Kertokaa ammattinne te, joiden lapsilla kympin todistus.
Kiinnostelee. Meillä tietotekniikka-avustaja ja palkanlaskija. Ei mitään hajua, mistä lapset lahjansa perineet.
Kommentit (43)
Mun vanhemmat on talomaalari ja lähäri. Minun keskiarvo oli ysiltä lähtiessä 5.8 👌
Molemmat vanhemmat poromiehiä? Hienoa.
Maalari ja rakennusmestari.
Kaikilla lapsilla toistaiseksi suurin osa numeroista 10, muutama 9 joukossa
Työttömänä ollaan kummatkin nykyisin
Vanhempani oli karjanhoitajia, myöhemmin isä kuorma-auton kuljettaja ja äiti kaupassa myyjä. Peruskoulun todistus 9.3. minulla. Ei ihan kymppi, mutta lähellä.
Lähihoitaja. Pärjäsin itsekin niissä aineissa, jotka minua kiinnosti. Lasta näyttäisi kiinnostavan oikeastaan kaikki ja siksi hän pärjää koulussa loistavasti.
Ei kaikki ammattikoulun käyneet ole matalasti kouluttautuneita vain siksi, että rahkeet ei riittäneet muualle. Osa meistä on puhtaasti toiveammatissaan.
No ei 9. 3 kyllä kovin lähellä kymppiä ole. Pyöristetään ysiin. Itsellä oli 8.9 ja pidin itseäni ysin oppilaana. Ai niin ja isä putkari ja äiti postinjakaja
Vierailija kirjoitti:
Lähihoitaja. Pärjäsin itsekin niissä aineissa, jotka minua kiinnosti. Lasta näyttäisi kiinnostavan oikeastaan kaikki ja siksi hän pärjää koulussa loistavasti.
Ei kaikki ammattikoulun käyneet ole matalasti kouluttautuneita vain siksi, että rahkeet ei riittäneet muualle. Osa meistä on puhtaasti toiveammatissaan.
Ja minäkin olen korkeasti kouluttautunut ja todennut etten tykkää siitä työstä. Nyt teen työtä johon ei tarvitse edes mitään koulutusta, palkkakin toki pienempi, mutta vastuu vähempi ja tulen silti toimeen.
3 lasta keskimmäisellä akateemiset aineet kymppejä, vanhemmalla kympejä ja ysejä. Siivooja, isä rakennusmies. Suvussa kyllä akateemista osaamista. Ei vanhemmilla
P o r o m i e s