Se uusi tanssijuontaja on Veronica Verho!
Kommentit (50)
Jää katsomatta koko ohjelma jos Verho juontajana. Pahin vaihtoehto.
No olipa kuka vaan. Tanssiparit ovat kuitenkin pääosassa, eikä juontaja.
Mä niin toivoin, että kaunis Susanna Laine olisi uusi juontaja.
On ennenkin ollut väärässä nämä mediat. Odotellaan virallista vahvistusta juontajan henkilöllisyydestä ensi sunnuntaihin. Olen edelleen sitä mieltä, että Viivi Pumpanen on uusi juontaja.
Vierailija kirjoitti:
No olipa kuka vaan. Tanssiparit ovat kuitenkin pääosassa, eikä juontaja.
Näinhän se on, vaikka Vappu toisin kuvittelikin.
Vierailija kirjoitti:
On ennenkin ollut väärässä nämä mediat. Odotellaan virallista vahvistusta juontajan henkilöllisyydestä ensi sunnuntaihin. Olen edelleen sitä mieltä, että Viivi Pumpanen on uusi juontaja.
No eivät olisi julkaisseet, jos ei olisi varmaan tietoa.
Vierailija kirjoitti:
Mä niin toivoin, että kaunis Susanna Laine olisi uusi juontaja.
Hän on tosiaan luotsannut Farmi -ohjelmaa hienosti. Oliko ensin Juuso? Ja taisi Ellenkin olla. Susanna on kuitenkin paras.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
varmaa*
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä ovat kaivaneet tiedon? Onko joku tuotannosta lörpötellyt asian toimittajalle. Tuo juontajan henkilöllisyys näyttää olevan suurikin valtionsalaisuus.
Siellä on töissä se entinen Seiskan Hörkkö, joten eiköhän se kyylä saa kaivettua aina kaikki salaisuudet selville.