Lilli Fantin perheen elämäntapa kuohuttaa: ”Silmät halutaan sulkea”
Lilli Fantin perheen kotiin ei tuoda lainkaan eläinperäisiä tuotteita. Vegaaninen ruokavalio koskee myös hänen puolisoaan ja yksivuotiasta lastaan.
https://www.iltalehti.fi/ruoka-artikkelit/a/cc9740b6-e3db-438c-834b-d3f…
Kommentit (28)
Minusta lapsen pitäisi saada päättää isompana itse. Olen kasvissyöjä, mutta lapselleni annoin tottakai myös lihaa. Ei ole minun oikeuteni päättää hänen puolestaan.
Vierailija kirjoitti:
Huomaatteko että te lihansyöjät vaahtoatte ihan yhtä tunteella kuin vegaanit, kun joku kehtaa poiketa teille tutusta ruokavaliosta ja nostaa esiin lihansyönnin eettisiä ulottuvuuksia?
Vai että oikein lihansyöjät?
Kuule, uskoisin monien täällä olevan ihan SEKASYÖJIÄ.
Vierailija kirjoitti:
Jos syöt kuolleita eläimiä niin miksi et samalla syö kuolleita ihmisiä? Entäpä kuolleita torakoita, käärmeitä, muurahaisia ja matoja?
Vähän vaikea, joutuisi vankilaan ;)
Eipä siinä kunhan pitää b12 jne. ruokavaliossa. Muuten tulee jälkeenjäänyt kakara.
Länsimaissa on jo pitkään ollut tabu sanoa ääneen faktat: monet afrikkalaiset ovat tyhmempiä kuin esim. eurooppalaiset. MIKSI ? KOSKA HE OVAT SAANEET LAPSUUDESSA HYVIN PITKÄÄN VAJAVAISTA RAVINTOA.
Tämä on on tieteellinen, kiistaton FAKTA. Ihmisen aivojen kehittymisille lapsena / nuorena on erittäin merkityksellistä oikea ravinto. Mm. riittävä proteiinin saanti pitää turvata. Jos puutetta on vuosikausia, seurauksena on pysyvä vaikutus aivojen kehitykseen. Asia mitä EI voi enää sitten myöhemmin aikuisena korvata / parantaa.
Kyllä tuo ns. vegeruoka varmaan riittää aikuiselle, joka ei juuri käytä fysiikkansa. Toki hiilareita näyttää olevan paljon että kyllä kai tuo energiaa saa. Kyllä silti tarttis vaikka joku proteiinipirtelö olla, jos on aktiivista liikkumista heillä.
Kyllä sille nyt joku hiton syy on, että vauvat imee äitinsä tissistä ns. täysmaitoa, joka muuten on ihan eläinkunnan tuote.
Toivottavasti taapero on vielä imetyksellä, niin saa muusta ruokavaliosta puuttuvat rakennusaineet.
Katos prkl, mähän syön kaikkia noita hänen viedeon juttuja, ja siihen päälle vielä kanantzuikaletta, kalaa ja metukkaa sekä eguja.