Eikö vapaita naisia enää löydy mistään?
Olen 33v mieshenkilö ja asun Raahessa. Työkyvyttömyyseläkkeellä olen mutta kuitenkin mainoslehtien jakelua teen osa-aikatyönä kerran viikossa. Missään ei kuitenkaan koskaan tule vastaan alle 40-vuotiaita vapaita naisia. Autoa en valitettavasti omista. Mielelläni toki omistaisin jos olisi enemmän rahaa. Parissa harrastuksessa käyn mutta vapaita naisia ei vaan tule ikinä vastaan. Netistäkään en ole ketään löytänyt vaikka olen jo vuosikaudet etsinyt. Vapaat naiset eivät yleensä edes vastaa viesteihin. Ikinä en ole parisuhteessa ollut. Nuorempana monet naiset myös vittuilivat mulle.
Kommentit (32)
Googlen tekoäly on melko kätevä. Kysy siltä neuvoja.
Vierailija kirjoitti:
Ei tässä elämässä ole mitään järkeä jos vapaa-aika koostuu netin selailusta ja ulkoilusta ja syömisestä. Liikaa tulee herkkujakin ahmittua kun ei ole muutakaan tekemistä. Jos minulla olisi parisuhde niin varmasti minulla olisi motivaatiota pitää itsestäni parempaa huolta.
Miksi luulet saavasi parisuhdetta, jos elämääsi ei kuulu muuta kuin paikallaan lötköttämistä ja mässäilyä? Ei sinua kukaan tule itseltäsi pelastamaan, sinun on hoidettava itseäsi itsesi vuoksi.
ei naisia enää tuossa iässä löydy. vapaana on vain porsineita parisuhdekyvyttömiä yh-mammoja
Vierailija kirjoitti:
Aloittajalla ei ole mitään hätää. Hän on moninkertaisesti fiksumman oloinen, kuin palstalla aamusta iltamyöhään aikaansa viettävä perheellinen nainen.
Mistäs sinä tiedät kenenkään olevan täällä taukoamatta 7-23? Varsinkin kun palsta on anonyymi? Ettet vain itse viettäisi täällä aikaa aamusta iltaan ja tutkisi kirjoitustapoja selvittääksesi onko yhtäläisyyksiä? Kehotan hankkimaan elämän, niin ei tarvitse päivystää täällä.
Vierailija kirjoitti:
Ei tässä elämässä ole mitään järkeä jos vapaa-aika koostuu netin selailusta ja ulkoilusta ja syömisestä. Liikaa tulee herkkujakin ahmittua kun ei ole muutakaan tekemistä. Jos minulla olisi parisuhde niin varmasti minulla olisi motivaatiota pitää itsestäni parempaa huolta.
siis muiden syy, kun syöt roskaruokaa?
Nainen on aina vapaa kun parempi tulee vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tarvitsee olla juuri alle 40?
Varmaan siksi, että hän on itse vain 33v.
Entä sitten? Jos ei omanikäisten parista löydy kysyntää, niin ehkä joku vanhempi nainen ottaa. Vähän nuhjuisempikin 33 v lienee kuitenkin vireämpi kuin keskimääräinen 50 v mies.
Tarvitsee vain löytää se oikea markkina, jossa kilpailijat on vielä surkeampia. Mitä ilmeisimmin se ei ole 20-30 v naisten parissa. Nämä naiset vertaa kolmekymppisiin komeisiin menestyjiin. Keski-ikäiset vertaa naapurin kaljamahaiseen Makeen.
Sitä sitten, että kaikilla saa olla kriteerinsä :D Niinhän naisetkin aina sanovat, että tiettyjä asioita vaaditaan ja niistä ei jousteta ja mieluummin sitten ilman, jos ei löydy kriteerit täyttävää.
Harvoin täällä myöskään naiset sitten jaksaa valittaa yksinäisyyttään sen jälkeen kun ovat karsineet kaikki vaihtoehdot pois. :D
Kriteerejä saa olla ja sitten ollaan ilman jos ei löydy niihin sopivaa, mutta sitten ei pidä valittaakaan. Silti aina löytyy näitä jotka valittaa naisenpuutetta.
Vierailija kirjoitti:
ei naisia enää tuossa iässä löydy. vapaana on vain porsineita parisuhdekyvyttömiä yh-mammoja
Löytyy muitakin, mutta jos on liian nirso, jää ilman. Siitä voi sitten syyttää itseään, jos haluaa jonkun mutta ei kelpuuta ketään.
Sitä paitsi, avoimeksi jää miksi ihmeessä se yh-äiti edes huolisi jotain parisuhdekyvytöntä ja asennevammaista miesvauvaa elämäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tarvitsee olla juuri alle 40?
Varmaan siksi, että hän on itse vain 33v.
Entä sitten? Jos ei omanikäisten parista löydy kysyntää, niin ehkä joku vanhempi nainen ottaa. Vähän nuhjuisempikin 33 v lienee kuitenkin vireämpi kuin keskimääräinen 50 v mies.
Tarvitsee vain löytää se oikea markkina, jossa kilpailijat on vielä surkeampia. Mitä ilmeisimmin se ei ole 20-30 v naisten parissa. Nämä naiset vertaa kolmekymppisiin komeisiin menestyjiin. Keski-ikäiset vertaa naapurin kaljamahaiseen Makeen.
Sitä sitten, että kaikilla saa olla kriteerinsä :D Niinhän naisetkin aina sanovat, että tiettyjä asioita vaaditaan ja niistä ei jousteta ja mieluummin sitten ilman, jos ei löydy kriteerit täyttävää.
Harvoin täällä myöskään naiset sitten jaksaa valittaa yksinäisyyttään sen jälkeen kun ovat karsineet kaikki vaihtoehdot pois. :D
Kriteerejä saa olla ja sitten ollaan ilman jos ei löydy niihin sopivaa, mutta sitten ei pidä valittaakaan. Silti aina löytyy näitä jotka valittaa naisenpuutetta.
Niin. ap:lla on käynyt klassinen, ettei jaksa tehdä töitä sen eteen, että tulevaisuudessa pääsisi tavoitteeseensa. Kaikki pitäisi saada nyt.
Eli ap kuntoilemaan ja ruokavalio kuntoon. Teet itsestäsi urheilullisen ja virkeän harrastajan, jolloin alat heti vaikuttaa kiinnostavammalta, mutta käytä siihen nyt pari vuotta ensin.
Vierailija kirjoitti:
Nainen on aina vapaa kun parempi tulee vastaan.
Kuka on, kuka ei. Turhaan syyllistät naisia asiasta joka ei ole sukupuolisidonnainen.
Vierailija kirjoitti:
Ja miehistä jäljellä ap:n kaltaiset parisuhdekelvottomat 30+ eläkeläispapat?