirkossa. Oliko sekin väärin?
Niin ,minä-minä.Sinun normaali ei ole muille normaali.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt monia imettäviä äitejä vuosien aikana julkisilla paikoilla, mutta en yhden yhtä tissiä näkyvillä. Miksi asia häiritsee ihmisiä? Yleensä siihen laittaa harson peittämään. Koti on sitten asia erikseen.
Monet ei laita harsoa.Ei se tissi vaan se ähkivä ja lutkuttava vauva ällöttää.
Nyt onnistuit yllättämään. Siis sinusta oman lajisi poikanen on ällöttävä syödessään?
Vierailija kirjoitti:
Tän takia en poistu kotoa ennen kuin vauva on täyttänyt 1v ja siirtynyt kokonaan muihin juomiin. Nälkä voi tulla vaikka olisi juuri syönyt parkkipaikalla ennen kauppaan tuloa. Eikä siihen auta kuin imettää, ja sitä kun en halua julkisesti tehdä, niin ei jää vaihtoehdoksi kuin jäädä kotiin. Muut tehkööt mitä lystää, ei mun o pakko jäädä tuijottamaan.
Minäkin jätin yleensä vauvan isänsä hoiviin kotiin, kun kävin kaupassa. Jos isä oli työmatkalla, jouduin ottamaan lapsen mukaani, mutta sitä tapahtui onneksi harvoin.
Olisivat heittäneet mielensäpahoittajamamman pihalle. Prisma on kauppa. Sinne mennään ostoksille. Muija olisi voinut ottaa mukaan tuttipullon mutta on joku imbesilli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytävillä vois olla penkkejä, vanhukset myös tykkäisi päästä välillä istumaan ja vauvan ruokinta ois myös helppoa voisi istua ja imettää.
No ei todellakaan mitään imettämistä kaupan käytävällä.
Mikä sinua siinä pelottaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo uutisen nainen olisi tenhyt oikein ja säästänyt ihmisten korvia ja henkilökunnan hermoja, jos olisi jättänyt sen lapsen kokonaan kotiin tai jäänyt sinne itsekkin ja antanut miehen tehdä ostokset.
Ehkä mies oli töissä. Vauvaa ei jätetä yksin kotiin, kai sinäkin idiootti sen verran tajuat.
Sitten sinne kotiin jää nainenkin. Siten toimitaan suuressa osassa maailmaa.
Ei mitään sharia-lakia Suomeen. Naiset saavat käydä julkisilla paikoilla täällä vapaassa maailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Olisivat heittäneet mielensäpahoittajamamman pihalle. Prisma on kauppa. Sinne mennään ostoksille. Muija olisi voinut ottaa mukaan tuttipullon mutta on joku imbesilli.
Ei vauva syö tuttipullosta, jos on tottunut syömään suoraan rinnasta. Lisäksi tuttipullon sisältö pitäisi ensin pumpata pulloon ja sitten pullo tulisi säilyttää jääkaappilämpötilassa, kunnes sen juuri ennen syöttöä lämmittää. Ei vaikuta kovin käytännölliseltä kauppareissulla.
Junassakin saa imettää. Valittaja voi hypätä pois kesken matkan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloin ei voi valittaa jos joku kuvaa tilanteen.
Ihan mielenkiinnosta: jos sinä istut vaikka Hesburgerin pöydässä syömässä hampurilaista, ja joku zoomaa kännykällään mussutustasi, niin ihanko oikeasti ajattelet, että tuollainen käytös on ok?
Imettikö se Hesburgerissa?
Vierailija kirjoitti:
Prismat ja muut on sen verran isoja kauppoja että voi olla pitkä matka lähteä itkevän vauvan kanssa johonkin lastenhoitotilaan ja vaikea siirtyä jos mukana on enemmän lapsia. En pahastu jos näen äidin imettämässä tai voihan se olla isäkin näin nykyaikana...
Ja se tulee äidille tietysti aivan puskista, että vauvalla on kohta nälkä?!
Miksi valehtelet? Limainen pervo.