Mistä sen kumppanin voisi löytää?
Mistä sen naisen siis voisi löytää nykyään? Töissä ei ole oikein ketään ja ihmisten ilmoilla kyllä käyn, mut tosin olen aina yksin?
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Postimyynnistä. Olisko Temussa?
Sieltä saa Barbaran
Onpa mennyt huonoksi tarjonta. Aikoinaan postimyyntiluettelosta sai tilattua vaimon. Sen vaimon mukana tuli myös mies....
Baareissa on vaa pinnallisia teinejä, töistä ei löydy, kahvilas kaikki räplää puhelinta, sellasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on sulle "ihmisten ilmoilla"? Käyt ruokakaupassa? Lähibaarissa? Keikoilla? Järjestötoiminnassa?
Niin juuri tuota, missä pitäs käydä?
No älä sit anna lisätietoa. Ole yksin.
Vierailija kirjoitti:
Baareissa on vaa pinnallisia teinejä, töistä ei löydy, kahvilas kaikki räplää puhelinta, sellasta
Yrität edes puhua jollekin, niin saa vain hölmistyneen katseen tyyliin "Puhuuko toi mulle?" ja "Ehkä se ei huomaa mua jos oon hyvin hiljaa"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on sulle "ihmisten ilmoilla"? Käyt ruokakaupassa? Lähibaarissa? Keikoilla? Järjestötoiminnassa?
Niin juuri tuota, missä pitäs käydä?
No älä sit anna lisätietoa. Ole yksin.
Pakko olla jos ei tälläsen kelpaa naisille, yritän vaikka ja mistä, käyn baareiski eikä jaksa enää, no toivon et joskus vielä onnistuu saamaa naiselta läheisyyttäkin.
Meinasin jo tulla pätemään, mutta etsitkin naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yrität edes puhua jollekin, niin saa vain hölmistyneen katseen tyyliin "Puhuuko toi mulle?" ja "Ehkä se ei huomaa mua jos oon hyvin hiljaa"
Tai sit nainen antaa numeron ja kaikkee, mut sit ei kiinnosta ees pitää yhteyttä, tollasii ne naiset on sit
Ajat on menny tälläseksi, naiset vaa on omissa porukoissa, paha siinä sitte mennä yrittämään jotain.
Sit vain kaikki huijarit ottaa yhteyttä just näin
Olen kiinnostunut sinusta. Hei
Haluaisin tutustua sinuun.
Kerron sinulle lisää itsestäni ja lähetän sinulle kuvani.
Kirjoita minulle sähköpostiini: oliss.razua@gmail.com
Vierailija kirjoitti:
Kun olin nuorempi niin paljo sai yhden illanjuttuja ja seuraaki enempi paremmin, nyt on aina yksin jossain.
Mun mielestä tuo koko ravintolaskene on ainakin vähän paremmissa paikoissa muuttunut sellaiseksi, että ihmiset menevät sinne jo valmiiksi seurueittain eivätkä ole hakemassa uutta seuraa. Tai oli jo jokunen vuosi sitten tuollaista, kun vielä joskus kävin. Korjatkaa jos olen väärässä havaintoineni.
PITÄKÖÖT MUN PUOLESTA NAISET TUNKKINSA!
Pumppani on helpompi löytää kuin Kumppani. Tai Kumppari. Mutta voihan se sattumalta löytyä, kunhan ei ota raskasta tai aivopesevää. Ei kontrolloivaa. Ilmankin pärjää ja voi löytää ystäväehdokkaita.
NAISISTA OLE KUN HARMIA, EIVÄT ANNA KOSKEA EI MITÄÄ EIVÄT HALUA YÖSEURAA, ITSE KAIPAAN IHAN ERILAISIA JUTTUJA
haluaisin että nainen suutelee minua on kiinnostunut ja koskee minuun ja saisin luvalla koskea naisen pyllyä
Töistä löytäisin kun on nyt iltavuorossa. En viitsi lähteä etsimään kun kohta pääsee.
Voi Allu. Sulle on jo kerrottu, mutta vastaukset ei kelpaa.
Ota naapurista