Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä sinusta tekee mielenkiintoisen ja erityisen ihmisen?

Vierailija
19.08.2026 |

Mikä erikoisuus sussa on?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nörtimpi kuin päälle päin uskoisi ja myös taiteellisesti lahjakas. Uniikiksi ja erikoiseksi ei tosin sanottu koskaan mitään muuta kuin pukeutumistani. Vuosikymmenten varrella useinkin, jopa tänäkin kesänä. Olen jo vanhus niin kauneudesta ei tosiaankaan ole kyse, vaan ehkä enemmänkin persoonallisuudesta

Vierailija
22/31 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe olevani eikä ole tarvetta olla erityinen tai mielenkiintoinen. Olen siis poikkeus nykyajassa. Eli hetkinen, olenkin varmaan erityinen, jopa mielenkiintoinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään kokeilla uusia asioita. Minusta saa kaverin niin laskuvarjohyppyyn, avantgarde-jazzkonserttiin, spontaanille roadtripille, yölliselle metsäkävelylle, etnisten ravintoloiden testaamiseen tai vaikka melontaretkelle.

Mielenkiintoisimmat ihmiset ovat yleensä juuri niitä, jotka ovat avoimia uusille kokemuksille.

Vierailija
24/31 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lällälllää tiedän jotain juttuja mitä moni ei tiedä joistain asioista. Ja nekin, jotka  luulee tietävänsä mitä tarkoitan. eivät tiedä ihan kaikkea. Vain harva tietää ihan samat jutut 

Vierailija
25/31 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks te vastaatte ketä tämä aloitus ei selvästi kosketa? Ei ihan kaikkeen tarvi olla sanomassa edes jotain

Koska tämä on keskustelupalsta ja koko ap:n oletus on minusta väärin. Tavallinen kansalainen ei ole erityinen tai mielenkiintoinen, koska meitä tavallisia kansalaisia on Suomessakin yli viisi miljoonaa.

Minua ei ole kukaan ikinä pitänyt tavallisena, vaan outona. Joillekin se outous on huono asia, joistakin se taas on positiivisella tavalla erilaista ja mielenkiintoistakin. 

- se autisti

Minuakin on aina pidetty erikoisena, samoin joitain sukulaisiani.

Itse en ole koskaan halunnut olla mitenkään outo, ei ole siitä kyse. Enemmän ihmettelen miten muut on sellaisia kuin on jos jotain, itseäni pidän ihan normaalina. 

Vierailija
26/31 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lällälllää tiedän jotain juttuja mitä moni ei tiedä joistain asioista. Ja nekin, jotka  luulee tietävänsä mitä tarkoitan. eivät tiedä ihan kaikkea. Vain harva tietää ihan samat jutut 

Minäkin tiedän ja kuulen kaikenlaista, aina ollut näin.

Kerran yhden pitkäaikaisen (lapsuuden)ystävän isosisko oli kysynyt häneltä, miten hän uskaltaa olla kanssani kun ”se tietää niin paljon asioita”, ja tuo ystäväni oli vastannut, että ”ei se puhu”. 
Kuten en puhukaan! 

Vierailija
27/31 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen erikoisen tylsä, paljon tylsempi kuin tavallinen tylsä ihminen.

Vierailija
28/31 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään.

Vierailija
29/31 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kookas penis.

Vierailija
30/31 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm... ehkä sitä selittää mun persoonallisuustyyppi INFJ, joka on harvinaisin kai siksi että yhdessä ja samassa henkilössä yhdistyy em. luonteenpiirteet. Eli vaikka ne luonteenpiirteinä eivät ole epätavallisia niin on harvinaista että ne esiintyy samassa henkilössä. 

Vierailija
31/31 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikkani tekee minusta kiinnostavan ja erikoisen ihmisen. Työskentelen miljönäärien, miljardöörien ja maailmanmestareiden kanssa ja nimenomaan heidän kanssaan enkä heille. Työni kautta olen tavannut myös monen maan presidenttejä ja pari kuninkaallistakin. Työni on huippu-urheilun parissa ja liittyy rahaan. Kun tapaan uusia ihmisiä, niin välttelen kertomasta työpaikkaani, koska sen jälkeen ei enää muusta puhuta. Varsinkin miehiä kiinnostaa miten tällainen tavallinen suomalainen nainen on päätynyt kyseiselle alalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän