Miksi nyt yhtäkkiä poliiseja haukutaan ja lytätään koko ajan?
Heillekin varmasti sattuu virhearviointeja töissään, mutta kellepä ei.
Itse olen erittäin tyytyväinen Suomen poliiseihin. Tsemppiä heille tämän kuranheiton keskelle.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska poliisin toiminnasta on ilmennyt paljon moitittavaa ja se on huolestuttava asia. Odotan milloin heidän tekemään huumekauppaan puututaan.
Tee rikosilmoitus. Sillä todistamasi teko tulee viralliseen järjestelmään ja asia etenee.
Rikosilmoitus kenelle? Ei se poliisi omia rikoksiaan tutki. Kaikki salataan jos se on vain mahdollista. Pahimmassa tapauksessa saan itse ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin yhtäkkiä? Jokainen Suomen poliisin kanssa tekemisissä ollut tietää kuinka tyhmää sakkia ne ovat. Uskomatonta pätemistä ja öyhötystä koska Minä olen POLIISI. Vapaa-ajallaankaan eivät pääse yli siitä. Minä ensin, olenhan poliisi. En arvosta pätkääkään.
Tiedoksi kommentoijalle, tuollaiset "poliisityypit" karsiutuvat pois jo koulutusvaiheessa, eikä heillä ole tulevaisuutta poliisin toimessa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska poliisin toiminnasta on ilmennyt paljon moitittavaa ja se on huolestuttava asia. Odotan milloin heidän tekemään huumekauppaan puututaan.
Tee rikosilmoitus. Sillä todistamasi teko tulee viralliseen järjestelmään ja asia etenee.
Rikosilmoitus kenelle? Ei se poliisi omia rikoksiaan tutki. Kaikki salataan jos se on vain mahdollista. Pahimmassa tapauksessa saan itse ongelmia.
Aarnion keissi näytti hyvin miten nämä menee. Vain Aarnio sai tuomion, muut ovat vieläkin töissä tehtävissään.
Sama tapahtui jenkeissä reilu viisi vuotta sitten.
Kaikesta huolimatta, poliisin on oltava nuhteeton ja lainkuuliainen. Jos ei siihen kykene, on parempi toimia jossain muualla.
Kaikkia näitä tapauksia on yhdistänyt poliisin ikä eli puikoissa on ollut suhteessa nuori poliisi 25-30v joiden kasvatus on poikennut monella tapaa aikaisemmista ja on minä,.minä minä sukupolvi, josta myös psykiatri Keltokangas Järvinen on ollut huolissaan.
Tuntuu, Suomessa nuoret poliisit ovat seonneet. Taas uusi järjetön tapaus
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/9bd4ae33-bbad-41db-9e73-2e0612c8114b
Olisin ollut tyytyväinen, jos joku olisi tullut puolustamaan minua asumisyksikön asukkaan väkivaltaiselta käytökseltä. He saavat tehdä mitä vaan ja työntekijöillä ei ole edes hälyttimiä tai ei saa pitää omaa kännykkää, jolla voi soittaa apua.
Juu varmaan Tatjana, näinhän se on