Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nyt yhtäkkiä poliiseja haukutaan ja lytätään koko ajan?

Vierailija
19.08.2026 |

Heillekin varmasti sattuu virhearviointeja töissään, mutta kellepä ei. 

Itse olen erittäin tyytyväinen Suomen poliiseihin. Tsemppiä heille tämän kuranheiton keskelle. 

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän aloitukseen ei viitsi edes vastata kun kriminaalit poliisien vihaajat poistattavat kaikki poliisiin positiivisesti suhtautuvat ketjut ja viestit.

Mä en ole kriminaalia nähnytkään, tavallinen keski-ikäinen perheenäiti enkä voi sietää kyttiä, ja ihan syystä.

Juu varmaan Tatjana, näinhän se on

Vierailija
22/28 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska poliisin toiminnasta on ilmennyt paljon moitittavaa ja se on huolestuttava asia. Odotan milloin heidän tekemään huumekauppaan puututaan.

Tee rikosilmoitus. Sillä todistamasi teko tulee viralliseen järjestelmään ja asia etenee.

Rikosilmoitus kenelle? Ei se poliisi omia rikoksiaan tutki. Kaikki salataan jos se on vain mahdollista. Pahimmassa tapauksessa saan itse ongelmia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin yhtäkkiä? Jokainen Suomen poliisin kanssa tekemisissä ollut tietää kuinka tyhmää sakkia ne ovat. Uskomatonta pätemistä ja öyhötystä koska Minä olen POLIISI. Vapaa-ajallaankaan eivät pääse yli siitä. Minä ensin, olenhan poliisi. En arvosta pätkääkään.

Tiedoksi kommentoijalle, tuollaiset "poliisityypit" karsiutuvat pois jo koulutusvaiheessa, eikä heillä ole tulevaisuutta poliisin toimessa!

Vierailija
24/28 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska poliisin toiminnasta on ilmennyt paljon moitittavaa ja se on huolestuttava asia. Odotan milloin heidän tekemään huumekauppaan puututaan.

Tee rikosilmoitus. Sillä todistamasi teko tulee viralliseen järjestelmään ja asia etenee.

Rikosilmoitus kenelle? Ei se poliisi omia rikoksiaan tutki. Kaikki salataan jos se on vain mahdollista. Pahimmassa tapauksessa saan itse ongelmia.

Aarnion keissi näytti hyvin miten nämä menee. Vain Aarnio sai tuomion, muut ovat vieläkin töissä tehtävissään. 

Vierailija
25/28 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tapahtui jenkeissä reilu viisi vuotta sitten. 

Kaikesta huolimatta, poliisin on oltava nuhteeton ja lainkuuliainen. Jos ei siihen kykene, on parempi toimia jossain muualla.

Vierailija
26/28 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkia näitä tapauksia on yhdistänyt poliisin ikä eli puikoissa on ollut suhteessa nuori poliisi 25-30v joiden kasvatus on poikennut monella tapaa aikaisemmista ja on minä,.minä minä sukupolvi, josta myös psykiatri Keltokangas Järvinen on ollut huolissaan.

Vierailija
27/28 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu, Suomessa nuoret poliisit ovat seonneet. Taas uusi järjetön tapaus

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/9bd4ae33-bbad-41db-9e73-2e0612c8114b

Vierailija
28/28 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin ollut tyytyväinen, jos joku olisi tullut puolustamaan minua asumisyksikön asukkaan väkivaltaiselta käytökseltä. He saavat tehdä mitä vaan ja työntekijöillä ei ole edes hälyttimiä tai ei saa pitää omaa kännykkää, jolla voi soittaa apua. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi