Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kyllä niin monilta ongelmilta säästyttäisiin jos seksiä

Vierailija
25.05.2007 |

harrastettaisiin vasta avioliitossa. Tämä moraaliton meno on seurausta siitä että ihmiset ovat hylänneet Jumalan tahdon.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että monelta ongelmalta säästyttäisiin, jos

- seksiä harrastettaisiin vasta täysikäisenä

- seksiä harrastettaisiin vain pysyvässä parisuhteessa kumppania kunnioittaen ja rakastaen

- seksiä ei käytettäisi vallan tai väkivallan välineenä

- kukaan ei pettäisi

- jokainen seksiä harrastava muistaisi, että seksistä voi tulla raskaaksi ja myös kantaisi seuraukset



Vierailija
2/3 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei avioliitto sinänsä takaa mitään siunausta seksille! Myös avioliitossa voi käyttää seksiä väärin.



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta 4:n kanssa olen erimieltä. Kyllä ihmiset on entisvanhaankin osanneet syntiä tehdä. Itsekkyys ei myöskään ole varmasti yhtään lisääntynyt. Ihmiset ovat aina olleet todella itsekkäitä. Menneisyyttä on turha romantisoida.