Olen sairaalassa töissä, meillä on täällä vaikka kuinka monta yh-äitiä tai vuoroviikkovanhempaa
Jokaisesta naisesta tulee heti red flag. Miksi mies jätti?
Lapseton nainen ei aiheuta red flagia, mutta yh tai vuoroviikko nostattaa karvat pystyyn.
Yhdelläkin 4 taaperoikäistä...
Minä olen mies ja olen sairaalan teknisellä puolella.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Samaa mietin itse, tulee semmoinen fiilis, että mikä homma nyt tälläisten naisten kanssa.
Mikä homma tuollaisten miesten kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Ehe ehe. Älä sinä väheksy muita että olisivat jotain reppanoita.
Seiskassakin oli kerran juttu työttömästä 4-lapsen yh-äidistä, jolla 15 vuotta nuorempi miesystävä, joka oli vielä Mr. Finland.
Ilmeisesti se kelpasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ovat yh-äitejä tai eronneita? Varmasti, koska haluavat ottaa vastuun lapsista ja koska ex-puolisossaan on niitä red flageja ollut. Näin ainakin valtaosassa tapauksia, jotka itse tunnen. Toki asia on joskus toistekin päin. Tää on kuitenkin jännä, että vastuuta ottava osapuoli, esim. yh-äiti, saa syyt ja stigmat niskoilleen, koska on "valinnut kumppanin väärin". Mutta lapsista viis veisaava mieshenkilö pääsee kaikesta vastuusta.
Ongelma onkin siinä, että miehiä on kuin meren mutaa, mutta naisia määrällisestikin vähemmän. Joten jos naisilla on niin paljon valinnanvaraa, niin mikseivät voi ottaa hyvää ja kilttiä miestä.
Mikset keskitä voimiasi niiden vääränlaisten miesten haukkumiseen? Niiden chadien ja jännämiesten, kuten sanotaan. Miksi haukut VAIN naisia vääristä valinnoista? Nuo chadit sun muut sullekin palkan maksaa. Miehillä on suunnaton taipumus etsiä porukasta johtajaa ja asettua tämän taakse. Tutkimukissa todettu. Olkaa vähän tasa-arvoisempia! Ja tulkaa sitten mollaamaan meitä naisia.
Totta. Helppo niitä poimia, käyttää, ja sitte seuraava.....
Mutta muista käyttää kumia! Muuten voit olla kusessa, pelkkään hoitsun sanaan että käyttää ehkäisyä ei kannata luottaa. Lisäksi tautiriski, vaikka hoitoalan ihmiset ovatkin kyseessä.