Taas jo 10 päivää seksittä, koska naisella "menkat tulossa"
Vasta vuosi oltu kimpassa ja nyt jo mennyt tällaiseksi (-ttömyydeksi). Ikää sen verran, että menkat alkavat jo olla epäsäännölliset. Itse jo toisella kierroksella pitkän liiton jälkeen ja panettaa joka päivä.
Ei tämä hyvältä vaikuta. Pitäisi varmaan viheltää peli poikki.
Kommentit (56)
Ei tarvi olla edes ikää paljoa kun voi tulla viikkojen tauko. Eikä edes menkkojen takia. Ei vaan tee mieli....
Siinä on ihmeteltävää kaikille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen yleensä menkkojen ensimmäisen ja toisen päivän niin kipeä ja väsynyt, ettei sitä pysty muuta kuin nukkumaan ja lepäämään. Silloin on ihanaa vaan olla kullan kainalossa ja saa lohtua läheisyydestä. Nämä alkuoireet kun menee ohi alkaa mua yleensä kovastikin himottamaan. Ja seksiä harrastetaan menkoista huolimatta.
Sinulla hyvä näkemys tähän menkka keskusteluun olet ihan hyvällä toiminnallisia melkoinen aarre miehellesi. Olen miehenä samaa mieltä kanssasi että menkat ei ole mikään este seksille tiytyn vaiheen mennessä ohi ja suuseksin suurena ystävänä voin kyllä aika odottaa vähän parempia hetkiä siihen nautintoon.
Nautiskelija m
Naisena olen juuri kuukautisia ennen ja niiden alussa herkimmilläni. Mieheltä kaipaa silloin paljon seksitöntå läheisyyttä, ymmärrystä, kokemusta henkisestä yhteydestä ja luottamuksen tunnetta. Tästä olemme paljon puhuneet ja kerron hänelle tarpeistani. Hän kuuntelee, arvostaa ja antaa minulle mm. tarvitsemaani läheisyyttä ja meidän yhteinen kokemus on ollut että nää herkät kaudet on lähentänyt meitä paljon.
Tässä on perusta sille, että seksi sujuu ja on intohimoista myös menkkojen aikaan.
Jaahas, ky*pä oli näköjään liian härski sana seksipalstalle, joten uusi yritys.
Yritän kyllä antaa noita läheisyyttä, ymmärrystä yms. naiselleni. Kaksi päivää seksittä runsaimman vuodon ajan nyt olisikin helppo rasti, mutta kun se kuiva kausi alkaa yleensä jo muutaman päivän ennen menkkoja (tissit kipeät, mieli herkkä ja apea) ja jatkuu, kunnes vuoto on täysin ohi (muuten vuoto kuulemma pitkittyy, jos siis jotain seksihommia harrastaa). Mutta ylihuomenna tulee jo kaksi viikkoa viimeisestä seksikerrasta, eikä niitä menkkoja kuulu vieläkään. Edellisen kerran oli juhannuksen alla. Ei siis ole kovin helppoa antaa seksitöntä hellyyttä ja läheisyyttä, kun penis seisoo kovana lahkeessa niin, että pakottaa. Ap
Tämä kuulostaa minun korvaan siltä, että suhteessanne naistasi hiertää joku, mitä hän ei pysty sinulle sanomaan tai ilmaisemaan. Käyttää ehkä menkkoja syynä fyysisen etäisyyden ylläpitämiseen.
Sinänsä hyvä, että olet yrittänyt huomioida naistasi... mutta jos teillä on joku puhumaton kupru ei siinä kyllä kannata alkaa silittämään, voi tulla näpeille.
Käyn kuumana aina kun vaimolla alkaa kuukautiset. Vaimokin on mukana pari ensimmäistä päivää. Lakanat vaihtoon tai pyyhe sängyn päälle. Kyllä keinot keksitään. Hiki seksiä saunassa tai rakastelua suihku huoneessa. Muutamia kertoja on menty vaan jäljistä välittämättä.
Vierailija kirjoitti:
Käyn kuumana aina kun vaimolla alkaa kuukautiset. Vaimokin on mukana pari ensimmäistä päivää. Lakanat vaihtoon tai pyyhe sängyn päälle. Kyllä keinot keksitään. Hiki seksiä saunassa tai rakastelua suihku huoneessa. Muutamia kertoja on menty vaan jäljistä välittämättä.
Mullakin se kuukautisveri tuo vaan lisäliukkauden tunnetta ja saa kiihotuksen tunteen nousemaan helpommin.... meno aika villiä, onneksi mun mieskin tykkää eikä säikähdä sotkua.
Vihellä vaan peli poikki ja hanki flesu..pöljä
Elä vinise turhia. Itsellä puol vuotta ilman nyt vaikka parin vuoden suhteessa vasta toisella kierroksella
Vierailija kirjoitti:
Niin. Sellaista elämä on. Ketään ei voi pakottaa tekemään asioota joita ei halua. Eikä seksi toisen ihmisen kanssa ole mikään ihmisoikeus. Yleensähän parisuhdetta pitää kasassa ihan muut asiat kuin seksi. Mutta jos se on sinulle addiktina jokin kynnyskysymys niin kannattaa vaan erota. Voitte molemmat paremmin, nainen kun et enää vonkaa ja sinä kun saat vaikka ostaa juuri niin paljon seksiä kuin haluat.
Tietysti tämä "ei voi pakottaa tekemään asioita joita ei halua" koskee pelkästään seksiä, ja sekin vain siinä tapauksessa, että nainen on se haluton. Sehän ei missään tapauksessa koske asioita kuten ruuanlaitto, imurointi, vaimon kainalossa pitäminen, yhdessä salkkareiden katsominen, paskahuussin remontointi, keittiöremontti, matka ikeaan. Näitä pitää tehdä, vaikka ei halua, koska ne kuuluvat siihen parisuhteen pakettiin. Addikti sika saa lähteä.
Oikeasti. En voisi kuvitellakkaan meneväni parisuhteeseen tuon yllä olevan kirjoittajan tapaisen ihmisen kanssa. Eikä onneksi tarvitse. Eipä tarvitse kyllä seksiäkään ostaa, sitä on pitkässä suhteessamme ollut päivittäin. Ja on ollut myös noita ikean matkojakin.
M47
Vierailija kirjoitti:
Elä vinise turhia. Itsellä puol vuotta ilman nyt vaikka parin vuoden suhteessa vasta toisella kierroksella
Jos ei tilanne parane, niin vihellän suhteen poikki ja etsin uuden kumppanin. Seksi on kuitenkin 60% siitä, miksi ylipäätään haluan olla parisuhteessa.
Elämä on liian lyhyt tuhlattavaksi paskassa seksissä.
M54
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Sellaista elämä on. Ketään ei voi pakottaa tekemään asioota joita ei halua. Eikä seksi toisen ihmisen kanssa ole mikään ihmisoikeus. Yleensähän parisuhdetta pitää kasassa ihan muut asiat kuin seksi. Mutta jos se on sinulle addiktina jokin kynnyskysymys niin kannattaa vaan erota. Voitte molemmat paremmin, nainen kun et enää vonkaa ja sinä kun saat vaikka ostaa juuri niin paljon seksiä kuin haluat.
Kas kun ihmisiä on erilaisia. Toisilla parisuhde rullaa kun käydään sienessä ja ollaan vaan yhdessä. Toisille seksi on niin tärkeä asia, että jos se ei toimi ei toimi koko suhde.
Tyypillisesti tällaisilla ihmisillä varmaan ikä alkaa 7:lla tai 8:lla. Viriilille ihmiselle taas on kuin keitettäisiin hiljalleen elävältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietysti tämä "ei voi pakottaa tekemään asioita joita ei halua" koskee pelkästään seksiä, ja sekin vain siinä tapauksessa, että nainen on se haluton. Sehän ei missään tapauksessa koske asioita kuten ruuanlaitto, imurointi, vaimon kainalossa pitäminen, yhdessä salkkareiden katsominen, paskahuussin remontointi, keittiöremontti, matka ikeaan. Näitä pitää tehdä, vaikka ei halua, koska ne kuuluvat siihen parisuhteen pakettiin. Addikti sika saa lähteä.
Oikeasti. En voisi kuvitellakkaan meneväni parisuhteeseen tuon yllä olevan kirjoittajan tapaisen ihmisen kanssa. Eikä onneksi tarvitse. Eipä tarvitse kyllä seksiäkään ostaa, sitä on pitkässä suhteessamme ollut päivittäin. Ja on ollut myös noita ikean matkojakin.
M47
Kertoo paljon ymmärryksestäsi naisen anatomiaa kohtaan jos vertaat halutonta yhdyntää Ikean reissuun.
No kannattaisko antaa hyvää s e k s i ä!? Olis tarjolla sit jatkoski eikä naisen tarvi keksiä tekosyitä.
Tuo ongelma ei korjaannu vaihtamalla.
Kannata nyt oieasti viheltää peli poikki olet muutunut varmaksi saaliksi eli ei enään tarvetta seksille. nyt kiinostaa lähinnä some ja työpaikkan jännämiesten tekemiset.
Jos naisen menkat on este, niin eroa. Nainen ei voi biologialleen mitään. Jos et kestä 2 viikkoa kuin mies, niin anna olla.
Vierailija kirjoitti:
No kannattaisko antaa hyvää s e k s i ä!? Olis tarjolla sit jatkoski eikä naisen tarvi keksiä tekosyitä.
Tuo ongelma ei korjaannu vaihtamalla.
Hyvä seksi on aika suhteellinen käsite. Meillä nainen saa orgasmin joka kerta, kun meillä on seksiä. Hän ei kuitenkaan koskaan itse sano, mitä muuta/uutta hän haluaisi, eikä sano edes silloin, vaikka asiaa suoraan kysynkin.
Osaan antaa hänelle orgasmin sormilla tai kielellä. Yleensä hän kuitenkin haluaa finaalin siten, että minä otan hänet takaapäin ja hän samalla itse hieroo klitoristaan. Tällöin voimme ajoitta orgasmimme tulemaan samaan aikaan.
Jos tuo ei ole hänen mielestään hyvää seksiä, niin mimä en voi hänen ajatauksiaan lukea, vaan hänem on ne itse minulle kerrottava.
AP
Vierailija kirjoitti:
Jos naisen menkat on este, niin eroa. Nainen ei voi biologialleen mitään. Jos et kestä 2 viikkoa kuin mies, niin anna olla.
Aika harvalla naisella menkat on este seksille. Minulla ei ole ollut yhtään sellaista kumppania. Muutama miespuolinen kaveri sen sijaan on, jotka eivät kuulemma halua "ajaa rospuuttokelillä".
Kolme viikkoa selibaattia täynnä. Nyt alkavat menkat olla ohi, mutta viikonloppu menee risteilyllä ja kumppanin lapsi on mukana. Joten ei sitä seksiä varmaan ole luvassa tänäkään viikonloppuna,koska "Eihän me nyt voida, kun..." Ap
Miten lämmittelet naistasi? Arkiset kosketukset, ohikulkiessa puristat vähän pakaraa, suukkoja pitkin päivää? Onko sellaista?
Vihellä vaan poikki. Pääsette molemmat helpommalla.
Ei ole kyllå menkat estäneet meidän seksielämää. sängyssä pannaan ja sitten loikin kulli veressä suihkuun.