Olen sairaalassa töissä, meillä on täällä vaikka kuinka monta yh-äitiä tai vuoroviikkovanhempaa
Jokaisesta naisesta tulee heti red flag. Miksi mies jätti?
Lapseton nainen ei aiheuta red flagia, mutta yh tai vuoroviikko nostattaa karvat pystyyn.
Yhdelläkin 4 taaperoikäistä...
Minä olen mies ja olen sairaalan teknisellä puolella.
Kommentit (44)
Tästä aloituksesta tuli suuuuuuri red flag. Jännä...
Neljä taaperoikäistä, eli neljä alle kolmevuotiasta? Onko tullut monikot? Vauvavuosi on haastavaa aikaa parisuhteelle, ja varmasti erittäin haastavaa jos on tullut kaksoset. Ja sitten seuraavana vuonna sama uudelleen. Pitää olla lujatahtoisia ihmisiä että jaksavat jatkaa suhdetta.
Ymmärryksen puutteita voi selittää se, että olet teknisellä puolella. Sosiaalisten suhteiden ja niiden rikkoutumisen ymmärtäminen vaatii usein laaja-alaisempaa ymmärrystä, jonka sote-alan tutkinnot voi paremmin tarjota.
Olen yh ja minä olin se, joka jätin miehen.
Samaa mietin itse, tulee semmoinen fiilis, että mikä homma nyt tälläisten naisten kanssa.
Miksi ovat yh-äitejä tai eronneita? Varmasti, koska haluavat ottaa vastuun lapsista ja koska ex-puolisossaan on niitä red flageja ollut. Näin ainakin valtaosassa tapauksia, jotka itse tunnen. Toki asia on joskus toistekin päin. Tää on kuitenkin jännä, että vastuuta ottava osapuoli, esim. yh-äiti, saa syyt ja stigmat niskoilleen, koska on "valinnut kumppanin väärin". Mutta lapsista viis veisaava mieshenkilö pääsee kaikesta vastuusta.
Hyvä että ovat töissä. Sitähän tuo aloitus varmaan tarkoitti.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ovat yh-äitejä tai eronneita? Varmasti, koska haluavat ottaa vastuun lapsista ja koska ex-puolisossaan on niitä red flageja ollut. Näin ainakin valtaosassa tapauksia, jotka itse tunnen. Toki asia on joskus toistekin päin. Tää on kuitenkin jännä, että vastuuta ottava osapuoli, esim. yh-äiti, saa syyt ja stigmat niskoilleen, koska on "valinnut kumppanin väärin". Mutta lapsista viis veisaava mieshenkilö pääsee kaikesta vastuusta.
Ongelma onkin siinä, että miehiä on kuin meren mutaa, mutta naisia määrällisestikin vähemmän. Joten jos naisilla on niin paljon valinnanvaraa, niin mikseivät voi ottaa hyvää ja kilttiä miestä.
Ihanan huvittava ajatus että jollekkin rassukalle it-nörtille tulee minusta red flag-vibat 😂 Nousee ihan karvat pystyyn, hui. Alan heti miettimään, miten voisi lyödä vähän vettä kiukaalle lisää.. 🤭
Oletko sinäkin ap jättänyt vaimosi ja lapsesi?
Ensinnäkin, kuinka epätoivoisesti yrität töistä iskeä naista itsellesi kun kaikista noin hyvin tiedät? Haaveilit kenties, että menet sairaalaan töihin ja naisvaltainen ala, että sieltä vihdoin löydät naisen itsellesi. Tosin tää kuulostaa Porvoon sairaalalta. Ei kai yksikään mene utelemaan noin monelta henkilökohtaisia asioita,ellei epätoivoisesti yrität sieltä kuormasta syödä. Ja joo, en usko että olet ohimennen kuullut noita asioita.
Mieheni on sairaalassa vuorotyössä. Onhan tämä puolisolle hankalaa, lasten viemiset ja tuomiset kaatuu usein pelkästään minun niskaani koska toinen töissä tai nukkumassa yövuoron jäljiltä. Vapaapäiviä ei saa lapsen hammaslääkäriä tai VaSu-keskustelua varten. Työnantaja ei jousta puolisoni toiveisiin mitenkään, vaikka minulla olisi töissä pyörremyrsky päällä ja lapsilla noro. Lisäksi ihmetyttää, miten sairaalan henkilökuntaan kuuluvalla hoitoalan ammattilaisella ei itsellään ole juuri minkäänlaista työterveydenhoitoa käytössään.
Sairaala on erittäin huono työpaikka ja työntekijöitä kohdellaan siellä kuin koiria, mikä aivan varmasti valuu myös koko perheen elämään.
Hyvä, että käyvät töissä.
Tuntemani lähihoitaja 3 lapsen äiti ei voi mielestään käydä töissä, koska lapsia ei voi jättää yksin. Lapset yli 12 v. - 18 v. Toki lapset voi jättää illaksi/yöksi yksin kun äiti on juhlimassa. Kun lapset on isällään, ei äiti voi silloinkaan tehdä töitä. Koska silloin on äidin omaa aikaa ja juhlimisaikaa.
Onneksi veronmaksajat maksaa äidin lorvailun..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelma onkin siinä, että miehiä on kuin meren mutaa, mutta naisia määrällisestikin vähemmän. Joten jos naisilla on niin paljon valinnanvaraa, niin mikseivät voi ottaa hyvää ja kilttiä miestä.
Miehiä kuin meren mutaa ja silti valitaan väärin. Voi nyt v....
Vierailija kirjoitti:
Mieheni on sairaalassa vuorotyössä. Onhan tämä puolisolle hankalaa, lasten viemiset ja tuomiset kaatuu usein pelkästään minun niskaani koska toinen töissä tai nukkumassa yövuoron jäljiltä. Vapaapäiviä ei saa lapsen hammaslääkäriä tai VaSu-keskustelua varten. Työnantaja ei jousta puolisoni toiveisiin mitenkään, vaikka minulla olisi töissä pyörremyrsky päällä ja lapsilla noro. Lisäksi ihmetyttää, miten sairaalan henkilökuntaan kuuluvalla hoitoalan ammattilaisella ei itsellään ole juuri minkäänlaista työterveydenhoitoa käytössään.
Sairaala on erittäin huono työpaikka ja työntekijöitä kohdellaan siellä kuin koiria, mikä aivan varmasti valuu myös koko perheen elämään.
Meillä toimi mainiosti tuo, et toinen tekee vuorotyötä ja toinen virka aikaan. Se joka meni virka aikaan töihin, vei lapset hoitoon. Se joka heräsi yövuorojen välissä nukkumasta päivällä, haki lapset hoidosta. Ja vuorotyössä kun meni iltavuoroon, se vei lapset myöhemmin hoitoon. Ja kun oli töissä iltavuorossa, se virka aikaa tekevä haki lapset hoidosta. Vuorotyöläinen vei arki vapaalla lapset hammaslääkäriin koska silloinhan oli myös lapsilla vapaata hoidosta.
Ei siellä sairaalassa tarvitse niitä naisia iskeä, ne iskevät sinut.
t. ex-sairaalainsinööri
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, että käyvät töissä.
Tuntemani lähihoitaja 3 lapsen äiti ei voi mielestään käydä töissä, koska lapsia ei voi jättää yksin. Lapset yli 12 v. - 18 v. Toki lapset voi jättää illaksi/yöksi yksin kun äiti on juhlimassa. Kun lapset on isällään, ei äiti voi silloinkaan tehdä töitä. Koska silloin on äidin omaa aikaa ja juhlimisaikaa.
Onneksi veronmaksajat maksaa äidin lorvailun..
Vähän tälläistä olen itsekin ajatellut, että näillä naisilla taustalla, tunteet ja hedonismi vie ja alkukantaiset vietit ottaa vallan yms.🤔🤔
Mistä tiedät naisten yh-tilanteet???